Onzin natuurlijk. Als ik aangeef dat ik hen bel als ik geïnteresseerd ben hoeven ze mij niet zo vaak lastig te vallen....Zeg dan ook gewoon direct dat je geen interesse hebt. Als jij de deur open laat staat kan je er op wachten tot ze binnen komen. Niet zo heel vreemd.Ik vind Klarna ontzettend irritant.
Een tijd geleden belden ze op. Geen probleem. Heb toen gezegd dat ik ze zou bellen als ik interesse had want ik zit nog goed bij Sisow. Belden ze afgelopen maandag weer omdat ze een actie hadden met Logivert. Ze hebben mij informatie gestuurd via mail. Bellen ze dinsdag weer om te vragen wat ik ervan vond.
Ik vind ze irritant opdringerig en ik ga er zeker niet naar toe.
Beste Shirley,Ik heb zeer slechte ervaringen met Klarna. De site is zeer uitgebreid en ziet er professioneel uit, maar het zijn haaibaaien. De factuur moet binnen 2 weken worden betaald. Ik was vanwege internetproblemen 1 week te laat en kreeg vervolgens (na betaling)een aanmaning van 5,00 en daarna nog eens 8,50 bovenop. Een week te laat betalen (factuurbedrag 33,90) gaat je 40% kosten!!!!!
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Beste Jupiter,ik ben een tijdje geleden benaderd door Klarna.
Dit gesprek liep heel vervelend, de "dame" was nogal agressief in haar benaderingswijze en toen ze door had dat ik niet over te halen was meldde ze dat ik "het wel kon vergeten met mijn webwinkel" als ik niet met ze in zee zou gaan?!
toen ik vervolgens een paar dagen later iemand anders met een webwinkel in mijn TL op twitter erover hoorde bleek deze dezelfde ervaring te hebben gehad en vervolgens nog iemand anders die zich erin mengde. Opvallend dat mijn ervaring dus blijkbaar niet een uitzondering is en voor mij sowieso reden om niet met Klarna te willen werken.
Ja dit precies dus. Waarom zouden we geen interesse mogen tonen want dat was ik ook serieus, maar als ik aangeef dan zelf te bellen krijg ik hier op de kop dat het mijn eigen schuld is?Ik ben ook supervaak gebeld door die knakkers. Ik had echt serieuze interesse maar ik had aangegeven er zelf op terug te willen komen ivm tijdgebrek.
Op een gegeven moment bleven ze bellen en heb ik aangegeven geen interesse te hebben en niet meer gebeld te willen worden. Zonde eigenlijk want ik had er echt mee aan de slag gewild maar ze zijn zo opdringerig dat ik het alleen om die reden heb afgekapt.
sorry maar ik ga er behalve deze post op dit forum echt geen seconde tijd meer aan besteden. Want het is helaas niet alleen bij mij gebeurd ik ken 2 mensen die eigenaar van een webwinkel zijn en precies dezelfde ervaring hebben. Misschien moeten jullie het callcenter personeel gewoon eens goed gaan screenen. Dan kun je de rotte appels er zo uitplukken.Beste Jupiter,ik ben een tijdje geleden benaderd door Klarna.
Dit gesprek liep heel vervelend, de "dame" was nogal agressief in haar benaderingswijze en toen ze door had dat ik niet over te halen was meldde ze dat ik "het wel kon vergeten met mijn webwinkel" als ik niet met ze in zee zou gaan?!
toen ik vervolgens een paar dagen later iemand anders met een webwinkel in mijn TL op twitter erover hoorde bleek deze dezelfde ervaring te hebben gehad en vervolgens nog iemand anders die zich erin mengde. Opvallend dat mijn ervaring dus blijkbaar niet een uitzondering is en voor mij sowieso reden om niet met Klarna te willen werken.
Ik stel het erg op prijs als u mij zou kunnen contacteren op Tarmo.Goot@Klarna.com voor nadere informatie over deze post. De uitspraak, zoals u hierboven aangeeft, is in strijd met onze company policy. Daarom zou ik dit graag verder willen uitzoeken en alle nodige stappen ondernemen om het aan te pakken.
Met vriendelijke groet,
Tarmo van der Goot
Klarna NL
Als je dit soort zaken meeneemt, informeer dan s.v.p. gelijk naar de uitkomst. Er bleek namelijk helemaal geen zaak te zijn en beiden zijn inmiddels gewoon weer aan het werk. Verlost van elke verdenking. http://www.emerce.nl/nieuws/top-klarna- ... d-new-yorkgoogle maar op klarna,
http://www.emerce.nl/nieuws/nederlandse ... xschandaal
Misschien bellen ze morgen terug? Prima dat je reageert en verder inhoudelijke reactie maar het is niet zo gek dat ze het even uitzoeken toch? Als ik dan jouw conclusie op het terugbellen lees denk ik toch... beetje kort lontje?ik heb ze vandaag met bovenstaande geconfronteerd en ze bellen niet eens terug.