Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Koopcadeau
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 februari 2016
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

HELP:Ssl certificaat versio werkt niet na installatie magento

25 juli 2016

Goede avond,

Wij zouden graag advies willen van mensen die ook en ssl certificaat hebben bij provider VERSIO.
Wij hebben dat genomen bij hun en alles gedaan zoals zij aangegeven op hun website maar vergeefs het werkt niet ook niet na 3 a 4x proberen.
Wij vragen hun om hulp maar dan moeten wij en ticket maken en weer aantal dagen wachten terwijl zij gewoon live chat hebben.

Wie heeft hier ervaring mee wat we moeten doen dat het wel werkt voor magento.

Graag horen wij van forum leden.

Met vriendelijke groeten

Koopcadeau Team
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: HELP:Ssl certificaat versio werkt niet na installatie magento

26 juli 2016

Kan je Versio niet gewoon even bellen?
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Koopcadeau
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 februari 2016
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Re: HELP:Ssl certificaat versio werkt niet na installatie magento

27 juli 2016

Kan je Versio niet gewoon even bellen?
Ik kan ze bellen maar zij doen voor de rest niks als hun klantenservice was hoe het hoort was het en ander verhaal.
 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: HELP:Ssl certificaat versio werkt niet na installatie magento

27 juli 2016

Wat gaat er dan juist mis? Is het certificaat al correct op je server geïnstalleerd of is het enkel in het Magento gedeelte dat je het niet werkend krijgt?
De service van Versio is inderdaad enorm slecht, om over de uptime van hun hostingdiensten nog maar te zwijgen. Ik heb er eigenlijk nog enkel mijn domeinnamen zitten omdat daar niet veel mee kan mis gaan, al het andere heb ik verplaatst naar meer betrouwbare providers.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.