Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Favoriet WooCommerce theme?

03 mei 2016

Gebruik jij WooCommerce?

Ik ben benieuwd welk theme je gebruikt voor jouw webwinkel. En waarom bevalt juist dit theme je (niet)?
 
Eppinga
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 juni 2016
Locatie: Drachten
Contacteer:

Re: Favoriet WooCommerce theme?

24 juni 2016

Hi!

Ik gebruik Mercor - WooCommerce Wordpress Theme. Dit bevalt prima. Al heb ik gezien dat Storefront van Woothemes zelf erg mooi is! Heel flexibel en "lekker" kaal.
Online hout en bouwmaterialen kopen doe je op https://eppinga.nl
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Favoriet WooCommerce theme?

13 juli 2016

Nog bedankt voor je reactie. :D

Ik ben nog op zoek naar een WooCommerce theme (betaald of onbetaald), waarmee jullie goede ervaringen hebben.

Meer mensen met tips? Welke gebruik jij?

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Favoriet WooCommerce theme?

15 juli 2016

Zijn er hier wellicht (relatief) weinig mensen die gebruik maken van WooCommerce?

Had gehoopt op meer tips voor een mooie, maar vooral ook goed (premium) theme. :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Damsho
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 augustus 2016

Re: Favoriet WooCommerce theme?

16 augustus 2016

Ik gebruik zelf ook woocommerce, dit is niet het thema wat ik gebruik maar wellicht wel een mooie oplossing voor je?
Premium Thema <- via envato. 
 
Gebruikersavatar
Capaly
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 september 2016
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Favoriet WooCommerce theme?

17 september 2016

Ik gebruik Storefront van WooCommerce.
 
Gebruikersavatar
4Bit
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 juni 2016
Contacteer:

Re: Favoriet WooCommerce theme?

07 oktober 2016

Beetje late reactie, maar wij hebben zeer goede ervaring met Flatsome en Savoy. Beide betaalde thema's. Vooral Flatsome is goed te stylen en zeer gebruiksvriendelijk. Een ideale basis om je eigen webshop op te bouwen. We hebben recent Knikkerbricks.nl aangepast op basis van het Flatsome theme. Het thema is mooi en responsive en maakt gebruik van Schema.org voor data. 
Het prettige aan WooCommerce algemeen is dat ieder product een cms pagina is en dat je die daardoor mooi kan opmaken. Iets wat we met Magento soms erg missen. Ook zijn aanbiedingen eenvoudig te verwerken en in categorieën weer te geven op basis van tags of een tijdelijk prijsverlaging. 
Savoy heeft een wat uniekere look dan Flatsome en zal zich meer lenen voor sites waarbij de producten geëtaleerd moeten worden, bijvoorbeeld kleding of lampen.
Zowel Flatsome als Savoy kun je vinden bij Envato.
Wij bedenken, ontwerpen en ontwikkelen voor het web | 4Bit Webdesign Gorinchem | Knikkerbricks.nl
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Favoriet WooCommerce theme?

08 oktober 2016

Bedankt voor de reactie / tip.
 
bonami
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 december 2016

Re: Favoriet WooCommerce theme?

22 december 2016

ik gebruik AVADA. Erg blij mee 

(brandpreventiewinkel.nl)
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht