Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
lieke
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 april 2011
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

19 april 2011

Wij zijn ook gebeld door Klarna. We zitten ontzettend in twijfel, maar na het lezen van de berichten in dit forum denk ik toch dat we het niet gaan doen.
Als je een ruitershop bent met duurdere artikelen kan ik het me zeker voorstellen. Maar een stropdas kost zo'n 17 euro, en dan zijn de kosten toch voor klarna toch te hoog.
Daarnaast moet je een verzendbewijs hebben van elk verstuurd product, maar als ik elke stropdas in pakketje ga versturen, maken we geen winst meer op de stropdas.
Vrijwel de meeste betalingen gebeuren via iDeal, en dat gaat harstikke goed.
We gaan misschien proberen om achteraf betalen toch aan te bieden, maar dat we dan het risico van mensen die niet betalen zelf lopen. onze site: http://www.stropdassenwinkel.nl
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

19 april 2011

Maar een stropdas kost zo'n 17 euro, en dan zijn de kosten toch voor klarna toch te hoog.
De kosten van Klarna zijn ook variabel maar dat is je bekend he? Bij minder fraudegevoelige artikelen en lagere bedragen kan ik me voorstellen dat Klarna ook graag scherper wil zijn, dan bij dure electronica bijvoorbeeld.

Een verzendbewijsje is bij brievenbuspost lastiger. En brieven gaan zelden zoek en zijn lekker goedkoop. Dus als je het verstuurt via brievenpost kan ik me de gedachte voorstellen. Ik ga morgen eens op de beurs vragen bij Klarna hoe erg het eigenlijk zou zijn als je dat verzendbewijsje bij brievenbuspost niet kunt leveren.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

19 april 2011

Dat hoef je niet te vragen, staat in hun voorwaarden... Je moet een verzendbewijs hebben... anders is de achterkant veel te fraudegevoelig. Zij verzekeren hun risico ook (deels) weer dus moet de achterkant waterdicht zijn.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

19 april 2011

Dat hoef je niet te vragen, staat in hun voorwaarden.
Zoals jij het vertelt had ik er niet direct over nagedacht maar ik ga het toch es noemen morgen.
Ook over voorwaarden van bedrijven kun je vragen stellen hoor. ;-) Zal misschien nu niet kunnen maar kan interessante info voor ze zijn als ze weten dat er shops over struikelen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
RJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 april 2011
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

28 april 2011

Wij maken ook gebruik van Klarna sinds begin februari 2011. Voor de volledigheid, mijn reactie is niet bedoeld als een klacht (daar bel/mail ik Klarna voor) maar meer om ervaring/mening te delen hopelijk helpt het anderen om een keuze te maken:

Integratie
Wij hebben een contract sinds nov 2010 maar de integratie verliep alles behalve goed. Wij maken gebruiken van Joomla/Virtuemart en de eerste versie van de module bevatte in mijn ogen te veel hacks. De nieuwe versie niet maar de minimale VM versie is dan 1.1.4. De module (productie versie) bevatte ook fouten waardoor het simpelweg niet werkte. Ook de documentatie klopte niet. Na veel telefonische gesprekken en wat aanpassen aan mijn klant en ook aan de module werkt het nu wel. Koste wel veel tijd en frustratie. Voor de volledigheid: ik heb veel kennis van CMS-en, PHP, Internet, (x)html etc. Dan nog. Verbeterpunten:
- layout is (te) veel verweven met code
- een calendar (pop up) zou handig zijn om invoerfouten te voorkomen
- een handleiding zonder fouten
- rekening houden met het feit dat een "schone" installatie utopie is

Acceptatie
De eerste paar dagen kregen wij veel afwijzingen (na een 2de check). Daarna veel minder. De aankopen die geweigerd zijn komen (toevallig?) van klanten waarvan wij aan de hand van het historisch betalingsgedrag vermoeden dat er betalingsproblemen zijn. Wij zien wel dat klanten na een afwijzing de betaling opnieuw doet. De fraude meldingen waren bij ons tot op heden net op tijd binnen. Dat moet ook omdat wij een levertijd van 1 dag hanteren.

Dashboard
Zeer gebruikers onvriendelijk. Je kunt niet in een oogopslag zien wat er nog uitbetaald moet worden. Bij de overzichtschermen (lijsten) zie je dan ook enkel de ID's van facturen/klanten. Je kunt dus niet direct op basis van een naam/ordernummer keuzes maken, je moet de items een voor een openen. Mijn ordernummer staat niet in de backoffice van Klarna, dit moet je handmatig bijwerken. Verder moet je in de backoffice facturen handmatig op actief zetten terwijl je in VM al aangeeft of een order afgehandeld/verzonden is ja of nee. Een koppeling zou handig zijn en maakt de kans op fouten kleiner.

Klantenservice
Voor mij altijd bereikbaar geweest. Thumbs up voor Anna V. Je wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan en zij geeft je echt het gevoel dat je wordt geholpen. Ook indien zij niet alle problemen kan verhelpen!

Uitbetalingen
Altijd netjes op tijd.

Meer waarde?
Heb ik eerlijk gezegd nog niet ontdekt. Ik heb in de tussen tijd aardig wat nieuwe klanten gehad die met Klarna of andere betaalmethodes hebben afgerekend. Het is dan ook lastig aan te geven of dat wel of niet door Klarna komt. De kosten vind ik bij nader inzien veels te hoog. Dat zal in mijn ogen ook voorkomen dat Klarna voor de MKB ondernemers een succes gaat worden. Daarnaast kan Klarna wat mij betreft veel verbeteringen doorvoeren in de dashboard/backoffice. Het gaat om simpele zaken die wel veel kunnen bijdragen.

Wij gaan in ieder geval tot einde contract door met Klarna. Of er een verlenging komt hangt natuurlijk af van de kosten en eventuele verbeteringen.

@Klarna Uiteraard ben ik bereid om bovenstaande toe te lichten. Een van mijn webshops: http://www.tastyshop.nl

RJ
 
KlarnaBV
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 maart 2011
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

03 mei 2011

Beste RJ,

Bedankt voor uw feedback. Wij werken constant aan het verbeteren van onze service, hiervoor zijn de ervaringen van onze aangesloten webwinkeliers erg waardevol voor ons. Onze afdeling Business Development is in het bezit van uw feedback en gaat er mee aan de slag. We hopen dan ook dat u deze verbeteringen de komende tijd terug zal zien.
De complimenten aan Anna zal ik doorgeven!

Met vriendelijke groeten,
Aukje Zwartjes
Klarna BV
 
huppa
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 november 2010

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

04 mei 2011

Ik vond het meteen al niks, net zo als pakjes gemak enzo en al die tussen personen die wel even voor jou je geld tijdelijk beheren, en dat je er een zeer moeilijke administratie op na moet houden omdat je overal vandaan je geld moet ontvangen, en soms een maand later na de bestelling(heb ik ergens anders gelezen over bv rembours) Op het moment springen ze als paddestoelen uit de grond betalings bedrijven wordt volgens mij echt een hype je klanten allerlei betalings regelingen aanbieden. Het komt nog wel zo ver dat je ze een lening kunt laten afsluiten, op afbetaling of dergelijke...je moet immers klant vriendelijk zijn toch

Ik vind dat gewoon niet klant vriendelijk je klant op zoveel kosten te jagen...

ik heb zeer goede ervaringen met Klarna, ze zijn super klantvriendelijk waar wij zeggen als webwinkel nu is het genoeg geweest gaan zij nog een stap verder in de service;
het geld wordt elke week netjes overgemaakt en je hoeft echt geen maand te wachten hoor
als je de administratie van Klarna moeilijk vind moet je terug naar de lagere school want het is zo simpel als maar kan...
en een lening afsluiten dat beslist de klant zelf hij kan gewoon na 14 dagen het gehele bedrag betalen , als dat niet uitkomt dan kan de klant kiezen om het in termijnen te betalen en net als bij andere leningen zul je daarvoor moeten betalen ik vind het niet raar hoor,

jij vindt het niet klant vriendelijk om je klant op kosten te jagen maar ze moeten wel vooruit betalen?? voor iets wat ze nog niet hebben ontvangen en mss wel tijden op moeten wachten dat vind ik niet klantvriendelijk

ik zeg een dikke pluim voor Klarna ze gaan heel netjes met de webwinkels om en ook met de betalende klanten
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

04 mei 2011

Het berichtje gaat over achter af betalings systemen, niet zozeer over klarna!!!!!
Die ken ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Het is niet zo dat het berichtje geheel tegen klarna is geschreven!!
 
Willard
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 juni 2011
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

10 juni 2011

Ook wij zijn benaderd door Klara, heel agresief. Ik was zeker wel geintresseerd maar door hun handelswijze aan de telefoon "we gaan de overeenkomst opsturen " voordat ik inderdaad wilde gaan instemmen en nog voor ik de kosten e.d. wist. Dat was het moment dat ik Klarna heb uitgelegd dat ik de volgorden van zaken bepaal en niet Klarna. Uiteraard gaan wij niet met Klarna in zee.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

12 juni 2011

Ook wij zijn vorig jaar benaderd en hebben toen een aantal checks gedaan (met medeweten van klarna)
Hier kwam hun eigen kredietwaardigheid onder de maat uit de bus.

Immers wil ik wel weten wie "mijn geld" beheert..

We hebben ze dat netjes teruggemeld en besloten om niet met hun te werken.

Ook nog geen altarnatief genomen tot heden en overwegen om het zelf te gaan doen in onze eigen webwinkels.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

12 juni 2011

Ik ben 2 keer telefonisch benaderd door Klarna, en aan de Tel bij mij waren ze heel beleeft, en zeker niet opdringerig.

Inmiddels zijn er meerdere achteraf betalings mogelijkheden, ook sisow heeft het nu.
Dus als ik het ooit zou gaan invoeren in onze shop dan denk ik dat ik sisow pak, omdat daar ook mijn ideal betalingen loopt en het is fijner alles onder 1 dak te hebben. Volgens mij heb ik daar ook geen opstarters kosten, maar dat zoek ik terzijner tijd wel uit.

Voorlopig vind ik het voor de kleine bedragen die bij mij besteld worden onzin.
dan zou ik moeten gaan instellen vanaf 50 euro afterpay mogelijk..
 
Dees26
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 juni 2011

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

17 juni 2011

ik sluit me aan bij moncherry! Ik wacht met smart op de Sisow demo! Die komt over 2 weken. Ben heel benieuwd! Bij ons is er veel vraag naar achteraf betalen/acceptgiro.

Ben dus heel benieuwd!
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

21 juni 2011

Wij hebben nu ook een aantal maanden Klarna gekoppeld aan onze webshop. Ik ben niet door Klarna benaderd, maar heb hun benaderd.
De verkopen zijn duidelijk gestegen met 70%!!! Hier ook geen opstartproblemen. Wat kleine dingetjes die ik zelf niet snapte en waar de mensen van Klarna mij super bij geholpen hebben.

Wij hebben zelfs van klanten een aantal opmerkingen gekregen dat ze het fijn vinden dat ze achteraf kunnen betalen. Dat is voor hun de zekerheid dat ze ook daadwerkelijk de spullen binnen krijgen.

Een dikke pluim voor Klarna!!

http://www.horsetopshop.nl
 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

21 juni 2011

Hoe gaat het nu eigenlijk in zijn werk? Stel je hebt alles klaar op je website.

Ik wil nu gaan bestellen en achteraf betalen. Wat moet ik nu extra doen als klant, en wat zijn de gevolgen voor mij als webwinkelier t.o.v. van een paypal of ideal betaling?

En wat als het artikel geretourneerd wordt?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

21 juni 2011

Hoe gaat het nu eigenlijk in zijn werk? Stel je hebt alles klaar op je website.

Ik wil nu gaan bestellen en achteraf betalen. Wat moet ik nu extra doen als klant, en wat zijn de gevolgen voor mij als webwinkelier t.o.v. van een paypal of ideal betaling?
Dat hangt ervan af hoe je Klarna in je webwinkel implementeert, dus bel Klarna eens. Kort door de bocht samengevat... In de eenvoudigste vorm gebruik je Klarna alleen om de kredietwaardigheid via een API te controleren. In de meest uitgebreide vorm kunnen kopers alle online aankopen bij verschillende webshops combineren tot een persoonlijke Klarna-factuur met eventuele afbetalingsregeling.
En wat als het artikel geretourneerd wordt?
Retouren worden hier specifiek toegelicht:

https://klarna.com/nl/zakelijk/support/ ... rzendingen
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

21 juni 2011

Even in het geval van Klarna icm Zen Cart hoef je helemaal niets meer te doen, juist minder.

Alle gegevens zijn al ingevuld, je selecteerd Klarna als betaalmogelijkheid en drukt op de knop bestelling afronden en klaar. Dus daarna hoef je geen email + pass in te geven zoals bij PayPal of de random reader te zoeken zoals bij iDEAL.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

21 juni 2011

Ik zie er nog steeds niet zoveel in.

Ze leveren deze dienst niet aan bedrijven en hebben een maximum bedrag van € 250,-

Ik heb veel artikelen van meer dan 250,- en ik ben bang dat er juist mensen afhaken omdat je ze eerst een warme worst voor houdt, en daarna zegt JIJ MAG NIET!
 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

22 juni 2011

Vandaag nog even contact gehad met Klarna. Je moet dus ook nog 300 euro lappen + 29,95 ex per maand met een 2 jarig contract.

Eigenlijk begin ik al te steigeren van die accountmanager die me 130x per dag belt. Een lead na bellen ok, maar dit is bijna stalken :roll:

Heb als vergelijkend warenonderzoek nog even afterpay gebeld. Lijkt me eigenlijk veel beter. De dame die ik aan de lijn had was in ieder geval een stuk minder opdringerig. Iemand ervaring hiermee?
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

22 juni 2011

Google even op afterpay. Dan kom je bij Tros Radar en Kassa uit.
Lijkt me niet echt betrouwbaar.

http://www.google.nl/#sclient=psy&hl=nl ... 66&bih=638
 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

22 juni 2011

[quote="HorseTopShop"]Google even op afterpay. Dan kom je bij Tros Radar en Kassa uit.
Lijkt me niet echt betrouwbaar.

Dat is wel erg kort door de bocht. Daarom heb ik nu zon hekel aan die trosradar forums, er staat altijd de halve waarheid op. Dit zijn allemaal consumenten die over lindorf en afterpay praten. Afterpay doet allang geen zaken meer met Lindorf.
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

22 juni 2011


Dat is wel erg kort door de bocht. Daarom heb ik nu zon hekel aan die trosradar forums, er staat altijd de halve waarheid op. Dit zijn allemaal consumenten die over lindorf en afterpay praten. Afterpay doet allang geen zaken meer met Lindorf.
En hoe kon ik dat weten....? Als ik info over een bedrijf/instelling wil weten kijk ik op google. En als ik dan bij Tros of Radar uitkom, vertrouw ik het niet. Zeker niet als ik lees wat er allemaal staat.
 
pepijn.meddens
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 juni 2011
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

27 juni 2011

Misschien is Billink.nl een optie? Dit is een Nederlandse aanbieder van achteraf betalen waarbij geen aansluitkosten worden gerekend.
Achteraf betalen voor webwinkels via Billink.nl
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

27 juni 2011

Misschien is Billink.nl een optie? Dit is een Nederlandse aanbieder van achteraf betalen waarbij geen aansluitkosten worden gerekend.
Dag Pepijn, welkom op het forum. Misschien wel aardig wanneer je, als medeoprichter van Billink, zonder overbodig marketese iets meer verteld over de mogelijkheden en kosten.
 
pepijn.meddens
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 juni 2011
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

28 juni 2011

Hoi Ward,

Inderdaad ben ik mede oprichter van Billink en kwam via google op dit forum uit. Ik zag jullie vragen over aansluitkosten waar mensen tegenaan liepen en dacht mensen erop te wijzen dat wij hier geen kosten voor rekenen. Wij hebben standaard modules ontwikkeld voor verschillende open source webshop pakketten en zijn daarnaast op verschillende platforms (oa. shoptrader) te vinden als betaaloptie.

Om er geen marketing praatje van te maken, kun je het beste even op de website kijken wat wij aanbieden en bij vragen contact opnemen, we hebben een chat button op de website waar direct vragen gesteld kunnen worden aan een medewerker (zowel technisch als commercieel).

Pepijn
Achteraf betalen voor webwinkels via Billink.nl
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

28 juni 2011

Om er geen marketing praatje van te maken, kun je het beste even op de website kijken
De website wordt niet zo goed gebruikt als marketing tool in dit geval... De site doet t niet. 404 / 500 pagina :roll:
 
Jawel
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 januari 2010
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

20 juli 2011

ik merk op dat het aantal orders via klarna enorm terugloopt.
we zitten met een nieuwe project waar we tot 500 winkels willen weggeven full integratie met onze content en orders maar ik twijfel enorm om klarna nog aan te bieden. het lijkt een extra service maar als toch 80% wordt afgewezen why bother ?

brengt alleen maar frustratie met zich mee.

ervaring met het verleden is dat er weinig onderlegd personeel zit met vlaams accent.

frustratie van mijn kant om hun maar uitgelegd te krijgen dat hun visie juridisch niet juist is.
onze klant stuurt iets terug, klarna neemt het voor die klant op want het zou en opgestuurd zijn en ontvangen maar als ik beweer niets ontvangen te hebben dan begint het gepruttel. bij opvraag track en trace en handtekening blijkt dat het pakketje aan de andere kant van nederland ontvangen is en getekend door niemand van ons. bleek ons verhaal toch het juiste te zijn.

liep op een gegeven moment zelfs zo op dat ik een belletje van een sales manager kreeg waar mij de indruk gewekt werdt dat ik een lastige klant was. nu heb ik pas 14 jaar een webwinkel en al langer ervaring en snap ik behoorlijk goed hoe de wet werkt maar dan nog zou het volgens een jong meisje kunnen zijn dat ik gewoon lastig zou zijn.

ik kijk voor onze winkels nu naar een andere oplossing. ben erg kriebelig van klarna geworden.
 
Shirley Go
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 november 2011
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

18 november 2011

Ik heb zeer slechte ervaringen met Klarna. De site is zeer uitgebreid en ziet er professioneel uit, maar het zijn haaibaaien. De factuur moet binnen 2 weken worden betaald. Ik was vanwege internetproblemen 1 week te laat en kreeg vervolgens (na betaling)een aanmaning van 5,00 en daarna nog eens 8,50 bovenop. Een week te laat betalen (factuurbedrag 33,90) gaat je 40% kosten!!!!!
 
jupiter
Berichten: 135
Lid geworden op: 17 februari 2011

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

18 november 2011

ik ben een tijdje geleden benaderd door Klarna.
Dit gesprek liep heel vervelend, de "dame" was nogal agressief in haar benaderingswijze en toen ze door had dat ik niet over te halen was meldde ze dat ik "het wel kon vergeten met mijn webwinkel" als ik niet met ze in zee zou gaan?! :shock: :roll: :evil:

toen ik vervolgens een paar dagen later iemand anders met een webwinkel in mijn TL op twitter erover hoorde bleek deze dezelfde ervaring te hebben gehad en vervolgens nog iemand anders die zich erin mengde. Opvallend dat mijn ervaring dus blijkbaar niet een uitzondering is en voor mij sowieso reden om niet met Klarna te willen werken.
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

18 november 2011

Ik vind Klarna ontzettend irritant.

Een tijd geleden belden ze op. Geen probleem. Heb toen gezegd dat ik ze zou bellen als ik interesse had want ik zit nog goed bij Sisow. Belden ze afgelopen maandag weer omdat ze een actie hadden met Logivert. Ze hebben mij informatie gestuurd via mail. Bellen ze dinsdag weer om te vragen wat ik ervan vond.

Ik vind ze irritant opdringerig en ik ga er zeker niet naar toe.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Betalen op rekening via Klarna... ervaringen?

18 november 2011

Ik vind Klarna ontzettend irritant.

Een tijd geleden belden ze op. Geen probleem. Heb toen gezegd dat ik ze zou bellen als ik interesse had want ik zit nog goed bij Sisow. Belden ze afgelopen maandag weer omdat ze een actie hadden met Logivert. Ze hebben mij informatie gestuurd via mail. Bellen ze dinsdag weer om te vragen wat ik ervan vond.

Ik vind ze irritant opdringerig en ik ga er zeker niet naar toe.
Zeg dan ook gewoon direct dat je geen interesse hebt. Als jij de deur open laat staat kan je er op wachten tot ze binnen komen. Niet zo heel vreemd.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht