Re: Pinautomaat aanschaffen?

61
Bushmaster schreef:Bedankt voor de reactie's zover:

Zyra: Antwoord 1 is geheel niet nuttig; wifi op de markt?
Reclame meneer/ mevrouw: Een inhoudelijk antwoord is beter dan een linkje

Algemeen: Ik sta niet maandelijks op een markt dus maan abo is niet handig.
Als ik zo rond kijk (google is your best friend) heb ik het antwoord nog niet mogen vinden...

...maar we wachten geduldig af.
Haha ja Wifi op verschillende kerstfairs zeker als ze binnen zijn.

Wifi op beurzen!

Re: Pinautomaat aanschaffen?

64
Wat je ook doet, neem geen Payleven. Lijkt goedkoop maar het is echt een gruwelijk slechte oplossing. Zelfs als je de bluetooth kaartreader permanent aan de stroom hebt hangen en je start een transactie kan het apparaat het presteren om eerst te gaan updaten en rebooten. Dan ben je 10 minuten verder. Leuk als er een spontane klant langskomt en je verder met je werk wil. NOT!

Vandaag even naar aanleiding van de post van Rudy met de ING gebeld. Als je een zakelijke rekening hebt (welke overigens het eerste jaar gratis is) ben je voor 3,80 per maand klaar. Een transactie kost dan maar 5 cent. Apparatuur is nieuw best duur, maar de ING medewerker zei dat eigenlijk elk mobiel pinapparaat nog meekan, ook al is ie wat jaartjes oud. Kan je zelf met hulp van ING instellen. Ik heb zelf net voor 350 euro Tweedehands met factuur een professionele VX670 gekocht. Met maar 500 euro aan pintransacties per maand heb ik alles er binnen 3 jaar uit en kost een transactie een paar seconden in plaats van een paar minuten (of soms zelfs meer).

Krijg alles de komende week binnen en zal een update plaatsen hoe alles is gegaan.
WalkieTalkie.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.