Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Roderik86
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 februari 2016

Magento maker gezocht (goedkoop)

24 maart 2016

Beste leden,

Ik ben op dit moment een wegschop aan het inrichten > zie hier

Nu doe ik dit met Mijnwebwinkel, maar ik vind het een erg beperkt systeem. Ik heb de site zo goed als af, maar bepaalde onderdelen kan ik niet aanpassen. Voorbeeld hiervan is dat ik geen brede tabel naast elkaar kan zetten. Deze is goed te zien op Desktop versie, maar niet op mobiel.

Nu zou ik graag een open source webshop hebben, waarbij ik het zelf aan kan passen. Aangezien mijn budget beperkt is en ik niet meer dan 500-600 uit wil geven, vraag ik me af of er net als Mijnwebwinkel, goedkope Magento makers zijn? Het hoeft dus niet een speciaal op maat gemaakte Magento webshop te zijn.

Alvast bedankt.
Een goed marketingplan helpt je vooruit! Kijk op www.marketingscriptie.nl. Of geld nodig voor je shop? Check www.doneerveilig.nl/crowdfunding-starten/
 
Gebruikersavatar
Volup
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 oktober 2015

Re: Magento maker gezocht (goedkoop)

24 maart 2016

Hallo Roderik, 

Ik heb je een privébericht gestuurd.
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers
 
Roderik86
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 februari 2016

Re: Magento maker gezocht (goedkoop)

24 maart 2016

Bedankt Volup. 

Heb je ook een bericht teruggestuurd.

Suggesties zijn nog steeds welkom natuurlijk!
Een goed marketingplan helpt je vooruit! Kijk op www.marketingscriptie.nl. Of geld nodig voor je shop? Check www.doneerveilig.nl/crowdfunding-starten/
 
Roderik86
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 februari 2016

Re: Magento maker gezocht (goedkoop)

30 maart 2016

Na onder andere de aanbeveling van Volup ben ik van plan een Wordpress webshop te laten maken.

Dit heeft zijn voordeel dat het goedkoper is en geschikt is voor een klein aantal producten.

Wellicht kan dit topic gesloten worden, zodat ik een nieuwe over Wordpress kan aanmaken (anders is het zo dubbel).

Thanks!
Een goed marketingplan helpt je vooruit! Kijk op www.marketingscriptie.nl. Of geld nodig voor je shop? Check www.doneerveilig.nl/crowdfunding-starten/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Magento maker gezocht (goedkoop)

30 maart 2016

Dat is zeker een goede aanbeveling, want voor het bedrag dat je noemde en de benaming "goedkoop", ben ik bang dat je anders ook een goedkope website zou krijgen...
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht