Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
EZenderink
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 september 2016

PostNL aflevering met verkeerd adres?

05 september 2016

Hallo,

Ik heb een vraag waar ik waarschijnlijk al het antwoord op weet. Ik hoop echter dat er nog ergens een beetje hoop zit.
Ik heb onlangs bij banggood een product aangeschaft met Priority Direct Mail (direct naar Nederland) en betaalt via paypal. Door mijn domme onoplettendheid heb ik over het hoofd gezien dat mijn registratie adres bij paypal een grove fout bevat. Hij bevat namelijk geen huisnummer. Nu is het nog binnen de aflever tijd, maar ik verwacht eigenlijk niet dat het adres nu achterhaalt kan worden. Ik las op de website van PostNL dat het in de meeste gevallen mogelijk is om een pakket af te leveren ondanks een foutief adres, maar dan vaak met vertraging. Volgens de ietwat globale track en trace zou het pakketje afgelopen week aangekomen zijn in het land van bestemming maar is het nog niet retour gestuurd vanwege incorrecte gegevens. Kan mijn pakketje geclassificeerd worden onder "Meeste gevallen"?. Of moet ik gewoon m'n hoop opgeven en het geld laten vliegen?

Al vast bedankt voor alle reacties!
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: PostNL aflevering met verkeerd adres?

05 september 2016

Mij ook wel eens gebeurt, toen ging het direct naar postkantoor. Heb je misschien de traceercode?
 
EZenderink
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 september 2016

Re: PostNL aflevering met verkeerd adres?

05 september 2016

Mij ook wel eens gebeurt, toen ging het direct naar postkantoor. Heb je misschien de traceercode?
Niet voor PostNL, alleen globaal... 
Traceercode: RS604075456NL
Werkt alleen met 17track
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: PostNL aflevering met verkeerd adres?

06 september 2016

Via PostNL kan je je pakketje tracking met deze link: http://postnl.post/

Het pakketje is (nog) niet gekoppeld aan je adres, als je op internationalparceltracking.nl je traceercode bij 3S invult en je postcode in het postcode veld kan je zelf in de gaten houden of hij gekoppeld aan je adres wordt. Mocht het door de brievenbus passen kan het zijn dat er überhaupt geen werkende tracking beschikbaar komt binnen NL.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: PostNL aflevering met verkeerd adres?

06 september 2016

Via PostNL kan je je pakketje tracking met deze link: http://postnl.post/

Het pakketje is (nog) niet gekoppeld aan je adres, als je op internationalparceltracking.nl je traceercode bij 3S invult en je postcode in het postcode veld kan je zelf in de gaten houden of hij gekoppeld aan je adres wordt. Mocht het door de brievenbus passen kan het zijn dat er überhaupt geen werkende tracking beschikbaar komt binnen NL.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: PostNL aflevering met verkeerd adres?

06 september 2016

Dit topic gaat dicht omdat het een consumentenvraag betreft. Dat valt buiten de scope van ons forum. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht