Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
nosferatus
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 februari 2017

online platform

22 februari 2017

beste leden 

Ik ben vollop bezig met het ontwikkelen van mijn online platform. Het is een soort verhuursite van kleine vakantie huisjes.
Mensen plaatsen een advertentie van een huisje, iemand reserveert het voor een dag(betaalt) en ik krijg daar commisie op.

Heeft iemand een idee, welk betalingssysteem ik hiervoor moet integreren, zodat er de commisie naar mij komt?

alvast bedankt voor de info

mvg
fre
 
Gebruikersavatar
OnlineKeys
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 februari 2017
Contacteer:

Re: online platform

22 februari 2017

De commissie en hoe je de betalingen ontvangt lijken me twee losstaande dingen. 
Laat je het bedrag niet gewoon naar jezelf betalen en vanuit daar de verhuurders?
Je gebruikt toch geen illegale software?
Windows 10 Pro - €24,68 | Office 2016 Pro - €41,14
 
nosferatus
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 februari 2017

Re: online platform

23 februari 2017

ja dit is ook een mogelijkheid. 
Maar door de commisie er onmiddelijk af te nemen creeer je meer een passieve doening.

Als ik alles erna naar de huurder moet overschrijven lijkt dit mij een serieus werk. Niet dat ik vies ben van veel werk.
ik probeer gewoon zo efficient mogelijk te handelen, om die manier creeer je tijd voor andere dingen.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: online platform

24 februari 2017

Denk dat dit eenvoudig kan via https://www.mollie.com/nl/connect
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
nosferatus
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 februari 2017

Re: online platform

28 februari 2017

ik zal hen morgen eens opbellen. Wat is het grote veschil dan met vb Stripe?
 
Lisa Werner
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 maart 2017

Re: online platform

02 maart 2017

Ben benieuwd laat me weten wanneer je zover bent...succes
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: online platform

03 maart 2017

ik zal hen morgen eens opbellen. Wat is het grote veschil dan met vb Stripe?
Stripe is een concurrent, voor zover ik weet vaak gebruikt voor periodieke transacties. Ik ben niet bekend genoeg met Stripe om te weten of zij ook commissies op geldstromen aanbieden. Dat is namelijk wat je zoekt. 
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht