Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Koopcadeau
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 februari 2016
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Bol.com module installatie Voor Magento

03 juli 2020

Hallo,

Wij zijn opzoek naar iemand die voor en schappelijke prijs ons kan helpen met het installeren van de Bol.com module voor Magento.
Daarnaast hebben wij nog aantal wensen.

- Installatie magento de nieuwste versie alleen background(wij draaien geen webshop)
- Bol.com Module
- Automatisch BTW factuur(Indien mogelijk)
- wat gebeurd er met de annuleringen                
-hoe zit het met de koppeling van myparcel & Repricer.nl (Deze hebben beide een MAGENTO module beschikbaar)       
-Hoe zit het met de dubbele bestellingen               
-is het mogelijk om bij het printen ervoor gezorgd te worden dat de uitdraai (bakken met intern kenmerk) worden gesorteerd van klein naar groot of van A naar Z               
-is het mogelijk om in Magento aan te geven van welke leverancier een product komt               
-Zo ja is het mogelijk om aan de hand van de selectie er een Excel lijst van uit te draaien, zijn er over het algemeen mogelijkheden om uit Magento lijsten te draaien               
-zijn er extra velden te maken waarin het mogelijk maakt om voor eigen admin inkoop prijs + Leverancier in te geven.
- Account voor België ook koppelen
- EAN koppelen tot 1 algemene voorraad.
- Wat mogelijk is kwa label keuze en printen van bestellingen.

Voor meer informatie kunnen wij dat altijd intern overleggen.

Wij zijn te bereiken via
Info@koopcadeau.nl
Whatsapp: 0647799219 ofwel telefonisch
 
Roger_223
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 augustus 2023

Re: Bol.com module installatie Voor Magento

05 augustus 2023

Voor deze optie gebruik ik zelf channeldock, heeft bijna alles wat je omschrijft. En volgens mij zijn er meer van dit soort software pakketten. Ik zou hier gewoon even op zoeken als ik jou was.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht