Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
xMirthe
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 augustus 2018

Plugin meerdere voorraden

07 augustus 2018

Dag allemaal,

Ik ben heel hard op zoek naar een WooCommerce plugin waarmee je meerdere voorraden kan invoeren. Er is een kleine eigen voorraad en verder wordt het meeste besteld bij de leverancier. De bedoeling is dat er eerst naar de eigen voorraad gekeken wordt en vervolgens naar de voorraad van de leverancier. Ik heb helaas nog geen geschikte plugin kunnen vinden. Kunnen jullie mij helpen?

Alvast enorm bedankt!

Groetjes,
Mirthe
 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: Plugin meerdere voorraden

11 augustus 2018

Ik denk niet dat die te vinden is?
zie soortgelijke vraag plus antwoord op

https://webtalis.nl/woocommerce-voorraadbeheer/
"

vraag:
Bestaat er een mogelijkheid om een voorraad te scheiden voor het afhalen en verzenden van producten?
Ik heb een afhaaldepot in Nederland en de warehouse voor zendingen is in het buitenland.


Antwoord:
Niet out of the box zelf in WooCommerce. Dit zal vermoedelijk maatwerk zijn
"
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Plugin meerdere voorraden

14 augustus 2018

Ik wil toevallig ook zoiets gaan maken. Zou je eens contact op kunnen nemen? Dan neem ik waarschijnlijk dit weekend contact met je op.
 
Leaseyourstudybook
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 augustus 2018

Re: Plugin meerdere voorraden

19 augustus 2018

Ik denk persoonlijk dat ATUM een goede plug-in voor je is! Daar heb je de mogelijkheid van meerdere voorraden volgens mij!
Leaseyourstudybook, studieboeken huren vanaf 25 euro per maand www.leaseyourstudybook.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
ChristianT
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 juli 2018

Re: Plugin meerdere voorraden

20 augustus 2018

In ATUM zit inderdaad een mogelijkheid om meerdere locaties op te geven en aan te koppelen. Ik heb enkel alles op 1 locatie staan dus kan niet met zekerheid zeggen of dit plugin voldoet aan jouw hulpvraag.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht