Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Heini
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 oktober 2018

Checkout wordt gevraagd om datum terwijl er geen vakje voor is

23 oktober 2018

hallo, er zal vast een update geweest zijn maar sinds 2 dagen komt er bij het afrekenen in het check out veld een melding dat de datum of geboortedatum niet is ingevuld. er is echter geen vakje waar je dat in moet vullen. het valt op dat het bij de ING kassa compleet kassaproducten gebeurd en niet bij bijvoorbeeld een directe bankoverschrijving. weet iemand waar dit aan ligt?
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Checkout wordt gevraagd om datum terwijl er geen vakje voor is

23 oktober 2018

Het ligt er een beetje aan welk programma je gebruikt.
Ik neem aan dat het formulier een error geeft tijdens het afreken proces in je webwinkel ?
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
 
Heini
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 oktober 2018

Re: Checkout wordt gevraagd om datum terwijl er geen vakje voor is

23 oktober 2018

Hoi

Ja dat klopt. Het is sinds de update van de ING kassa plugin
 
Heini
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 oktober 2018

Re: Checkout wordt gevraagd om datum terwijl er geen vakje voor is

23 oktober 2018

ik ben er inmiddels achter dat het een fout is in de laatste plugin van ING. afterpay zorgt voor problemen. heb ik niet om gevraagd ING. en nu klanten missen zodat jullie er weer een betaalmethode tussen hebben geduwd. bijzondere handel
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Checkout wordt gevraagd om datum terwijl er geen vakje voor is

24 oktober 2018

Naar, maar mooi dat het is opgelost.
Het kan altijd voorkomen dat een betaalmethode conflicten start na een update.

Ik heb alleen nog niet eerder gehoord dat een plugin zonder medeweten van de site eigenaar word geïnstalleerd. 
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht