Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
dj79
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2016

bestelbevestigingen

13 mei 2016

Goedemorgen,

Helaas heb ik hier een probleem met de bestelbevestigingen, voorheen kreeg de klant die heel vaak niet wat al frustrerend was.
Sinds afgelopen week is dit behoorlijk verergert....Als iemand een bestelling plaatst krijgen nog 6 andere mensen deze automatische mail, sommige mensen hebben inmiddels al 5 x een bestelbevestiging ontvangen. Dit is ook een kwalijke zaak in het kader van de privacywet.
Help! wie heeft er een tip om dit tegen te laten houden?

Mvg,
Dj
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: bestelbevestigingen

13 mei 2016

Heb je iets veranderd waardoor het is verergerd de afgelopen week?
Ja - Het probleem zit ergens in je magento en we kunnen hopelijk wat voor je betekenen
Nee - De probleem zit in de mailserver van je hoster, daar kunnen wij helaas niet zo veel mee 
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Jurre Lammertse
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 maart 2015
Contacteer:

Re: bestelbevestigingen

13 mei 2016

Deze vraag is vaker gesteld op dit forum (2x dat ik me nu zo herinner), en lag in beide gevallen volgens mij bij de host
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: bestelbevestigingen

14 mei 2016

Deze vraag is vaker gesteld op dit forum (2x dat ik me nu zo herinner), en lag in beide gevallen volgens mij bij de host
Het klinkt ook heel erg als een probleem bij de mailservers ja. Maar zonder meer informatie kan helaas niemand hier een zinnig antwoord op geven...
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.