Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
vincent_dv
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 juni 2018

Betalingsprovider(s) kiezen, wat te doen?

06 juni 2018

Hallo allemaal,

Per augustus wil ik graag een webshop starten. Nu ben ik aan het kijken naar de juiste betalingsprovider en zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Ik wil dat klanten kunnen betalen via Ideal, creditcards, achteraf betalen, overboeking en eigenlijk ook een mogelijkheid tot automatische incasso/abonnementen. Nu biedt Buckaroo mogelijkheden voor e-mail templates betreft betalingen, automatische incasso's en dergelijken, maar die zijn redelijk prijzig. Multisafepay is daarentegen weer goedkoper, maar biedt iets minder betalingsmethoden. Mijn webshop gaat lopen via Lightspeed en die hebben samen met Mollie weer een eigen provider maar die hebben dan weer geen mogelijkheid tot achteraf betalen maar die zijn wel het goedkoopste in wat ze wel bieden. Kan ik ook bijvoorbeeld kiezen voor meerdere betalingsproviders? Dan wil ik zo ver ik kan Lightspeed/Mollie gebruiken aangevuld met de benodigde methoden via Buckaroo of Multisafepay. Ik hoor graag jullie advies en ervaringen met de genoemde partijen?
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Betalingsprovider(s) kiezen, wat te doen?

06 juni 2018

Voor achterafbetalen kun je soms ook los als retailer een contract afsluiten via bijvoorbeeld Klarna, Afterpay of Billink.
 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: Betalingsprovider(s) kiezen, wat te doen?

10 juni 2018

Ik zie PAY.nl niet voorkomen in het lijstje. Via deze organisatie heb je toegang tot alle eerder genoemde betaalmogelijkheden. En ook toegang tot Afterpay + Billink. 
 
Crni
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 juli 2018
Contacteer:

Re: Betalingsprovider(s) kiezen, wat te doen?

27 juli 2018

Heb je al naar Sisow gekeken? Zij hebben ook een groot aantal mogelijkheden aan betaalmethodes.
...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Betalingsprovider(s) kiezen, wat te doen?

23 oktober 2018

Sinds kort heeft Mollie ook de mogelijkheid Klarna te activeren.
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.