Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Funnyric
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 november 2015

Kan niet meer inloggen

15 april 2016

Na het installeren van een Mollie pay plugin (script) kan ik niet meer inloggen in admin Magento.

Ik krijg de onderstaande melding
  • Ongeldige formuliersleutel. Gelieve de pagina te vernieuwen.
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen

15 april 2016

Gooi eens je cache leeg, dat lost de problemen meestal wel op!
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Funnyric
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 november 2015

Re: Kan niet meer inloggen

15 april 2016

Gooi eens je cache leeg, dat lost de problemen meestal wel op!

Dat was het eerste wat ik had gedaan. Ook dat werkt niet.
Ik krijg een blanco admin panel met boven in het logo van Magento en daar onder is het leeg
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen

16 april 2016

Zou je de logs van Magento hier kunnen plaatsen (of zelf even doorkijken), die zouden aan moeten geven waar het probleem dan zit! (ze staan in /var/logs)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Funnyric
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 november 2015

Re: Kan niet meer inloggen

18 april 2016

Zou je de logs van Magento hier kunnen plaatsen (of zelf even doorkijken), die zouden aan moeten geven waar het probleem dan zit! (ze staan in /var/logs)

Deze dir LOGS /var/logs komt niet voor bij mij
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

En de error log van Apache zelf? Kan je die vinden?
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Funnyric
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 november 2015

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

En de error log van Apache zelf? Kan je die vinden?
[Mon Apr 18 23:07:12.079965 2016] [access_compat:error] [pid 854514] [client *************:35522] AH01797: client denied by server configuration: /home/mijndomein/public_html/app/etc/local.xml

[Mon Apr 18 23:03:48.037126 2016] [access_compat:error] [pid 852286] [client ***********:35283] AH01797: client denied by server configuration: /home/mijndomein/public_html/app/etc/local.xml
 
Funnyric
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 november 2015

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

Zou je de logs van Magento hier kunnen plaatsen (of zelf even doorkijken), die zouden aan moeten geven waar het probleem dan zit! (ze staan in /var/logs)

Deze dir LOGS /var/logs komt niet voor bij mij
Inmiddels aangezet en dit staat er:
2016-04-19T08:23:45+00:00 ERR (3): Warning: include(/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php): failed to open stream: No such file or directory  in /home/*******/public_html/includes/src/Varien_Autoload.php on line 94
2016-04-19T08:23:45+00:00 ERR (3): Warning: include(): Failed opening '/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php' for inclusion (include_path='/home/*******/public_html/includes/src:.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')  in /home/*******/public_html/includes/src/Varien_Autoload.php on line 94
2016-04-19T08:27:01+00:00 ERR (3): Warning: include(/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php): failed to open stream: No such file or directory  in /home/*******/public_html/includes/src/Varien_Autoload.php on line 94
2016-04-19T08:27:01+00:00 ERR (3): Warning: include(): Failed opening '/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php' for inclusion (include_path='/home/*******/public_html/includes/src:.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')  in /home/*******/public_html/includes/src/Varien_Autoload.php on line 94
2016-04-19T08:28:04+00:00 ERR (3): Warning: include(/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php): failed to open stream: No such file or directory  in /home/*******/public_html/includes/src/Varien_Autoload.php on line 94
2016-04-19T08:28:04+00:00 ERR (3): Warning: include(): Failed opening '/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php' for inclusion (include_path='/home/*******/public_html/includes/src:.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')  in /home/*******/public_html/includes/src/Varien_Autoload.php on line 94
2016-04-19T08:28:49+00:00 ERR (3): Warning: include(/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php): failed to open stream: No such file or directory  in /home/*******/public_html/includes/src/Varien_Autoload.php on line 94
2016-04-19T08:28:49+00:00 ERR (3): Warning: include(): Failed opening '/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php' for inclusion (include_path='/home/*******/public_html/includes/src:.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')  in /home/*******/public_html/includes/src/Varien_Autoload.php on line 94
2016-04-19T08:30:15+00:00 ERR (3): Warning: include(/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php): failed to open stream: No such file or directory  in /home/*******/public_html/includes/src/Varien_Autoload.php on line 94
2016-04-19T08:30:15+00:00 ERR (3): Warning: include(): Failed opening '/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php' for inclusion (include_path='/home/*******/public_html/includes/src:.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')  in /home/*******/public_html/includes/src/Varien_Autoload.php on line 94
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

Probeer eens de laatste versie/ opnieuw de mollie plugin te installeren (https://github.com/mollie/Magento), het lijkt er op dat de installatie niet helemaal goed is gegaan en hij onderdelen hiervan niet kan vinden. 
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Funnyric
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 november 2015

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

Probeer eens de laatste versie/ opnieuw de mollie plugin te installeren (https://github.com/mollie/Magento), het lijkt er op dat de installatie niet helemaal goed is gegaan en hij onderdelen hiervan niet kan vinden. 
Helaas ook dat is niet de oplossing
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

Probeer eens te kijken waar het bestand
/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php
is op de server. Is de directory er wel? En het bestand? Heet het anders? Waarom kan hij het niet vinden? 
Misschien dat je dan meer vind in welke richting de fout gaat. (andere dir, hoofdletters, of ??)
Heb je de vraag al bij Mollie neergelegd?
 
Funnyric
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 november 2015

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

Als ik klik op Compilatie > Deactiveren en ik installeer de bestanden en mappen van Mollie dan werkt het wel. Zodra ik dan klik op "Activeren" in Compilatie kan ik weer niet verder in Admin panel.
 
Funnyric
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 november 2015

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

Probeer eens te kijken waar het bestand
/home/*******/public_html/includes/src/Mollie_Mpm_Helper_Data.php
is op de server. Is de directory er wel? En het bestand? Heet het anders? Waarom kan hij het niet vinden? 
Misschien dat je dan meer vind in welke richting de fout gaat. (andere dir, hoofdletters, of ??)
Heb je de vraag al bij Mollie neergelegd?

Het hele bestand Mollie_Mpm_Helper_Data.php komt nergens voor ook niet in de bronbestanden die ik heb gedownload van Mollie.Ik vermoed dat dit bestand automatisch wordt aangemaakt later.
Ik heb het probleem neergelegd bij https://github.com/ waar deze module vandaan komt. Volgens Mollie moet ik daar ook zijn met mijn vraag. Alleen zij reageren nergens op.
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

Ik heb compilatie standaard uit staan. Als ik het aan zet is mijn winkel 'stuk' en als ik het weer uit zet werkt alles prima. Jammer, maar in mijn geval wel een bak met ellende zodra het aan staat.
 
Funnyric
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 november 2015

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

Ik heb compilatie standaard uit staan. Als ik het aan zet is mijn winkel 'stuk' en als ik het weer uit zet werkt alles prima. Jammer, maar in mijn geval wel een bak met ellende zodra het aan staat.
Dan zal ik nu waarschijnlijk een DOMME vraag gaan stellen. Waar is deze functie voor?:?
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

Ik heb compilatie standaard uit staan. Als ik het aan zet is mijn winkel 'stuk' en als ik het weer uit zet werkt alles prima. Jammer, maar in mijn geval wel een bak met ellende zodra het aan staat.
Dan zal ik nu waarschijnlijk een DOMME vraag gaan stellen. Waar is deze functie voor?:?
Eigenlijk is die functie tegenwoordig niet meer nodig. Vroeger (in oudere versies) gaf het ±50% winst in de snelheid van je winkel - tegenwoordig hebben ze de rest van de code zo veel verbeterd dat het weinig extra toevoeging meer heeft. Het zorgt er voor dat heel veel kleine php bestanden worden samengevoegd in 1 groot php bestand. Ja dit maakt je site sneller, maar nee het is niet nodig en je site kan ook prima snel zijn zonder :)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen

19 april 2016

Als ik klik op Compilatie > Deactiveren en ik installeer de bestanden en mappen van Mollie dan werkt het wel. Zodra ik dan klik op "Activeren" in Compilatie kan ik weer niet verder in Admin panel.
Domme vraag hoor, maar doe je wel eerst Run Compilatieproces voordat je hem activeert?
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!