Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
ok ik zocht op OSCommerce plugin...Antwoord op vraag over koppeling te vinden op:
http://overonlinebetalen.nl/afterpay/
Stond bovenaan in Google als je in tikt AfterPay prestashop plugin.
Tarieven zijn natuurlijk niet gepubliceerd bij factoring. Dat is volgens mij nergens zo. Dat is ook logisch, want dat hangt van veel factoren af. Het is altijd maatwerk. Het is immers een risico fee die moet toch eerst berekend worden. Dat hangt van veel af als o.a. branche, gemiddelde order grote, etc. Je dient dan toch echt contact op te nemen met partijen waar je interesse in hebt. Zij geven dan aan welke informatie zij nodig hebben om een offerte te maken.
Apart. Ik heb een foldertje in mijn hand met betere tarieven (0.99). Bel Billink anders eens met de melding dat jij ook wel gebruik wil maken van de aanbieding op de webwinkel vakdagenMijn transactiekosten zijn EUR 1,49 per transactie trouwens.
Dit is alleen als je het ZELF doet. Heb je ervaring met de één van de providers?Achteraf betalen is zeker niet zaligmakend.
Het moet helaas in je webshop als betaal keuze mogelijkheid aanwezig zijn.
Maar als de klant niet wil (kan) betalen kun je fluiten naar je geld. Ook al heb je aan de einde van de rit (rechtszaak) in alles gelijk gekregen.
Je staat gewoon machteloos tegen deze (gelikte) wanbetalers.
Roberto
Vandaar dat Afterpay dus geen prijzen meer toont op de site en de website zo verschrikkelijk slecht overzichtelijk is.Ik heb even een rondje gebeld zojuist:
Klarna, alleen particuliere klanten, tot €1500,-. Hoe hoger het bedrag hoe strenger de controle. €29,- per maand, €1,69 per transactie en 3.25%. Betaald de donderdag in de 3e week na facturatie.
Afterpay stemt zn tarieven af per webshop, ergens tussen de 2 en 3.5%. Limiet ook afhankelijk van de webshop. € 99,- per jaar. Betaald wekelijks na 30 dagen uit.
Billink, tot € 500,- kost het €1,49 en 2.95%. Tot € 2500,- kost het € 1.99 en 3.5%. Betaald 1x per week de reeds betaalde facturen uit en na 30 dagen niet betaalde facturen.
Alle 3 hebben een Magento plugin die realtime aan de klant laat zien of achteraf betalen mogelijk is.
Ja, maar al die procenten en kosten zijn gewoon niet in te calculeren of ik moet de prijzen zo aanzienlijk verhogen van mijn producten dat het helemaal niet interessant meer is. Voor achteraf betalen is het gewoon gebruikelijk. Als iemand €0,99 voor iDeal vraagt dan zit die nog steeds met z'n stomme hoofd of bij Mollie of hij wil er extra op verdienen.Eventuele extra transactiekosten nemen we zelf voor onze rekening. Ik heb er zelf ook een schurfthekel aan om, aan het einde van het bestelproces, nog eens een euro te moeten betalen voor een Ideal betaling. Betalen moet voor een klant zo makkelijk en goedkoop mogelijk.
Artikel 15 – Omzetbelasting
In geval van gebleken oninbaarheid van een Vordering brengt Billink de inbegrepen BTW ten laste van de Afrekening met de Klant. Als oninbaar worden beschouwd facturen die tenminste 180 dagen zijn vervallen en niet (volledig) zijn voldaan. Indien alsnog wordt voldaan, vergoedt Billink de Klant de reeds in rekening gebrachte BTW.
Huh klanten nabellen? Orders 24 uur vasthouden? Wat is dat voor werkwijze?Afterpay kost toch niks per maand? Nouja, 99 euro per jaar geloof ik. Dat valt mee toch? Ik vond vooral de aanvullende eisen niet werkbaar (klanten nabellen, orders 24 uur vasthouden).
Weer een week verder helemaal niks gehoord van Billink.
Mijn indruk van dat bedrijf is ballentent... Totaal geen support terwijl je poogt klant te worden. Zelf simpele vragen weten ze niet bij de klantenservice en simpele beloftes worden niet nagekomen. Dan kan je support wel helemaal vergeten nadat ze hun geld binnen hebben.
Ik denk dat ik achteraf betalen dan maar nog even laat zitten. Blijkbaar nog geen serieuze betaalbare partijen beschikbaar
Als je direct kunt beginnen vind ik dit heel iets vaags. Bedoel ik had met Klarna 1 februari afgesproken, alleen door Sisow duurt het nu langer.Hier ook nog vrij weinig van Billink. Het laatste dat ik kreeg was de extensie voor Magento (na diverse mailtjes/telefoontjes en een lange stilte). Er werd toen gezegd dat het allemaal wat langer duurde omdat ik een hoger limiet had afgesproken en een kortere uitbetaaltermijn had. Inmiddels zijn we bijna 11 dagen na het tekenen van het contract
Achja, geduld is een schone zaak toch?
Ik wacht op mijn accountgegevens, maar het lijkt me dat zoiets geen weken hoeft te durenAls je direct kunt beginnen vind ik dit heel iets vaags. Bedoel ik had met Klarna 1 februari afgesproken, alleen door Sisow duurt het nu langer.Hier ook nog vrij weinig van Billink. Het laatste dat ik kreeg was de extensie voor Magento (na diverse mailtjes/telefoontjes en een lange stilte). Er werd toen gezegd dat het allemaal wat langer duurde omdat ik een hoger limiet had afgesproken en een kortere uitbetaaltermijn had. Inmiddels zijn we bijna 11 dagen na het tekenen van het contract
Achja, geduld is een schone zaak toch?
Hopelijk krijg ik komende week groen licht en gaat het live!
Dat is echt heel slecht, zoiets hoort gewoon automatisch te moeten gaan.Ik wacht op mijn accountgegevens, maar het lijkt me dat zoiets geen weken hoeft te duren