Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
VincentV
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 augustus 2021

Opstarten Webshop

26 augustus 2021

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Vincent en ik ben werkzaam bij een ijsboerderij. Ik werk hier als Grafisch vormgever. 
We hebben een webshop voor onze producten zoals vlees en ijs. Deze webshop is ooit een keer opgebouwt met de plugin "ninja forum".

Nu is mij gevraagd om een verbeterde webshop te bouwen met de plugin "WooCommerce".
Heel Wordpress en vooral WooCommerce is totaal nieuw voor mij. Wordpress heb ik mij al aardig in verdiept en mijzelf aangeleerd.
Nu heb ik alleen een aantal vragen over WooCommerce.

Ik heb de plugin WooCommerce gedownload en geïnstalleerd.
Hoe of waar kan ik een pagina aanmaken waarop ik kan werken als een soort test pagina die niet gelijk op de website zelf komt te staan maar alleen voor mij is zodat ik iets in elkaar kan bouwen / designen zonder dat het gelijk openbaar staat.

Zou iemand mij kunnen helpen met het opstarten van deze klus?

Met vriendelijke groet,
Vincent 
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: Opstarten Webshop

26 augustus 2021

Hi Vincent,

Als je me even een mailtje stuur naar info @ pdmi  .nl dan help ik je verder

Mvg,
Peter
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Opstarten Webshop

27 augustus 2021

Hoe of waar kan ik een pagina aanmaken waarop ik kan werken als een soort test pagina die niet gelijk op de website zelf komt te staan maar alleen voor mij is zodat ik iets in elkaar kan bouwen / designen zonder dat het gelijk openbaar staat.
Kun je niet beter Woocommerce lokaal installeren, of op een ander testdomein? Bijvoorbeeld een subdomein, en die met een wachtwoord afschermen voor bezoekers (en bots van zoekmachines)? Als je nog niet eerder hiermee hebt gewerkt en in je live omgeving veranderingen aanbrengt loop je het risico dat er ook iets aan de draaiende website stukgaat!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht