Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Roeslee
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2017

Magento 2.0 Thema installeren (Porto)

17 juli 2017

Beste Forumleden,

Is er iemand van jullie wie mij wil helpen bij het installeren van het Thema Porto in Magento?
Zelf lukt het mij om alle bestanden juist te uploaden naar de server. Het thema wordt ook zichtbaar in mijn backend maar functioneert nog niet naar behoren.

Waar ik dus op vastloop is het deel waarbij je met bv. PuTTY wat commands door moet zetten.
Zie onderstaande installatie guide vanaf +/- 1:10

Wie zou mij hierbij (wellicht tegen een vergoeding) bij willen helpen? Dit zou me een stuk verder helpen om mijn webshop in Porto te gaan bouwen.

P.s. mijn shop draait al op een server.

Alvast bedankt voor diegene wie wil helpen.

Stuur me gerust een pb voor meer info.
 
Gebruikersavatar
ArnoldM
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 november 2017
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Magento 2.0 Thema installeren (Porto)

16 november 2017

Welke installatiegids bedoel je precies? Ik zie helaas geen video in je bericht.
Ik kan je eventueel wat tips geven om iemand te vinden die je uit de brand kunt helpen! Stuur even een pm anders.
Webshop Webdesign in Breda Nodig? Ga naar https://www.klikensteen.nl/webdesign-breda/
 
Peterk
Berichten: 120
Lid geworden op: 06 september 2014
Locatie: Assendelft
Contacteer:

Re: Magento 2.0 Thema installeren (Porto)

16 november 2017

Hoi
Kijk onder de module manger.
Vaak moet je het daar nog activeren.
Heb hetzelfde mee gemaakt.
Peter
 
mW eCommerce
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 augustus 2020

Re: Magento 2.0 Thema installeren (Porto)

26 augustus 2020

Ik heb een klant welke ook het Porto thema gebruikt, je hebt geluk dat het 1 van de populairste thema's is dus installeren moet wel lukken mocht je nog hulp nodig hebben kan je me een PB sturen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht