Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Misshappy
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 juli 2014

Woocommerce bestellingen

24 augustus 2014

Goedemorgen!

Op aanraden van enkelen op dit forum heb ik een webshop opgezet met wordpress - woocommerce en mollie. Nu heb ik zon 600 bezoekers per dag + een aantal bestellingen en gaat het eigelijk allemaal prima voor de eerste week! :)

Alleen een dringende vraag!!!

Constant in mijn woocommerce bestellingen zie ik bestellingen die zijn mislukt! Ik verstuur uiteraard geen pakketten als de bestelling op mislukt staat. Maar ik krijg van sommige klanten wel een melding van mollie dat er een betaling is + een woocommerce melding van een nieuwe klantbestelling.
Wanneer ik woocommerce dan open staat de bestelling soms dan op mislukt. Tussen alle andere mislukte bestellingen waarvan ik dan geen betaling hebben ontvangen via mollie.

Het is heel verwarrend om van een dag bijvoorbeeld 7 mislukte bestellingen te zien staan, waarvan ik er van 2 bijv. wel een betaling heb ontvangen.

WIE O WIE kan hier een antwoord op geven???

Met vriendelijke groet
Denise
 
GoedeShampoo
Berichten: 389
Lid geworden op: 07 februari 2014
Contacteer:

Re: Woocommerce bestellingen

24 augustus 2014

Hallo Denise,

wow in 1 week 600 bezoekers per dag!?
Weet je zeker dat dit klopt?
Wat is de link?

als de betaling win woocommerce mislukt staat, is hij dan wel of niet betaald als je via mollie zelf controleert? Het klinkt in ieder geval alsof de koppeling niet helemaal goed is. Heb jezelf al eens geprobeert je hele bestel-proces door te lopen om te kijken naar eventuele problemen?
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Woocommerce bestellingen

25 augustus 2014

Ik hoor van vele dat ze weet ik hoeveel bezoekers per dag hebben (rond de 600 wat dat ook) en die had een WordPress blog van een paar maanden oud. Volgens mij wordt er niet goed gekeken naar de statistieken of worden ze dubbel geteld en zelfs de sessie van zichzelf wordt niet uitgesloten.

En zoals eerder is gezegd, doorloop zelf het proces en in verschillende browsers en kijk ook of plugin wel goed is geïnstalleerd.
 
Be-Slank
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 september 2011
Locatie: Haren gn
Contacteer:

Re: Woocommerce bestellingen

25 augustus 2014

of het zijn 600 pageviews!
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Woocommerce bestellingen

26 augustus 2014

of het zijn 600 pageviews!
Meestal is het dat inderdaad en vertalen mensen het in bezoekers.
 
NielsVos
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 augustus 2014
Locatie: Bornerbroek
Contacteer:

Re: Woocommerce bestellingen

03 september 2014

Dag MissHappy,

Mag ik vragen wel versie van de Mollie-integratie je gebruikt en welke versie van WooCommerce?
Het is en blijft belangrijk dat je van iedere bestelling controleert of er daadwerkelijk geld is bijgeschreven op je Mollie-account. Kun je misschien ook eens de link van je webshop verstrekken?

Groeten,
Niels
 
Gebruikersavatar
Captain Pervert
Berichten: 237
Lid geworden op: 31 januari 2012

Re: Woocommerce bestellingen

23 oktober 2014

Mensen lopen vaak ook te kloten met bestellingen door tig keer heen en weer te klikken, dan bestellen ze dubbel maar betalen ze alleen de laatste order.
In 1 van mijn webshops zit ik met ordernummer op 11000 terwijl er maar 8500 betaalde en verzonden bestellingen zijn. Tsja, hoe moeilijk kan het zijn denk je, maar sommige doelgroepen vinden de Random Reader enzo nog altijd super moeilijk.
 
stefenkre
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 november 2014

Re: Woocommerce bestellingen

07 maart 2015

He @misshappy :o

Wellicht mag ik je even tippen over hoe je je woocommerce shop beter vindbaar kan maken? Je kan namelijk met een plugin je urls upgraden en het deel van /categorie en /product weg halen. Dit leverde mij binnen een paar weken al meer bezoek op! 8) heb die vraag hier vorig jaar gesteld hoe je dat zou kunnen doen, maar helaas geen antwoord gevonden op dit forum :| maar dit is echt aanrader! Weet niet of ik link mag droppen hier, maar je vindt het hier https://www.perfectseourl.com succes met je woocommerce shop! Ik ben er nog steeds vet blij mee!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht