Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Gratis Webwinkel Keurmerk

14 oktober 2010

Webwinkel Keur is een keurmerk dat meer transparantie en zekerheid bied. Middels de combinatie van een keuring door webwinkel experts in combinatie van klantenfeedback willen we de consument dubbele zekerheid bieden. De zekerheid van de ervaringen van andere consumenten en de zekerheid van naleving van een gedragscode.

Leuke bijkomstigheid is dat het keurmerk in zijn geheel gratis is. Deelname kost dus helemaal niks.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
1. Goedkoper
2. Combinatie van ervaringen en gedragscode
3. Geen overhead, simpel en transparant

Graag ontvangen we jullie feedback. Wat missen jullie, hebben jullie nog ideeën voor verbetering, of andere suggesties?

Iedereen alvast bedankt voor de opbouwende feedback!

www.webwinkelkeur.nl
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

17 oktober 2010

Ik vind het een heel goed initiatief.
Nu nog het belangrijkste: de webwinkeliers overtuigen om mee te doen.
Zal wel effe tijd vergen om naambekendheid te krijgen.

Als ik volgend jaar een webshop heb zal ik me zeker inschrijven.
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

19 oktober 2010

Als ik jouw was zou ik het ook promoten in België.
Daar zijn momenteel maar 3 keurmerken (2 dure keurmerken en 1 van 50 euro)
 
webwinkelsucces
Berichten: 164
Lid geworden op: 07 juni 2010
Locatie: Dedemsvaart
Contacteer:

20 oktober 2010

Opbouwende kritiek:

Hoe gaan jullie dit eigenlijk betalen? Een keurmerk staat meestal tussen de consument en webwinkel in. Voor een geschil kan de consument naar jullie toe stappen. Als jullie gratis keurmerken uitdelen hoe kan dan zo'n geschil worden opgelost? Je bent daar tijd aan kwijt, tijd die je denk ik graag betaald wilt zien.

Of is dit een keurmerk dat enkel de algemene voorwaarden controleert? Dat lijkt mij onhoudbaar want dan zouden jullie nooit een keurmerk kunnen weigeren of afpakken als de AV klopt.

Of, en dat denk ik, nadat jullie voldoende leden hebben gaan jullie opeens het keurmerk niet meer 'gratis' aanbieden en mogen de leden een jaarlijkse bijdrage gaan betalen. Wat op zich logisch is maar vermeld het dan wel (eerste jaar gratis bijv.).

Daarnaast vraag ik me af welke rechtsvorm jullie hebben. Een stichting zou wel zo eerlijk zijn.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

20 oktober 2010

Opbouwende kritiek
Zolang kritiek zoals die van @webwinkelsucces zo voor de hand ligt zou ik nooit gaan werken met zo'n keurmerk. Een keurmerk hoort boven je te staan en je een treetje omhoog te tillen. Niet iets wat alleen nog maar meer administratie met zich meebrengt.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

20 oktober 2010

Dat ben ik niet met je eens...

Een keurmerk moet naar de processen kijken van de winkel en als deze voldoen aan haar criteria het keurmerk verstrekken.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

28 oktober 2010

gaan jullie ook werken met reviews.
En zo ja kan men dan deze ook in een kleine kader zetten op de webwinkels.
Zoals bij http://www.zoeken.nu/
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

28 oktober 2010

Voor reviews heb je kiyoh of ekomi...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

28 oktober 2010

Voor ecomi moet je al 40 euro betalen per maand, dus die valt voor mij al af.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

28 oktober 2010

kiyoh werkt in principe hetzelfde
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

28 oktober 2010

bij kiyoh heb ik schrik om maar middelmatig te scoren , omwille van de beoordeling op
"Prijs" en "Snelheid/Levertijd". (Het gaat over design gadgets in hout)

Ik ga geen massavoorraden hebben, dus levertijd zal dikwijls ook niet binnen de 3 dagen zijn.

Ik ga mijn eigen producten maken, dus zo goedkoop als de "made in China" zal ik niet zijn. (zal wel beter zijn van kwaliteit en design)
Ik zie dikwijls reviews waar mensen zeer tevreden zijn, maar waar de totaalpunten toch wat lager scoren, omdat ze de prijs lager willen :-)
Meeste mensen verwachten dat op het internet alles spotgoedkoop is.
dit is een mooi voorbeeld :-)

+geen negatieve punten helemaal top!
!geen
Prijs
1
Kwaliteit
10
Snelheid/Levertijd
10
Afspraken nakomen
10
Kennis & Vakmanschap
10
Personeel
10
Communicatie
10
Betrouwbaarheid
10
Nazorg & Garantie
10
 
blijfvitaal
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 oktober 2009
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

31 oktober 2010

Graag ontvangen we jullie feedback. Wat missen jullie, hebben jullie nog ideeën voor verbetering, of andere suggesties?
Wel graag inkomende Email beantwoorden
www.blijfvitaal.nl, voedingssupplementen, sportvoeding en spierverzorgingsproducten.
Alleen het beste is goed genoeg.
 
webflow
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 oktober 2010
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

05 november 2010

Op deze manier kan iedereen wel zijn eigen keurmerk beginnen! Volgens mij is een van de basis eisen toch wel dat een keurmerk aantoonbaar onafhankelijk moet zijn.

Het laten beoordelen van een webwinkel door klanten is dat absoluut niet.

Lees voor de grap maar eens het rapport van de keurmerktoets van Webshop keurmerk door de overheid.
Webflow - Dat gaat veel verder dan een webwinkel.
http://www.webflow.nl/webwinkel-software.html
 
hhh
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 maart 2010

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

05 november 2010

Op deze manier kan iedereen wel zijn eigen keurmerk beginnen!
Maar dat kan toch ook gewoon?

Als je het er niet mee eens bent moet je geen lid worden.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

04 mei 2011

Ik ben het topic uit het oog verloren, excuses hiervoor. Toch nog een aantal reacties van mijn kant.

Allereerst wil ik even toelichten dat we een opstartend keurmerk zijn, echter hierdoor niet van mindere kwaliteit. We zijn bezig met een aangescherpte gedragscode en AV, hierin zullen we wat strenger zijn richting webwinkeliers. Momenteel ligt overigens op afkeurpercentage al boven de 50%!

@webwinkelsucces
We zijn inderdaad bezig met een geschillencommissie. Deze wordt volledig onafhankelijk. Hiermee doen we dus meer dan enkel het eenmalig keuren.

Wat de rechtsvorm betreft, ook hier zijn we bezig om er een stichting van te maken. Dit om ook qua uitstraling niet de suggestie te wekken dat we goudzoekers zijn.

Wat het puntje betaling betreft. Hier stoeien we momenteel nog mee. Op een bepaald moment moet de stichting natuurlijk in zijn eigen onderhoud kunnen voorzien. Momenteel wordt het uit eigen zak betaald. We bekijken of we een kleine bijdrage van leden willen vragen. Op welke basis dit gebeurt (vrijwillig, na x jaar, etc.) is momenteel nog niet helemaal duidelijk. Alle suggesties op dit punt zijn welkom.

@Dirkjan
Wanneer de werkwijze van een webwinkel afwijkt van de AV. Met andere woorden, ze zeggen andere dingen dan ze doen. Dan zullen we dit lid er op aanspreken en wanneer niet tot een oplossing komend ook direct het keurmerk ontzeggen. Een keurmerk dat dit niet zou doen graaft zijn eigen graf.

@Blijfvitaal
Is er een e-mail gemist? Normaal gesproken krijg je direct een e-mail terug wanneer deze is opgenomen in ons ticket systeem. Tickets worden pas gesloten als deze beantwoord zijn. Mocht er wat mis gaan, dan is webwinkelkeur ook bereikbaar via Twitter of Facebook.

@Webflow
We bieden niet enkel klantervaring! We keuren de shops ook allemaal zelf. Nu kan hier natuurlijk een fout insluipen, maar zoals ik al aangaf ligt ons afkeuringspercentage redelijk hoog. We hebben immers ook geen voordeel bij het onterecht goedkeuren van een lid, dit is in tegenstelling tot andere keurmerken namelijk geen inkomstenbron. Natuurlijk zijn er alternatieven als Ekomi, we willen de klanten echter extra zekerheid geven. Nu met een keuring en feedback mogelijkheid, straks ook met een Geschillencommissie.

Nogmaals, iedereen excuses voor het laat reageren. Het WebwinkelKeur kan zeker verder verbeterd worden, hier zijn we echter ook hard mee bezig. Nogmaals, de basis van het keurmerk is de community, we zijn dan ook blij met alle feedback.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

04 mei 2011

Gezien het aantal mails dat ik van dit keurmerk krijg heb geen vertrouwen meer in dit overzicht, ik bedoel keurmerk. Als ze zelf al niet enkele maanden kunnen onthouden wie ze al (5+?) mails gestuurd hebben en wie niet, heb je bij mij als keurmerk, je naam al verloren.

