Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
XIXIX
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 januari 2017

Spaarsysteem of Loyaliteits programma extentie

21 maart 2017

Hallo,

Ik ben op zoek naar een geschikt loyaliteit programma.  Wat ik wil?  Bij elke order van €75,- of veelvoud daarvan krijgt men 'xx punten' van me, dit moet automatisch aan elke order worden toegevoegd. Als klant ingelogd is kan hij zijn spaarsaldo bekijken. Heeft men xx punten gespaard dan kan men voor yy punten een bepaalde waardebon krijgen(met een vast bedrag)  Liefst zou ik die waarde bon als artikel in mijn shop aanmaken, zodat klant zelf kan bestellen en dat de daarmee gemoeide punten afgeboekt worden van zijn saldo.  met kan ook meerdere bonnen tegelijk bestellen.   Liefst zou ik ook als men mijn webshop promoot bij een kennis of zo, ook punten willen cadeau willen doen of als met iets op FB deelt bijvoorbeeld, etc...  Wie kan me op het goede spoor zetten?  Dank, Hans
 
Gebruikersavatar
OnlineKeys
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 februari 2017
Contacteer:

Re: Spaarsysteem of Loyaliteits programma extentie

21 maart 2017

Je gebruikt toch geen illegale software?
Windows 10 Pro - €24,68 | Office 2016 Pro - €41,14
 
XIXIX
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 januari 2017

Re: Spaarsysteem of Loyaliteits programma extentie

21 maart 2017

Dank je wel voor je reactie. Ben er technisch gezien niet heel erg thuis in.  heb even gekeken op uw aangeboden linkje, maar kon daar, in mijn onkundigheid, niet iets vinden voor magento 1.
 
86media
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 april 2016
Contacteer:

Re: Spaarsysteem of Loyaliteits programma extentie

21 maart 2017

Binnen 3 tellen gevonden via Google.

https://www.magentocommerce.com/magento ... -9640.html

Succes. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht