Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Customizable Options voor producten in Magento2

03 augustus 2016

Ik ben begonnen met het testen van Magento2 op een pureSSD vps van transip. Gaat tot nu toe echt bloedsnel. De winkel is nog vrij leeg, dat helpt natuurlijk ook. 

Nu zie ik de optie "import options" bij het tabje customizable options". Ik moet bij veel producten extra opties toevoegen voor de afmeting. Dit is keer op keer zomaar 5 minuten suf werk per artikel. Het lijkt erop dat ik dus een setje opties kan aanmaken en die zo kan inladen en klaar. Alleen er staat niet ergens een knopje waar ik zo een setje voor kan maken. 

Iemand een idee?
 
Gebruikersavatar
AbcWinkel
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 februari 2016
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Customizable Options voor producten in Magento2

03 augustus 2016

Heb je al eens naar product attributen gekeken?
Zo hebben we bij ons barcode's en product locaties toegevoegd. Je kan er allle kanten mee uit.
https://www.abcwinkel.nl - De winkel die heeft wat u zoekt
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Customizable Options voor producten in Magento2

03 augustus 2016

Heb je al eens naar product attributen gekeken?
Zo hebben we bij ons barcode's en product locaties toegevoegd. Je kan er allle kanten mee uit.
Bedankt voor je reactie. Het zijn dus attributen die toevoeg met die optie? ik moet bijvoorbeeld toevoegen:
20x20cm 0 euro
30x30cm 10 euro
40x40cm 20 euro 
Het bedrag telt hij op bij het basis bedrag. Dit moet ik nu iedere keer bij ieder product opnieuw erin zetten. Als dit dus te doen is met een set opties in te laden.. zou dat top zijn! 
 
Gebruikersavatar
AbcWinkel
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 februari 2016
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Customizable Options voor producten in Magento2

03 augustus 2016

Zover ik weet moet dat toch echt bij elk product apart:
Als je bij prijs dan 5.00 invult wordt er bij die optie 50 euro extra berekend.
Let op ik gebruik wel geen Magento 2.0. Kan zijn dat het anders uitziet bij jou.
Afbeelding

Je kan wel het product dupliceren, en dan hoef je alleen de afbeelding, artikel nr, informatie, voorraad enzo te wijzigen.
https://www.abcwinkel.nl - De winkel die heeft wat u zoekt
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Customizable Options voor producten in Magento2

03 augustus 2016

Het interessante is dat er in Magento2 deze optie is toegevoegd (import options) wat mij verteld dat ik een set aan gegevens kan importeren en dat ik dit niet steeds iedere keer opnieuw moet invoeren. Alleen kan ik er geen set aanmaken of opslaan zodat ik het in een nieuw of ander artikel weer op kan roepen. Ik moet dit namelijk ruim 60x toevoegen aan een heleboel producten. 
Afbeelding
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht