Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Afterpay / Billink oid. ervaringen

25 januari 2014

Na weer wat inspiratie opgedaan te hebben op de webwinkel vakdagen zijn we weer eens in de slangenkuil 'achteraf betalen' gedoken.

We zaten de denken aan Afterpay omdat dit toch wel een van de bekendere namen is. We weten alleen niet of deze ook een plugin heeft voor OScommerce 2.2 / Opencart iemand een idee? Helaas is hun website vrij sumier en staan er alleen de meest standaard vragen op... En deze dus niet

2e optie zou evt Billink zijn. Geen vaste kosten of abonnement en 0.99 ct per transactie klinkt goed. Maar net zoals bij Afterpay geen duidelijke opsomming kosten op de site.... Misschien verborgen/onverwachte kosten.

Toch apart als internet business zijnde zo'n slechte website hebben.... Bij beide maar informatie opgevraagd. Zou toch handiger zijn als dergelijke basis vragen zoals kosten of koppelingen gewoon op de website vermeld zouden worden...

Wie kan mij wijzer maken?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

25 januari 2014

Integratie met Prestashop vind ik ook wel interessant. Dus voor de Prestashop experts deel mij je kennis :D
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

26 januari 2014

Antwoord op vraag over koppeling te vinden op:

http://overonlinebetalen.nl/afterpay/

Stond bovenaan in Google als je in tikt AfterPay prestashop plugin.

Tarieven zijn natuurlijk niet gepubliceerd bij factoring. Dat is volgens mij nergens zo. Dat is ook logisch, want dat hangt van veel factoren af. Het is altijd maatwerk. Het is immers een risico fee die moet toch eerst berekend worden. Dat hangt van veel af als o.a. branche, gemiddelde order grote, etc. Je dient dan toch echt contact op te nemen met partijen waar je interesse in hebt. Zij geven dan aan welke informatie zij nodig hebben om een offerte te maken.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
lame
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 december 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

26 januari 2014

Ik gebruik Billink en ben er tot nu toe tevreden over. Ik betaal alleen de transactiekosten. Je kunt contact opnemen via de site en dan benaderen ze je. Ik vind het niet betalen van abonnementskosten een groot voordeel, want veel gebruik wordt er niet van gemaakt. Ik heb het meeste Paypal betalingen, daarna komt Ideal. Aansluitkosten heb ik niet betaald. Onderstaande heb ik uit mijn voorwaarden geplukt.

Geen aansluit- en/of abonnementskosten
Geen jaarcontract
Acceptatie van zowel particuliere als bedrijfsmatige bestellingen
Kosteloze plug-in / API
Hoge acceptatiegraad
Gegarandeerd uitbetaling
Gebruikersgemak, weinig tot geen (extra) administratieve handelingen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
lame
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 december 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

26 januari 2014

Mijn transactiekosten zijn EUR 1,49 per transactie trouwens.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

26 januari 2014

Antwoord op vraag over koppeling te vinden op:

http://overonlinebetalen.nl/afterpay/

Stond bovenaan in Google als je in tikt AfterPay prestashop plugin.

Tarieven zijn natuurlijk niet gepubliceerd bij factoring. Dat is volgens mij nergens zo. Dat is ook logisch, want dat hangt van veel factoren af. Het is altijd maatwerk. Het is immers een risico fee die moet toch eerst berekend worden. Dat hangt van veel af als o.a. branche, gemiddelde order grote, etc. Je dient dan toch echt contact op te nemen met partijen waar je interesse in hebt. Zij geven dan aan welke informatie zij nodig hebben om een offerte te maken.
ok ik zocht op OSCommerce plugin...

Toch aan de prijzige kant. Vooral vergeleken met Billink

- € 99 service kosten per jaar
- € 1,35 per order
- 3% tot 3,75% van
transactiebedrag

Bij Billink geen abbo kosten. 0.99 ct per transactie. Je zal vast een transactie bedrag percentage hebben maar dat laten ze natuurlijk uit de folder :roll: Maar geen abonnement is wel interessant. Stel dat het niet tot nauwelijks aanslaat kan je er makkelijk vanaf zonder (teveel) abbo geld te hebben betaald.

Heb gisteren al bij bijde om meer informatie gevraagd. Het is juist mooi als iedereen zijn tarieven hier plaatst. Maakt het wat transparanter en dat weten wij ook een beetje wat de speelruimtjes zijn
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

26 januari 2014

Mijn transactiekosten zijn EUR 1,49 per transactie trouwens.
Apart. Ik heb een foldertje in mijn hand met betere tarieven (0.99). Bel Billink anders eens met de melding dat jij ook wel gebruik wil maken van de aanbieding op de webwinkel vakdagen 8)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
ArtiDecor
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 november 2011
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

28 januari 2014

Achteraf betalen is zeker niet zaligmakend.
Het moet helaas in je webshop als betaal keuze mogelijkheid aanwezig zijn.

Maar als de klant niet wil (kan) betalen kun je fluiten naar je geld. Ook al heb je aan de einde van de rit (rechtszaak) in alles gelijk gekregen.
Je staat gewoon machteloos tegen deze (gelikte) wanbetalers.

Roberto
ArtiDecor voor elk interieur.
Ambacht met stijl.

http://www.artidecor.com
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

28 januari 2014

Ik heb afgelopen weekend bij verschillende maatschappijen informatie opgevraagd, maar nog niets ontvangen :P
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

28 januari 2014

Achteraf betalen is zeker niet zaligmakend.
Het moet helaas in je webshop als betaal keuze mogelijkheid aanwezig zijn.

Maar als de klant niet wil (kan) betalen kun je fluiten naar je geld. Ook al heb je aan de einde van de rit (rechtszaak) in alles gelijk gekregen.
Je staat gewoon machteloos tegen deze (gelikte) wanbetalers.

Roberto
Dit is alleen als je het ZELF doet. Heb je ervaring met de één van de providers?
Joh justitie zegt zelf gewoon van een kale kip kan je niet plukken. Maar als ze een woon- of verblijfplaats hebben dan kun je al veel meer. Je kunt een deurwaarder inschakelen.

Maargoed ik ben blij dat Sisow met Klarna in zee is gegaan i.p.v. zelf wat proberen, want dat was eerst zo. Straks voor een jaar testen en ben dan ook echt benieuwd wat het oplevert.
 
Gebruikersavatar
ArtiDecor
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 november 2011
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

28 januari 2014

Nou alles is gewoon uit handen gegeven hoor. Advocaatje hier en daar! 8)
En beslaglegging op loon of iets dergelijks is ook een heeele lange weg hoor.
Deze mensen hebben hun privé constructies meestal ook al goed voor elkaar, dus niet aansprakelijk te stellen.
Al enkele malen meegemaakt.

Dus pas gewoon goed op met achteraf betalen. :lol:
ArtiDecor voor elk interieur.
Ambacht met stijl.

http://www.artidecor.com
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

28 januari 2014

Ik heb even een rondje gebeld zojuist:

Klarna, alleen particuliere klanten, tot €1500,-. Hoe hoger het bedrag hoe strenger de controle. €29,- per maand, €1,69 per transactie en 3.25%. Betaald de donderdag in de 3e week na facturatie.

Afterpay stemt zn tarieven af per webshop, ergens tussen de 2 en 3.5%. Limiet ook afhankelijk van de webshop. € 99,- per jaar. Betaald wekelijks na 30 dagen uit.

Billink, tot € 500,- kost het €1,49 en 2.95%. Tot € 2500,- kost het € 1.99 en 3.5%. Betaald 1x per week de reeds betaalde facturen uit en na 30 dagen niet betaalde facturen.

Alle 3 hebben een Magento plugin die realtime aan de klant laat zien of achteraf betalen mogelijk is.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

28 januari 2014

Ik heb even een rondje gebeld zojuist:

Klarna, alleen particuliere klanten, tot €1500,-. Hoe hoger het bedrag hoe strenger de controle. €29,- per maand, €1,69 per transactie en 3.25%. Betaald de donderdag in de 3e week na facturatie.

Afterpay stemt zn tarieven af per webshop, ergens tussen de 2 en 3.5%. Limiet ook afhankelijk van de webshop. € 99,- per jaar. Betaald wekelijks na 30 dagen uit.

Billink, tot € 500,- kost het €1,49 en 2.95%. Tot € 2500,- kost het € 1.99 en 3.5%. Betaald 1x per week de reeds betaalde facturen uit en na 30 dagen niet betaalde facturen.

Alle 3 hebben een Magento plugin die realtime aan de klant laat zien of achteraf betalen mogelijk is.
Vandaar dat Afterpay dus geen prijzen meer toont op de site en de website zo verschrikkelijk slecht overzichtelijk is.

Vergeet ook niet dat je een deel van de kosten kunt dekken door er administratiekosten erop te leggen. Wat ik vooral zag is tussen de €1,50 - €3,- is gebruikelijk.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

28 januari 2014

Eventuele extra transactiekosten nemen we zelf voor onze rekening. Ik heb er zelf ook een schurfthekel aan om, aan het einde van het bestelproces, nog eens een euro te moeten betalen voor een Ideal betaling. Betalen moet voor een klant zo makkelijk en goedkoop mogelijk.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

28 januari 2014

Eventuele extra transactiekosten nemen we zelf voor onze rekening. Ik heb er zelf ook een schurfthekel aan om, aan het einde van het bestelproces, nog eens een euro te moeten betalen voor een Ideal betaling. Betalen moet voor een klant zo makkelijk en goedkoop mogelijk.
Ja, maar al die procenten en kosten zijn gewoon niet in te calculeren of ik moet de prijzen zo aanzienlijk verhogen van mijn producten dat het helemaal niet interessant meer is. Voor achteraf betalen is het gewoon gebruikelijk. Als iemand €0,99 voor iDeal vraagt dan zit die nog steeds met z'n stomme hoofd of bij Mollie of hij wil er extra op verdienen.

Achteraf betalen is voor een klant een gemak, maar brengt voor de eigenaar een hoop kosten met zich mee en daar mag echt wel iets tegenover staan als je er gebruik van wilt maken. Wil je die kosten niet betalen? Dan betaal je vooraf.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

28 januari 2014

Als ik die 3.5% ga doorberekenen kom ik op zo'n 9,30 euro voor de gemiddelde bestelling.

Ik ga er maar vanuit dat het inderdaad omzet verhogend werkt, de extra winst is dan weer mooi meegenomen.

Bij PayPal betalen we ook 2.4% geloof ik? Of 2%? Ik weet het niet precies. Het maakt me eigenlijk ook niet heel veel uit. Het is een stukje service, dat mag best wat kosten.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

28 januari 2014

Oh, en bijvoorbeeld Maxict rekent € 0,84 voor een Ideal betaling. Ook aan zakelijke klanten die een behoorlijk volume doen daar.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

29 januari 2014

Ja en ach Azerty vraagt gewoon nog bezorgkosten, terwijl je voor meer dan €1000,- besteld :') en ze niet de goedkoopste zijn qua producten.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

03 februari 2014

Nou dit topic maar ff kicken.

Afterpay vond ik toch te duur.

Ik heb contact gehad met Billink maar helaas valt de klantenservice daar nogal tegen. Dat het een paar dagen duurt voordat je antwoord krijgt op een mailtje kan ik nog begrijpen maar het voorlopige contract stond al vol met onnodige fouten (naam, email adres etc klopte niet) dus niet heel zorgvuldig behandeld

Ik was beloofd vrijdag de software te krijgen zodat ik kon testen of ik het icm mijn webwinkel aan de praat kon krijgen maar tot op heden niks gehad. Ik hou nooit zo van wel beloven maar niet doen... Ook geen mailtje of telefoontje waarom het niet zoals afgesproken is geleverd.

Ik had ook een paar vragen waar ze me geen antwoord op konden geven. Misschien dat iemand hier het mij kan vertellen.

In de voorwaarden van Billink staat het volgende:
Artikel 15 – Omzetbelasting
In geval van gebleken oninbaarheid van een Vordering brengt Billink de inbegrepen BTW ten laste van de Afrekening met de Klant. Als oninbaar worden beschouwd facturen die tenminste 180 dagen zijn vervallen en niet (volledig) zijn voldaan. Indien alsnog wordt voldaan, vergoedt Billink de Klant de reeds in rekening gebrachte BTW.
Als ik het goed begrijp het volgende. De klant doet een bestelling bij mij. Billink voldoet aan mij binnen een X termijn het volledige bedrag. Nu betaald de klant niet aan Billink en Billink besluit dit maar zo te laten.

Vervolgens moet ik de BTW terugbetalen aan Billink. 21% dus.

Hoe zit het dan met aangifte belastingdienst? Aan de ene kant heb ik geld verdiend. Ik heb namelijk het bedrag EX BTW. Dan zou je zeggen dat ik dus niks hoef af te dragen ik heb de BTW aan Billink terugbetaald. *poef verdwenen*. Maar ergens lijkt mij dat heel onwaarschijnlijk. Maar ik kan me ook niet voorstellen dan ik dan, nogmaals, 21% moet betalen.

Bijvoorbeeld: Ik verkoop voor 95.05 iets + 4.95 verzendkosten. 100 euro dus. Ik verstuur mijn spullen en ik krijg van Billink 100 (- de kosten van hun service maar die rekenen ik even niet mee in dit voorbeeld) Bij mijn BTW aangifte betaal ik 21 euro aan de belastingdienst.

Na 90 dagen zijn zij niet bij machte de vordering te innen en sturen mij een factuur teurgbetaling van 21 euro.

Maar hoe zit het dan?

Jammer dat Billink deze vraag niet wist te beantwoorden dus vraag ik het hier. Ze zouden er nog op terugkomen maar tot op heden staat de vraag nog steeds open.

Misschien dat mensen die bekend zijn met Billink die weten of je in dit geval ook je betaalde fee terugkrijgt? Ze hebben immers de dienst niet geleverd. Namelijk de vordering innen bij de klant. Hoe en waarom ze dat niet gelukt is niet mijn probleem meer natuurlijk daarvoor betaal ik Billink.

En zeg niet staat op de site van de belastingdienst. Ik heb gezocht maar niet gevonden 8)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

03 februari 2014

Als je omzetbelasting betaald, krijg je dat als ondernemer gewoon terug. Het is enkel een administratieve handeling, waarschijnlijk om het voor Billink wat makkelijker te maken bij de aangifte omzetbelasting.

Hier trouwens ook nog geen getekend contract retour en geen gegevens voor het testen :(
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

05 februari 2014

Hier trouwens hetzelfde probleem hoor. Vorige week ging alles goed en snel, maar nu lijkt het alsof iedereen op vakantie is ofzo. Sinds vrijdag geen woord meer (na het terugsturen van de overeenkomst). Toch een beetje jammer. Ik kan best geduldig zijn hoor, maar als er later problemen zijn waarbij een klant geholpen moet worden is het toch wel fijn als iemand de mail beantwoord of de telefoon opneemt (nu is dat een callcenter dat alleen maar een terugbelverzoek kan doen).
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

05 februari 2014

Ik heb zoiets van ze zullen nooit zohard voor je rennen als wanneer ze geld ruiken. De service die je krijgt nadat je betaald hebt zal nooit de service overtreffen die je krijgt voordat je betaald hebt.

Billink maakt een slechte indruk. Van afterpay heb ik zelfs al een 2e reactie gehad of ik misschien nog vragen had over de offerte. Maar goed die zijn me wat maandelijkse kosten betreft gewoon te duur. Het moet geld opleveren. Niet kosten.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

05 februari 2014

Afterpay kost toch niks per maand? Nouja, 99 euro per jaar geloof ik. Dat valt mee toch? Ik vond vooral de aanvullende eisen niet werkbaar (klanten nabellen, orders 24 uur vasthouden).
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

05 februari 2014

Afterpay kost toch niks per maand? Nouja, 99 euro per jaar geloof ik. Dat valt mee toch? Ik vond vooral de aanvullende eisen niet werkbaar (klanten nabellen, orders 24 uur vasthouden).
Huh klanten nabellen? Orders 24 uur vasthouden? Wat is dat voor werkwijze?
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

08 februari 2014

Weer een week verder helemaal niks gehoord van Billink.

Mijn indruk van dat bedrijf is ballentent... Totaal geen support terwijl je poogt klant te worden. Zelf simpele vragen weten ze niet bij de klantenservice en simpele beloftes worden niet nagekomen. Dan kan je support wel helemaal vergeten nadat ze hun geld binnen hebben.

Ik denk dat ik achteraf betalen dan maar nog even laat zitten. Blijkbaar nog geen serieuze betaalbare partijen beschikbaar
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

09 februari 2014

Weer een week verder helemaal niks gehoord van Billink.

Mijn indruk van dat bedrijf is ballentent... Totaal geen support terwijl je poogt klant te worden. Zelf simpele vragen weten ze niet bij de klantenservice en simpele beloftes worden niet nagekomen. Dan kan je support wel helemaal vergeten nadat ze hun geld binnen hebben.

Ik denk dat ik achteraf betalen dan maar nog even laat zitten. Blijkbaar nog geen serieuze betaalbare partijen beschikbaar

Jawel hoor, Afterpay is serieus en betaalbaar. Echter moet je wel aantallen hebben. Ik betaal geen vaste kosten. Enkel per transactie en dan zit ik ook nog vrij laag in tarief. Dus absoluut betaalbaar...
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

09 februari 2014

Hier ook nog vrij weinig van Billink. Het laatste dat ik kreeg was de extensie voor Magento (na diverse mailtjes/telefoontjes en een lange stilte). Er werd toen gezegd dat het allemaal wat langer duurde omdat ik een hoger limiet had afgesproken en een kortere uitbetaaltermijn had. Inmiddels zijn we bijna 11 dagen na het tekenen van het contract :roll:

Achja, geduld is een schone zaak toch?
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

10 februari 2014

Hier ook nog vrij weinig van Billink. Het laatste dat ik kreeg was de extensie voor Magento (na diverse mailtjes/telefoontjes en een lange stilte). Er werd toen gezegd dat het allemaal wat langer duurde omdat ik een hoger limiet had afgesproken en een kortere uitbetaaltermijn had. Inmiddels zijn we bijna 11 dagen na het tekenen van het contract :roll:

Achja, geduld is een schone zaak toch?
Als je direct kunt beginnen vind ik dit heel iets vaags. Bedoel ik had met Klarna 1 februari afgesproken, alleen door Sisow duurt het nu langer.

Hopelijk krijg ik komende week groen licht en gaat het live!
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

10 februari 2014

Hier ook nog vrij weinig van Billink. Het laatste dat ik kreeg was de extensie voor Magento (na diverse mailtjes/telefoontjes en een lange stilte). Er werd toen gezegd dat het allemaal wat langer duurde omdat ik een hoger limiet had afgesproken en een kortere uitbetaaltermijn had. Inmiddels zijn we bijna 11 dagen na het tekenen van het contract :roll:

Achja, geduld is een schone zaak toch?
Als je direct kunt beginnen vind ik dit heel iets vaags. Bedoel ik had met Klarna 1 februari afgesproken, alleen door Sisow duurt het nu langer.

Hopelijk krijg ik komende week groen licht en gaat het live!
Ik wacht op mijn accountgegevens, maar het lijkt me dat zoiets geen weken hoeft te duren :P
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

10 februari 2014

Ik wacht op mijn accountgegevens, maar het lijkt me dat zoiets geen weken hoeft te duren :P
Dat is echt heel slecht, zoiets hoort gewoon automatisch te moeten gaan.