Pagina 1 van 1

Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 20 juni 2016
door Koopcadeau
Beste Forum Leden,

Wij maken gebruik van magento.
Ons probleem is nu als en klant besteld en het Verzendadres: anders is dan het Factuuradres: krijgen wij de volgende melding Er is een betaling mislukt. 
Reden
Please check shipping address information. Please enter the telephone number. 

Graag vragen wij iemand hoe wij dit kunnen oplossen en waar het staat.
Soms komen adressen dubbel of zonder huisnummer.

Graag hulp.

Met Vriendelijke Groeten,

Koopcadeau Team                

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 20 juni 2016
door qwyrp
>>
Please check shipping address information. Please enter the telephone number. 
<<

Lijkt me met name in het telefoonnummer te zitten , ms leeg?

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 20 juni 2016
door Koopcadeau
>>
Please check shipping address information. Please enter the telephone number. 
<<

Lijkt me met name in het telefoonnummer te zitten , ms leeg?
Hallo het volgende is dus dit namelijk 
het onderwerp wat wij terug krijgen in de mail Reminder: betaling mislukt
Factuuradres:
Daan 
Hennahof  
1339EB Almere
Nederland
T: 020-0000000
Verzendadres:
Pietje
Centric Education
Leeuwenveldseweg 
WEESP
Nederland
als klanten zo bestellen kunnen ze niet betalen maar inderdaad er ontbreekt ook en telefoon nummer maar het zou toch niks uit moeten maken als je het cadeau wilt geven.
Of hoe kunnen wij het veld verplichten dat ze niet verder kunnen voordat zij alle gegevens hebben ingevuld

Graag horen wij het

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 20 juni 2016
door Wouter Hol
Of hoe kunnen wij het veld verplichten dat ze niet verder kunnen voordat zij alle gegevens hebben ingevuld
Dat is nu juist zo ingesteld. Als jij dat mailtje krijgt, dan probeerde iemand af te rekenen zonder dat hij alle gegevens ingevuld heeft. De klant krijgt diezelfde melding in zijn scherm, iets in de trant van "vul je telefoonnummer in om verder te gaan".

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 20 juni 2016
door Koopcadeau
Of hoe kunnen wij het veld verplichten dat ze niet verder kunnen voordat zij alle gegevens hebben ingevuld
Dat is nu juist zo ingesteld. Als jij dat mailtje krijgt, dan probeerde iemand af te rekenen zonder dat hij alle gegevens ingevuld heeft. De klant krijgt diezelfde melding in zijn scherm, iets in de trant van "vul je telefoonnummer in om verder te gaan".
Weet u toevallig hoe wij dit naar het nederlands kunnen krijgen en waar het staat(Please check shipping address information. Please enter the telephone number. )
is ook wel stuk makkelijker voor de klanten wij gaan dit dan meteen aanpassen dan weten wij nu dat het niet aan ons maar aan de klacht licht top hartelijk dank zie graag reactie tegemoet of wij dit naar NL kunnen krijgen en waar het staat

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 20 juni 2016
door Koopcadeau
Wij hebben ook bij adres dubbele balken dat je 2x je adres kan invullen kan iemand ons vertellen waar dat staat om snel te kunnen verwijderen.
Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
Dit willen wij ook naar NL krijgen weet iemand waar dit staat en hoe snel op te lossen voor de klanten

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 20 juni 2016
door Wouter Hol
Wij hebben ook bij adres dubbele balken dat je 2x je adres kan invullen kan iemand ons vertellen waar dat staat om snel te kunnen verwijderen.
Dat kan je hier aanpassen:

Configuration > Customers > Customer Configuration > Name and address options
Daar kan je "Number of Lines in a Street Address" aanpassen naar 1.
Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
Dit willen wij ook naar NL krijgen weet iemand waar dit staat en hoe snel op te lossen voor de klanten
Dit is een stukje in een vertaal/template bestand ergens. Welk bestand dat precies is, dat weet ik niet.

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 20 juni 2016
door Koopcadeau
Wij hebben ook bij adres dubbele balken dat je 2x je adres kan invullen kan iemand ons vertellen waar dat staat om snel te kunnen verwijderen.
Dat kan je hier aanpassen:

Configuration > Customers > Customer Configuration > Name and address options
Daar kan je "Number of Lines in a Street Address" aanpassen naar 1.
Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
Dit willen wij ook naar NL krijgen weet iemand waar dit staat en hoe snel op te lossen voor de klanten
Dit is een stukje in een vertaal/template bestand ergens. Welk bestand dat precies is, dat weet ik niet.
Hartelijk dank voor je reactie de balk is nu weg inderdaad nu alleen het engels naar NL dan zou het stuk makkelijker zijn voor de klanten denk ik.
Wij hebben zelf getest wij zien geen storing als je alle gegevens goed invult werkt alles naar behoren dank voor u hulp(Als u er toch achter komt waar die vertaal/Template is horen wij het graag

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 29 juni 2016
door SwanSpin
Wij hebben ook bij adres dubbele balken dat je 2x je adres kan invullen kan iemand ons vertellen waar dat staat om snel te kunnen verwijderen.
Dat kan je hier aanpassen:

Configuration > Customers > Customer Configuration > Name and address options
Daar kan je "Number of Lines in a Street Address" aanpassen naar 1.
Deze optie zie ik niet. Kan hier alleen kiezen voor "Voorvoegsel Keuzelijst Opties" en "Achtervoegsel dropdown opties". Geen aantal regels die ik kan kiezen.

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 30 juni 2016
door Koopcadeau
Dat kan je hier aanpassen:

Configuration > Customers > Customer Configuration > Name and address options
Daar kan je "Number of Lines in a Street Address" aanpassen naar 1.
Deze optie zie ik niet. Kan hier alleen kiezen voor "Voorvoegsel Keuzelijst Opties" en "Achtervoegsel dropdown opties". Geen aantal regels die ik kan kiezen.
Het probleem is al opgelost enige probleem die wij op dit moment hebben is dat als klanten van hun eigen adres naar iemand anders willen sturen krijgen wij en fout melding mail en dat klanten die en bestaand account hebben niet meer kunnen bestellen heel vreemd

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 20 mei 2019
door Tafelzeil.nl
Hoi,

Wij hebben ook last van dit probleem, wat is de oplossing geweest?

Groet,

Jesse van Tafelzeil.nl

Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)

Geplaatst: 12 juni 2019
door deepvyas
Hoi Jesse,
Ik ben geïnteresseerd om te helpen bij het genoemde probleem
Deel alstublieft details verder

vriendelijke groeten
Deep