Multisafepay?

1
Hallo,

Wie heeft er ervaring met Multisafepay?

Het is goedkoper dan Ideal waarbij je 20 euro per maand moet betalen.
(Momenteel hebben we enkel PayPal en overschrijving en zou graag Ideal erop willen, vandaar deze vraag.)

Mvgr. Chyenne

Re: Multisafepay?

3
Multisafepay is een aardige oplossing voor kleinere webwinkels. Nadeel is wel dat jouw klant ook nog eens moet inloggen bij Multisafepay als ze willen gaan betalen. Hier zullen veel mensen afhaken.
Hun duurdere pakket (Connect geloof ik) heeft dit probleem niet, maar deze is dus duurder :)

Re: Multisafepay?

4
Bij de goedkoopste Multisafepay versie (dus waar je geen abonnementskosten betaalt) ga je heel veel mensen krijgen die afhaken omdat ze zich moeten registreren! Toen ik MSP gebruikte was het 2 op de 10, nu 1 op de 25 ofzo.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Multisafepay?

5
Dat zou dan weer een nadeel zijn als men afhaakt als men op een andere site om te betalen terecht komt, ook al is dit bij Paypal ook het geval.
Ben hier nog steeds niet uit...wat nu precies het beste is om te kiezen.
(wil het 1 in x goed doen)

Re: Multisafepay?

8
Ik maak gebruik van logivert en assure pay.
Ik gebruik al assure pay vanaf ze zijn gekomen met ideal, en ik moet zeggen het werkt heel goed. Klanten hoeven niet in te loggen zoals bij de goedkoopste versie van MSP. Je betaald geen abonnementskosten.
als je je aanmeldt via deze site krijg je nog korting op je uitbetalingskosten ook.
Gebruiker van:
Logivert 6 Extended
https://www.pawsandclaws.nl

Re: Multisafepay?

9
Logivert? wat ik heb gelezen is het een bedrijf om sites te bouwen/onderhouden of heb ik iets gemist wat online betaling betreft?
www.palmboomtekoop.nl voor palm, banaan en oleander zaad

Re: Multisafepay?

10
Logivert is een soort webshoppakket, oa. van mijnwebwinkel. Zijn shop is gebaseerd op logivert en hij gebruikt assure pay voor de betalingen. Assurepay kan een losse module voor verschillende pakketten, waaronder logivert, hebben zodat deze eenvoudig geïmplementeerd kan worden.

Re: Multisafepay?

11
@ wouter, dank. Ik heb al, weliswaar eenvoudig site via Joomla en Virtuemart maar ben aan het onderzoeken wat de beste betalen mogelijkheden zijn.
www.palmboomtekoop.nl voor palm, banaan en oleander zaad

Re: Multisafepay?

13
Als je iDeal wilt aanbieden en je een niet al te grote webshop hebt, dan kun je ook gebruik maken van iDeal lite bij de Rabobank. Dat is gewoon gratis (de aansluiting, je betaalt natuurlijk wel per transactie). Als ik me niet vergis kun je dit gebruiken tot ongeveer 10 iDeal betalingen per dag.
Ik heb zelf een kleine webwinkel en heb hiervoor gekozen. Ik heb ook lang getwijfeld over MultiSafePay, maar uiteindelijk heb ik voor deze oplossing gekozen.
Dus iDeal (de lite versie), PayPal en overboeking (en rembours op aanvraag).
Ik was namelijk bij MSP erg bang, dat mensen inderdaad af zouden haken, als ze door worden gestuurd naar hun site en daar weer vanalles in moeten vullen. En de duurdere versie van MPS vond ik gewoon te duur. Plus dat ik het erg prettig vind, dat ik gewoon snel over mijn eigen geld kan beschikken en dit automatisch op mijn rekening komt.
Van de andere kant is het natuurlijk een mooi systeem en heb je wel veel betaalmogelijkheden.

Re: Multisafepay?

15
Multisafepay heeft een rare manier van afhandelen van problemen.
Mijn klanten kunnen niet betalen ze zijn er al 3 maanden mee bezig.
Eerst proberen ze het af te schijven dat het aan anderen licht waardoor de betaling niet door komt.
En dan was het de klant zelf.
Lijkt me stug dat iemand 6x de zelfde betaling probeerd.
Niet iedere keer midden in de betaling afhaakt.
Dat zegt multisafepay dus.
En al wil je een update van je contactpersoon is ie er nooit.
En ja het duurt lang want we zijn onderbezet.
Een groot ... Bedrijf.
Ben blij dat ik naar een ander ga

Re: Multisafepay?

16
Beste Timmy,

We betreuren je bericht op dit forum over onze dienstverlening. Graag komen we met je in contact om dit te bespreken. Zou je in een privébericht je gegevens willen sturen? Je kan ons ook bellen op 020-8500500 of mailen via support@multisafepay.com (we zijn zeker niet onderbezet). 
Met vriendelijke groet,


MultiSafepay

Re: Multisafepay?

17
@Timmy

Anders geef je het adres van jouw website eens zodat we het allemaal kunnen testen. Zelf gebruik ik MultiSafepay nu al langer dan een jaar en niets dan lof.