Re: ERROR 557 / Invalid code 1

2
Oils and You schreef:Het verschijnt als een product is bewerkt en is opgeslagen.
Het kan zijn dat de XML ongeldig is; dat zou je kunnen controleren met een XML-validator.

Waarschijnlijker (gokje) is dat de API helemaal geen XML retourneert. Een moderne REST of RESTful API beantwoordt een POST- of PUT-request voor een update namelijk slechts met een HTTP-responseheader met een statuscode, bijvoorbeeld 200 OK of 304 Not Modified. De achterliggende logica is dat als jij data verzendt naar de API, het niet zinvol is om diezelfde data te retourneren; een eenvoudig bevestigend of ontkennend antwoord van de API volstaat. Je zou dat in de documentatie van de API moeten kunnen terugvinden.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: ERROR 557 / Invalid code 1

5
Ik heb de Api.php door een XML Validator gehaald en hij geeft inderdaad een foutmelding op line 89 (column 2) met als error; 
XML document-structures must start and end within the same entity.
:

[table][tr][td]Line[/td]
[td]File name:[/td]
[td]Nonexistent[/td]
[/tr]
[tr][td]89[/td]
[td]Column:[/td]
[td]2[/td]
[/tr]
[tr][td] [/td]
[td]Error:[/td]
[td]XML document-structures must start and end within the same entity.[/td]
[/tr]
[tr][td] [/td]
[td]Error Position:[/td]
[td][/td]
[/tr]
[/table]

Echter is dit bestand nooit gewijzigd geweest en vraag mij dus af hoe deze fout heeft kunnen ontstaan. 
Zou het verstandig zijn om het bestand te vervangen naar een oorspronkelijk magento bestand? 

Re: ERROR 557 / Invalid code 1

7
Deze wordt wel moeilijk uit te leggen. Om in een metafoor te schrijven hoe je kennis over programmeren overkomt. Het lijkt er op, dat je wilt weten hoe een auto werkt, maar nog moet leren dat een wiel rond is. Ik zou in dit geval een programmeur inschakelen om je hiermee te helpen. Dit op basis van je antwoord met betrekking tot Api.php door een XML validator halen.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: ERROR 557 / Invalid code 1

8
Na lang zoeken ben ik erachter (gelukkig was ik niet de enigste) en kreeg ik veel berichten. 
Blijkbaar is een beveiligingscode van een plugin (e-boekhouden) gewijzigd, waardoor Magento niet meer kon communiceren met E-boekhouden. 

Het is nu dus opgelost. 
Bedankt voor jullie inspanningen!