Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jynxter
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 februari 2016

Boekingssysteem met tijdssloten Woocommerce

05 februari 2016

Hallo, mijn naam is Bas Maas (nieuw hier) en ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring / tips heeft over het volgende.

Ik heb een Woocommerce webshop waarop ik t-shirts verkoop. Klanten kunnen soort shirt, maat, kleur, etc kiezen en betalingen gaan via Mollie. Geen centje pijn.
Nu heb ik echter een escape room gebouwd en wil ik ook daarvoor een woocommerce website live gooien. Het grote verschil is echter, dat hierop tijdsloten van 1,5 uur geboekt moeten kunnen worden. Zelf kan ik wel met een gratis plugin een boekingskalender op de bestel pagina krijgen, maar daarmee krijg ik de geboekte datum en tijd nog niet aan de bestelling gekoppeld. Ik weet dat het met Woocommerce Bookings moet kunnen. En die plugin kost 250 dollar. Dus ik sta op het punt die plugin aan te schaffen. Maar als er iemand andere (betere of goedkopere) ideeen heeft hoor ik het graag. Betalingen moeten wel via iDeal kunnen gaan, en niet via Paypal.
 
Anwar
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 januari 2017

Re: Boekingssysteem met tijdssloten Woocommerce

14 januari 2017

Hey Bas,

Ik heb inmiddels vrij veel ervaring met de Bookings plugin en ik vind het echt de prijs dubbel en dwars waard.

Als je echt een business hebt en weet dat je met je escape room inkomen gaat genereren moet je die 250 dollar voor lief nemen. 
Gratis betekent ook geen support, dus de ontwikkelaar steekt er tijd in, krijgt er niks voor en moet ook nog eens vragen beantwoorden van klanten die geen geld opleveren.
Voor mijn onderneming en die van mijn klanten wil ik daarom altijd software die ondersteuning en documentatie biedt als er iets mis gaat.

Voor zaalverhuur en voor het boeken van trainingen heb ik de Bookings plugin nu een aantal keer gebruikt en het voordeel is dat bezoekers nu direct zien of hun datum beschikbaar is en direct via iDeal afrekenen. Voorheen was het zo dat mensen gingen bellen, hele wensenpakket doorgeven, een offerte wilden en daarna pas gingen beslissen.

Ik ben bezig met een artikel op http://wcommerce.nl over de Bookings plugin. Mocht je het interessant vinden kun je die website in de gaten houden.

Succes!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht