Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
swimnos
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 juni 2018

Velden verbergen voor gebruikers

01 juni 2018

Ik ben bezig met het maken van een webshop voor een opdrachtgever.
Ik wil dat een gebruiker (customer) artikelen kan bestellen voor de locatie waar hij/zij werkzaam is en dat er vervolgens een faktuur naar het hoofdkantoor wordt gestuurd. De adresgegevens voor deze gebruikers maak ik aan bij users
Een ‘guest’ kan gewoon artikelen bestellen adresgegevens invoeren en betalen via Paypall en ideal.
Om dit te realiseren maak ik gebruik van de woocommerce pluginn role based methods, dit werkt perfect.
Het probleem waar ik tegen aanloop is dat wanneer een customer (lokatie manager) inlogd hij/zij in staat is om adresgevens te wijzigen in een ander adres dan opgegeven door het hoofdkantoor.
Als ik d.m.v. code op de checkout pagina de adresvelden verberg dan kan een ‘guest’ zijn adresgegevens niet meer invoeren.
Weet iemand hoe dit op te lossen. B.v.d.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Velden verbergen voor gebruikers

01 juni 2018

Als ik d.m.v. code op de checkout pagina de adresvelden verberg dan kan een ‘guest’ zijn adresgegevens niet meer invoeren.
Als je toch code gebruikt dan moet je in de code controleren of iemand ingelogd is. Zo niet wel velden laten zien. 
Ik zou trouwens velden niet verbergen maar blokkeren of als tekst neerzetten zodat iemand wel kan zien waarheen verstuurd wordt.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht