Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Lovable
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 maart 2017

Tier Price

29 maart 2017

Hallo,

Is tier price een standaard gegeven in Magento of is dat ook alleen via een extensie te verkrijgen? Op dit moment lukt het ons in ieder geval niet om dat werkende te krijgen. 
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: Tier Price

29 maart 2017

Tierpricing (staffelprijzen; koop er meer tegelijk en betaal minder per product) is een standaard functie in Magento. 
Ga naar:
  • CATALOGUS > BEHEER PRODUCTEN 
  • Open het gewenste product
  • Open het tabblad PRICES
  • Vul bij TIER PRICES je staffel in
    bv bij 2 en hoger 30 euro; bij 5 en hoger 28 euro en bij 10 en hoger 26 euro betekent van 2 t/m 4 betaal je 30 euro per stuk en van 5 t/m 9 betaal je 28 euro per stuk etc
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
 
Lovable
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 maart 2017

Re: Tier Price

29 maart 2017

Dit heb ik helaas al meerdere malen geprobeerd maar het is niet zichtbaar in de webshop. 
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: Tier Price

29 maart 2017

Welke Magento-versie gebruik je?
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Lovable
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 maart 2017

Re: Tier Price

29 maart 2017

Magento ver. 1.9.3.0
 
86media
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 april 2016
Contacteer:

Re: Tier Price

30 maart 2017

Heb je de cache wel leeggegooid na de verandering ? 

Wil ook nog wel eens helpen.
 
Lovable
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 maart 2017

Re: Tier Price

30 maart 2017

Cache leeggegooid maar het enige dat ik zie staan is onder het artikel; Zo laag als .... Maar het wordt niet verrekend in de winkelmand. Ik neem aan dat je op de productpagina dan ook zou moeten zien dat indien je er 2 koopt de prijs... is en indien je er 3 koopt de prijs... is etc. 
 
86media
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 april 2016
Contacteer:

Re: Tier Price

30 maart 2017

Heb even snel zo'n artikel voor je aangemaakt bij ons op de shop. Let niet op de vertaling, daar klopt niks van. We gebruiken dit normaal niet.

http://bit.ly/2nPaS7z 
 
Lovable
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 maart 2017

Re: Tier Price

30 maart 2017

Dat krijg ik dus maar niet te zien. Nu weer bij een ander artikel geprobeerd en daar kreeg ik niet eens te zien wat ik bij het vorige artikel wel te zien krijg. Begrijp er helemaal niks van maar ik ben dan ook wel een Magento leek hoewel ik denk er steeds meer van te begrijpen :)