Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Rare dubbeling in bevestigingsmailtje

06 april 2015

Na diverse testen uitgevoerd hebben waarbij geen bijzonderheden naar voren kwamen kregen we opeens een dubbele weergave in de bevestigings mail die naar de klant gaat. Het mailtje naar de beheerder was daarentegen wel weer goed.

We gebruiken de standaard Magento transactie mailtjes en deze heb ik voor de zekerheid nog even bekeken maar daar gebeurt niets geks. Daarna heb ik nog op diverse manieren bestellingen aangemaakt en kwam deze dubbeling niet meer in het mailtje naar voren. Hopelijk heeft een van jullie hier een verklaring voor want vreemd blijft het.

We gebruiken Magento CE 1.9.1 op een VPS van YourHosting en een screendumpje van het mailtje staat hier: http://www.beautysoft.nl/test/kinderpet ... elling.png
Ivm privacy heb ik de NAW-gegevens verwijderd verder staat alles zoals de klant deze kreeg:
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
 
nayonowe
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 maart 2015
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Rare dubbeling in bevestigingsmailtje

06 april 2015

Cache al eens leeggemaakt?
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: Rare dubbeling in bevestigingsmailtje

07 april 2015

Yep
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
 
Funnyric
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 november 2015

Re: Rare dubbeling in bevestigingsmailtje

02 mei 2016

Inmiddels al opgelost? Ik heb het zelfde probleem
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: Rare dubbeling in bevestigingsmailtje

03 mei 2016

Dit is vorig jaar (ouder berichtje) door onze host opgelost. Was iets van een instelling bij hen maar weet niet precies wat het was, sorry
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Rare dubbeling in bevestigingsmailtje

04 mei 2016

Inmiddels al opgelost? Ik heb het zelfde probleem
Wat je in ieder geval kan doen is de Cron even langslopen en controleren op je op PHP7 zit. Verder willen plugin's ook nog wel eens dit probleem geven, maar helaas is het zoekgebied voor oplossingen nogal groot zonder je specifieke situatie te kennen.
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!