En ja, van een keurmerk verwacht ik meer dan van een gemiddelde webwinkel. Had je jezelf maar niet een keurmerk moeten noemen!
 
opabert
Berichten: 277
Lid geworden op: 03 maart 2011

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

28 mei 2011

libertes,

Laat je niet ontmoedigen.
Als je een andere mening of inzichten hebt dan het gepeupel,
wordt er soms wat bijterig gereageerd.
Dat is nou eenmaal het lot van zieners of mensen met een eigen visie.
De ervaren ondernemer zal uw initiatief zeker waarderen.

Persoonlijk ben ik van mening dat we met z'n allen de kar moeten gaan trekken,
om de toekomst te kunnen overleven.
Een bijna gratis keurmerk draagt hieraan bij.

Misschien idee om door middel van kleine advertenties de kosten te kunnen dragen ?
marktplaats, 90% van de betalingen verloopt zonder betaalsysteem zoals ideal :)
Ondernemen is vooruitzien
Meer ondernemen minder prietpraat
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

01 juni 2011

@opabert
Bedankt, zelf geloof ik in open & transparant. Feedback zoals in dit topic wordt dan ook zeker gewaardeerd en probeer ik ook echt mee te nemen. Een keurmerk is naar mijn idee pas zinvol als deze zowel door de winkelier als door de consument gedragen wordt.

Wat kosten betreft, op de lange termijn moet een stichting natuurlijk zichzelf kunnen onderhouden. Nu zijn de kosten erg laag, we kijken dan ook op welke manier we deze kunnen opvangen. Momenteel hebben we hiervoor diverse alternatieven, denk hierbij aan bijvoorbeeld:

- Kleine bijdrage van leden
- Aanbieden van betaalde extra's
- Aantrekken van partners (denk aan dienstverleners gericht op webwinkels)

Ook op dit punt is natuurlijk input weer welkom. Iedereen tot op heden, bedankt voor de reacties.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

01 juni 2011

Persoonlijk hoop ik dat dit 'keurmerk' zo snel mogelijk van de markt verdwijnt. Complete onzin. Shops voldoen niet aan de wet en komen alleen bij deze club aan hun keurmerk. Controle? Not.

Dit 'keurmerk' is op termijn zeer slecht voor de serieuze webshops omdat dit zooitje het consumenten vertrouwen ondermijnt.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

01 juni 2011

Wat kosten betreft, op de lange termijn moet een stichting natuurlijk zichzelf kunnen onderhouden.
Dit is hét argument dat nogal eens wordt misbruikt. Hoewel ik niet twijfel aan beste bedoelingen, wil ik collega-ondernemers daarvoor graag waarschuwen.

• Een stichting heeft geen winstoogmerk, maar mag wel een directeur voor € 300.000 per jaar op de loonlijst zetten. Dat zijn slechts "personeelkosten", geen winst.

• Een stichting kan misschien niet alle operationele werkzaamheden zelf uitvoeren, maar kan daarvoor een "facilitair bedrijf" inhuren. Dat is helaas nog te vaak een BV van dezelfde directeur.

Tel uit je winst: € 300.000 jaarsalaris als stichtingsdirecteur en nog eens jaarlijks een slordige € 300.000 via het "facilitair bedrijf" maakt je in enkele jaren multimiljonair. Zó wordt de Nederlandse stichtingsstructuur misbruikt, en helaas niet alleen door "keurmerken" maar bijvoorbeeld ook in de gezondheidszorg.

Vandaar dat het Ministerie van Economische Zaken via de Raad voor Accreditatie (RvA) een stokje steekt voor dit soort misbruik en belangenverstrengeling. De keurmerken die de toets der kritiek doorstaan, vind je op ConsuWijzer. Voor webshops zijn dat er vooralsnog helaas maar twee: de Thuiswinkel Waarborg en het Webshop Keurmerk.

Van elk ander zelfgemaakt keurmerk, zelfontworpen keurmerk of zelfbedacht keurmerk krijgt elke ondernemer spontaan jeuk. Al helemaal als er "gratis" aan hangt, want voor niets gaat alleen de zon op.
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

01 juni 2011

Als men nu eens zou ophouden met nieuwe keurmerken te introduceren dan blijft het voor de consument een stuk overzichtelijker. Als men op elke website een ander keurmerk tegenkomt verdwijnt de waarde hiervan omdat er geen herkenbaarheid meer is.

Thuiswinkel waarborg is de meest bekende en daarmee ook de duurste. Niet iedereen, en wij zelf ook, hebben hier op dit moment het budget voor. Wij zijn zelf aangesloten bij Webshop Keurmerk. Deze club biedt het keurmerk tegen een schappelijke prijs aan, en leveren daarbij de diensten die men van een serieus keurmerk mag verwachten.

Gratis kan gewoon niet als je bekijkt wat er tegenover moet staan om te doen wat moet gebeuren als keurmerk. Denk aan periodieke controle en bemiddeling bij conflicten. Het bedrag wat Webshop Keurmerk rekent is toch iets waar de serieuze ondernemer geen problemen mee kan/moet hebben.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

02 juni 2011

Vandaar dat het Ministerie van Economische Zaken via de Raad voor Accreditatie (RvA) een stokje steekt voor dit soort misbruik en belangenverstrengeling. De keurmerken die de toets der kritiek doorstaan, vind je op ConsuWijzer. Voor webshops zijn dat er vooralsnog helaas maar twee: de Thuiswinkel Waarborg en het Webshop Keurmerk.
Helaas ga ik niet rijk worden van een dergelijk "low-budget" keurmerk. Ik deel echter wel je zorgen. Opvallend is echter dat achter het Webshop keurmerk een advocatenkantoor zit en wanneer ik de loonlijst en raden van het Thuiswinkel waarborg bekijk dan staan daar ook genoeg namen die niet voor een paar euro hun werk doen. Vandaar juist de oprichting van dit keurmerk.

Ik snap heel goed de scepticisme en er kunnen zeker dingen beter. Rome is echter ook niet in één dag gebouwd. Mijn bedoeling is om een volwaardig keurmerk op te zetten welke meer openheid biedt en ook een stuk goedkoper is, zonder belangenverstrengeling. Hierover discussiëren heeft weinig zin, ik hoop echter dat ik me de komende jaren kan bewijzen. Dit zal gaan met vallen en opstaan, maar ik hoop dat ik hier over een tijd terug kan komen en kan zeggen "Zie je wel, het kan ook anders.".
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

02 juni 2011

Waar je al maanden de fout mee in gaat is dat je shops, ook direct al, een keurmerk geeft die niet aan de wettelijke eisen voldoen.
Dat shops algemene voorwaarden wijzigen na afgifte van een keurmerk gebeurt natuurlijk ook veelvuldig, daarom moet er controle zijn. Echter geef jij ze al een mooi logo zonder te voldoen. En dat is de kern van het probleem, dat 2/3 van de shops, bij jou aangesloten, de consument benadeelt.
Verbetering beloven is gewoon geen optie in mijn zienswijze, want dat duurt en duurt en duurt en ondertussen zijn klanten (van die shops, niet de shops zelf) de dupe, want die verwachten iets betrouwbaars en dat wordt niet waargemaakt.

Zoals ik het zie kun je maar beter opnieuw beginnen, of op zeer korte termijn, deze week nog, alle shops die niet voldoen er af gooien. Zoveel werk is dat niet om te zien dat ze niet voldoen, omdat de meeste shops gewoon direct door de mand vallen als je alleen de av even scannend leest.

Standaard mailtje maken en naar alle shops sturen die niet voldoen. U voldoet niet aan de wet verkoop op afstand en daarmee trekken wij het het gebruiksrecht van ons logo in, als u wel voldoet kunt u opnieuw een aanvraag doen. Gelieve per direct het logo te verwijderen bladiebla. Iets in die strekking bijvoorbeeld.

Ook geef je elders op dit forum aan de AV inderdaad niet te lezen en te hanteren voor een logo te verstrekken, terwijl dit juist het punt is die belangrijk is in geschillen en waarvoor mensen naar een keurmerk kijken op een site. Jou logo geeft de klant een valse veiligheid en dat is het hele eiereten wat mis is.
Tevens vind ik de daadkracht erg laag, je geeft aan dat de samenwerking met WebwinkelWijzer niet doorgegaan is. Terwijl deze al op 22 april aan heeft gegeven dat er geen enkel partnerschap is tussen jullie, bleef dit wel nog zeer lang op je site staan.

Je bent door ons ook aangeschreven en hebt ons gevraagd voorbeelden te geven van shops die niet aan de wet zouden voldoen. Wij hebben toen een kleine steekproef gedaan onder 20 shops en daarvan voldeden er 16 in zijn geheel niet. Al deze shops staan nu nog steeds op jouw site.
Maar goed, je geeft aan je hier niet mee bezig te houden, maar wat is in hemelsnaam dan jouw meerwaarde?? Je geeft de klant dus alleen maar een soort recensie site en geen keurmerk, je profileert je echter als keurmerk. Ergens gaat het dus mis.

Als je serieus hiermee verder wilt...

Het KAN ook anders, dat juich ik toe. Alleen dit is niet de juiste weg. Het hoeft ook helemaal niet gratis, van gratis gaan alleen mijn nekharen maar overeind staan. Met gratis trek je ook veel shops aan die niet deugen. Beter een kleine bijdrage vragen en zorgen dat t in orde is, dat werkt 10 keer beter voor shop en consument.

Edit: stuk toegevoegd naar aanleiding van jou reactie in het Monshop feedback topic.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

08 juni 2011

Het KAN ook anders, dat juich ik toe. Alleen dit is niet de juiste weg. Het hoeft ook helemaal niet gratis, van gratis gaan alleen mijn nekharen maar overeind staan.
Als je écht goede ideeën hebt en precies de vinger op de zere plek kunt leggen bij de twee keurmerken die Ward noemt (want die hebben ze zeker), dan moet je gewoon een keer of drie met die keurmerken contact opnemen en aangeven dat jij je sterk wilt maken voor die twee knelpunten. Ik ken in ieder geval een van de twee voldoende om zeker te weten dat ze naar je luisteren, je serieus nemen en bewust zijn dat er bij hun ook nog genoeg moet gebeuren. Goede kans dus dat je jouw adviezen, of zelfs je serieuze steun, goed kunnen gebruiken.

En om heel eerlijk te zijn: Beide keurmerken die Ward noemt hebben nog veel zere plekken, maar doen de branche een stuk meer goed dan je eigen gratis keurmerk. In ieder geval tot zover. Dat is misschien kritisch en hard, maar een keurmerk is niet zomaar ondernemen. Het is een kwaliteitsstempel.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

12 juni 2011

om deels in te haken..

het webshop keurmerk, benoemd tot zogenaamde "beste" naast thuiswinkel.org
Is inderdaad van een advocaten kantoor wat zelf ook niet goed controleert maar daarnaast zelf ook nog eens de wet en regelgeving aan hun laars lapt.

Kortom dat is ook een wassen neus...
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
opabert
Berichten: 277
Lid geworden op: 03 maart 2011

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

25 juni 2011

Er zijn er veel meer welke geaccrediteerd zijn, maar die roepen minder hard:
Hier ook maar even het linkje zetten:
http://www.keurmerk.nl/Certificatie/Cat ... l#Internet

Nog even over webwinkelkeur,
onze klein kinders hebben de site laten keuren door 6x keurmerken.
Bij webwinkelkeur kwamen een aantal interessante dingen naar voren waar andere keurmerken, waarvan aantal betaalde, geen melding van maakte.
Puntje van de email respons is geen kritiek maar wel attentie puntje voor webwinkelkeur.
marktplaats, 90% van de betalingen verloopt zonder betaalsysteem zoals ideal :)
Ondernemen is vooruitzien
Meer ondernemen minder prietpraat
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

25 juni 2011

Er zijn er veel meer welke geaccrediteerd zijn, maar die roepen minder hard:
Hier ook maar even het linkje zetten:
http://www.keurmerk.nl/Certificatie/Cat ... l#Internet
En hier komt zeurder Meesleepbeest dan ook maar (bijna) even hetzelfde neertypen :wink:

De meeste keurmerken op die site zijn helemaal niet geaccrediteerd door de RVA. Wel is het mogelijk dat het keurmerk de keuring uitbesteed aan een bedrijf dat wel door de RVA geaccrediteerd is. Bijvoorbeeld het MkbOk keurmerk is niet geaccrediteerd maar laat haar klanten extern keuren door het wel geaccrediteerde Cgd.

Geaccrediteerde keurmerken mogen zelf keuren en jou dat mooie papiertje geven, en dat zijn er, voor online aankopen, naar mijn weten nog altijd maar twee.
 
opabert
Berichten: 277
Lid geworden op: 03 maart 2011

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

25 juni 2011

Volgens mij zoek je verkering ?
Helaas, ben al meer dan 40 jaar gelukkig getrouwd.
marktplaats, 90% van de betalingen verloopt zonder betaalsysteem zoals ideal :)
Ondernemen is vooruitzien
Meer ondernemen minder prietpraat
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

25 juni 2011

Ik zoek liever iemand die niet dit soort onzin opmerkingen plaatst en niet de mede webwinkel eigenaren elke keer op het verkeerde been zet. Zoals uw keurmerken verhaal, het is niet voor niks dat er een site als CunsuWijzer is en dat er daar maar twee op staan.

U bent (bijna) altijd heilig overtuigd van uw gelijk, ik ben (bijna) altijd heilig overtuigd van uw ongelijk en vind het zeer onprofessioneel dat u al dit soort dingen op deze site plaatst zonder open te staan voor discussie of mening verandering.

U zou beter moeten weten.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Gratis Webwinkel Keurmerk

26 juni 2011

geaccrediteerd worden kost wel even 20k :)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht