Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
stefenkre
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 november 2014

/product en /product-categorie verwijderen in WooCommerce

08 november 2014

Hallo allemaal!

Mijn naam is Stefen en ik probeer sindskort een WooCommerce webshop op te zetten. Maar we me opvalt is dat er altijd /product en /product-cat. in de url blijft staan. Kan iemand van jullie mij vertellen hoe dat werkt of te veranderen is? 8)
 
stefenkre
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 november 2014

Re: /product en /product-categorie verwijderen in WooCommerc

07 maart 2015

8) ik heb het antwoord al gevonden! Het kan :-) heb er een plugin voor gekocht.. Beetje duur maar werkt goed :P https://www.perfectseourl.com... Ik zal binnenkort mijn seo resultaten even posten!
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: /product en /product-categorie verwijderen in WooCommerc

02 april 2015

helpt het inderdaad echt?

en ik ben eigenlijk wel benieuwd of hiervoor geen gratis oplossingen beschikbaar zijn?
 
Gebruikersavatar
OriDrory
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 juli 2013
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: /product en /product-categorie verwijderen in WooCommerc

08 april 2015

helpt het inderdaad echt?

en ik ben eigenlijk wel benieuwd of hiervoor geen gratis oplossingen beschikbaar zijn?
Gratis oplossingen zijn er zeker. Maar je moet wel verstand hebben van PHP. Je zou in de php bestanden van WooCommerce kunnen kijken en daarin het een en ander herstructureren.

Als je geen PHP knobbel hebt is het misschien wel handiger om een plugin aan te schaffen. Scheelt je en hoop tijd (en daarmee uiteindelijk geld)

Groet.
Elke maandag een artikel voor jouw webshop: Waarom jij User Experience niet over het hoofd mag zien
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht