Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
KvdZa
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 april 2018

Beschrijving product categorieën

30 april 2018

Hoi iedereen! 
Ik ben nieuw hier, maar val gelijk met de deur in huis.

Bij het maken van een nieuwe webwinkel, mijn eerste in WooCommerce loop ik tegen een aantal dingen aan. De meeste kan ik oplossen dmv Google en plug ins. Echter hier kom ik niet uit.
Je hebt in Woocommerce productcategorieën. De beschrijving wil ik aanpassen. Een mooi verhaaltje met alinea's en een lees meer button.
Echter kan dat blijkbaar niet met de pagina editor? Je kunt dan een paar regeltjes typen, maar deze worden gecentreerd en je kunt er geen opmaak aan toevoegen.

dus mijn vraag: Hoe voeg je opmaak en een lees meer knop toe aan je omschrijving van een productcategorie? ( ik bedoel dus de regels onder 'Categorie 1')

AfbeeldingAfbeelding

Alvast bedankt!
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Beschrijving product categorieën

30 april 2018

Volgens mij ligt het er meer aan welk thema je gebruikt.
In sommige thema's zijn er meer opties al standaard toegevoegd. Zoals een HTML editor.

Misschien zoeken naar een geschikt thema..
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
 
KvdZa
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 april 2018

Re: Beschrijving product categorieën

01 mei 2018

Bedankt

Weet iemand een thema met deze opties? Er zijn duizenden thema's, zie die paar er maar eens uit te vissen haha.
 
Gebruikersavatar
neobee
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 februari 2017

Re: Beschrijving product categorieën

18 mei 2018

Je kan met CSS die tekst aanpassen
SEO voor mkb : www.hlwebsolutions.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Beschrijving product categorieën

19 mei 2018

Zoek even op webshop theme woocommerce ofzo. Er zijn heel veel thema's voor wordpress, maar natuurlijk minder die gericht zijn op woocommerce / webshops.

En dan is het uiteindelijk toch als je aanpassingen wil doen handig dat je enige kennis van css hebt. Alles qua opmaak kun je aanpassen, een helemaal kant en klaar thema precies volgens jouw smaak zal lastig zijn - er is altijd wel iets dat je wil veranderen dus dan moet je het of zelf doen of laten doen. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht