Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Dat klinkt toch typisch als een fout in je webwinkelsoftware. Speelt het probleem pas sinds kort? Dan ligt het misschien aan de overgang naar SEPA.Klanten geven aan dat ze niet worden doorgestuurd naar het iDeal/Mistercash Bancontact systeem om hun betaling te kunnen afronden.
Als het allemaal zo simpel wasZou kunnen, maar ik zit zelf bij SEOshop en de terugkoppeling is gewoon prima ingesteld. Is geen ingewikkeld gedoe, maar slechts het invullen van de MerchantID en Merchantkey. Daar kan het dus niet aan liggen.
Als dat zo zou zijn, dan kan TS dit ook makkelijk concluderen door te kijken naar deze orders die gefaalt zijn en of ze op een mobile device zijn besteld of niet.Ik heb ook enkele malen per maand een expired.
Dit ligt volgens mij niet zozeer aan de winkelsoftware, maar het steeds toenemende aantal mobiele surfers die op de betaalpagina van sisow komen en geen kaartlezer bij de hand hebben om de transactie te bevestigen. Geen idee hoe dit voor iDeal werkt op mobiele apparaten, maar voor mister cash is een kaartlezer van de bank noodzakelijk. Sommige cancelen dan, andere sluiten het venster en dan krijg je een expired. Het lijkt me dat daar dringend een oplossing voor nodig is.
Veelal weten mobiele klanten die beperking en betalen ze met Paypal, dat is duidelijk te zien in het hoge aantal mobiele checkout betalingen in mijn paypal geschiedenis.
Dat is dan ook een van de hoofdredenen dat ik paypal blijf aanbieden (zelfstandig en niet via sisow).