Pagina 1 van 1

Checkout wordt gevraagd om datum terwijl er geen vakje voor is

Geplaatst: 23 oktober 2018
door Heini
hallo, er zal vast een update geweest zijn maar sinds 2 dagen komt er bij het afrekenen in het check out veld een melding dat de datum of geboortedatum niet is ingevuld. er is echter geen vakje waar je dat in moet vullen. het valt op dat het bij de ING kassa compleet kassaproducten gebeurd en niet bij bijvoorbeeld een directe bankoverschrijving. weet iemand waar dit aan ligt?

Re: Checkout wordt gevraagd om datum terwijl er geen vakje voor is

Geplaatst: 23 oktober 2018
door PIN ACCESSOIRES
Het ligt er een beetje aan welk programma je gebruikt.
Ik neem aan dat het formulier een error geeft tijdens het afreken proces in je webwinkel ?

Re: Checkout wordt gevraagd om datum terwijl er geen vakje voor is

Geplaatst: 23 oktober 2018
door Heini
Hoi

Ja dat klopt. Het is sinds de update van de ING kassa plugin

Re: Checkout wordt gevraagd om datum terwijl er geen vakje voor is

Geplaatst: 23 oktober 2018
door Heini
ik ben er inmiddels achter dat het een fout is in de laatste plugin van ING. afterpay zorgt voor problemen. heb ik niet om gevraagd ING. en nu klanten missen zodat jullie er weer een betaalmethode tussen hebben geduwd. bijzondere handel

Re: Checkout wordt gevraagd om datum terwijl er geen vakje voor is

Geplaatst: 24 oktober 2018
door PIN ACCESSOIRES
Naar, maar mooi dat het is opgelost.
Het kan altijd voorkomen dat een betaalmethode conflicten start na een update.

Ik heb alleen nog niet eerder gehoord dat een plugin zonder medeweten van de site eigenaar word geïnstalleerd.