Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Keurmerken voor webwinkels

19 september 2006

Zit je te denken aan een keurmerk om te laten zien dat jouw webwinkel ruimschoots aan alle standaarden voldoet? Uit diverse onderzoeken blijkt het aansluiten van een webwinkelkeurmerk nuttig. Een keurmerk kan het vertrouwen, en daarmee de conversie flink verhogen waardoor veel webwinkels uiteindelijk de kosten van zo'n keurmerk soms gemakkelijk terugverdienen.

Thuiswinkel
http://www.thuiswinkel.org/ De grootste en eerste keurmerk. Lid zijn onder andere Zalando, Wehkamp, Bol.com etc.

Webshop Keurmerk
http://www.keurmerk.info/ De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code. De Stichting Webshop Keurmerk stelt zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien van internetaankopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten.

Webwinkelkeur
http://www.webwinkelkeur.nl Wat kleiner keurmerk die meer de focust legt op de kleine tot middelgrote webwinkels. Goed betaalbaar alternatief voor webwinkels die wel willen aantonen veiligheid hoog in het vaandel te hebben maar nog niet de budgetten hebben van een bol.com, wehkamp.nl etc.
 
bart
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 april 2007
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

21 april 2007

Krijg je zo'n keurmerk zomaar of moet je daar voor betalen ?
----------
www.onlinebon.nl
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

18 mei 2007

Krijg je zo'n keurmerk zomaar of moet je daar voor betalen ?
Uiteraard moet je ervoor betalen. De belangrijkste, Thuiswinkel.org, is zelfs vrij prijzig voor een starter. Uit mijn hoofd ergens vanaf 1500 euro per kalenderjaar. Dus ik zou het niet direct elke starter aanraden. Maar Thuiswinkel zou ik je wel aanraden als je eenmaal succesvol bent. Mensen letten veel op dit keurmerk!
 
chrisrijnhout
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 februari 2008

webwinkel keurmerk

03 februari 2008

Ik heb een beginnende webwinkel, maar we zijn ook op zoek naar een keurmerk, maar wel goedkoop... wie kan me wat meer info geven?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Ladie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 maart 2008
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

Re: webwinkel keurmerk

11 maart 2008

Ik heb een beginnende webwinkel, maar we zijn ook op zoek naar een keurmerk, maar wel goedkoop... wie kan me wat meer info geven?
:cry: zelf heb ik alle bovenstaande allemaal bekeken en voor een startende ondernemer is het niet te betalen bedragen als 150 of 450 per jaar en 24,95 p/m , verder zal het ongetwijfeld ten goede komen aan je webwinkel maar het is wel een rib uit je lijf :wink:
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

31 augustus 2008

Keurmerken geven inderdaad vertrouwen, dat zal ik niet ontkennen.

Echter zijn de meeste keurmerken niet betaalbaar voor beginnende webwinkeliers.
Het enige betaalbare keurmerk is toch wel MKBOke.

Een gratis alternatief waarmee je wel vertrouwen van de consument kun winnen is naast een professionele layout, contactgegevens en goede betaal methodende review van checkwebwinkel.nl (let op! dit is echter geen keurmerk).

Hier kun je gratis aanmelden waarna je een link kunt plaatsen op je website. Klanten kunnen d.m.v. een klik op deze link een reactie plaatsen op de site van checkwebwinkel.nl, welke zichtbaar is voor al jouw klanten.
 
GVWW
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 november 2008

22 november 2008

Het Genootschap Van Web Winkeliers heeft ook een "keurmerk".

Dit keurmerk is gratis, maar dan moet je wel lid zijn van deze community.

Voor info: www.gvww.nl
Genootschap Van Webwinkeliers
http://www.gvww.nl
 
hvandewerken
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 september 2009
Contacteer:

01 september 2009

je kunt ook de betrouwbaarheid van je webshop verhogen door klantbeoordelingen op je website te publiceren. Dat heeft nog meer bijkomende voordelen:
• Een hogere positie in zoekmachines
• Bescherming tegen het verspreiden van (negatieve)meningen op het internet
• De status van een serieus en toonaangevend bedrijf, doordat de klanttevredenheid openbaar wordt gemaakt
• Uiteindelijk meer omzet door een hoger klantvertrouwen

Dit hoeft geen geld te kosten, want kan allemaal gratis op www.kiyoh.nl
 
DoMagic
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 januari 2010
Locatie: Warmond
Contacteer:

21 januari 2010

Wie heeft er ervaring of kan me de link naar een onderzoek o.i.d. vertellen naar welk keurmerk de meest positieve indruk/impact geeft op de bezoeker?

Heeft iemand het al eens onderzocht en zo ja, wat zijn de bevindingen.
[size=75][url=http://www.zonwering-rolgordijnen.nl/rolgordijnen-verduisterend]Rolgordijnen verduisterend op maat gemaakt[/url][/size]
 
Ron2404
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 januari 2010

Re: webwinkel keurmerk

27 januari 2010

Ik heb een beginnende webwinkel, maar we zijn ook op zoek naar een keurmerk, maar wel goedkoop... wie kan me wat meer info geven?
:cry: zelf heb ik alle bovenstaande allemaal bekeken en voor een startende ondernemer is het niet te betalen bedragen als 150 of 450 per jaar en 24,95 p/m , verder zal het ongetwijfeld ten goede komen aan je webwinkel maar het is wel een rib uit je lijf :wink:
kijk op www.mkbkeurmerk.nl , ziet er leuk en betrouwbaar uit. Prijzen zijn vanaf 15- p/m

<<mod edit: link gefixed>>
 
kristofl
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 oktober 2009
Locatie: Beveren
Contacteer:

03 februari 2010


Dit hoeft geen geld te kosten, want kan allemaal gratis op www.kiyoh.nl
Deze heb ik ontdekt en ik ben er tevreden van.
Vanaf men aansluiting tot nu viel men verkoop wat tegen door externe omstandigheden (geen stock meer bij leverancier) maar vanaf nu ben ik van plan om na elke verkoop weer aan de klanten te vragen van een beoordeling te geven.

Een voorbeeld zie je op men site www.primalshop.be

groeten

Kristof
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

20 augustus 2010

dit vond ik op het net.
weet wel niet of het uptodate is

Keurmerken op internet


BBBOnLine
Keurmerken voor websites waarop producten en diensten worden aangeboden; er zijn varianten voor reliability (betrouwbaarheid: juiste informatie geven, beloftes nakomen), privacy, en privacy van kinderen. Eigendom van en uitgegeven door BBBOnLine (www.bbbonline.org). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

Digikeur
Keurmerk voor veilig winkelen op internet, zie www.digikeur.nl. Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

Drempelvrij.nl
Keurmerk voor websites die voldoen aan de eisen van het World Wide Web Consortium (www.w3.org) voor toegankelijkheid voor mensen met een functiebeperking. Eigendom van en uitgegeven door Stichting Waarmerk Drempelvrij.nl (www.drempelvrij.nl). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door een door de eigenaar aangewezen keuringsinstelling.

EBtrust
Keurmerk voor de betrouwbaarheid van leveranciers die op het Internet producten en diensten aanbieden. Eigendom van en uitgegeven door Det Norske Veritas (www.dnv.nl). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

Koophits
Keurmerk voor websites waar producten en diensten worden aangeboden. De criteria betreffen: veilig betalen, vertrouwelijkheid van klantgegevens, afspraken over levertijden en garantie, service en bereikbaarheid, duidelijkheid van de web-shop, web-site en te leveren artikelen. Het keurmerk is verbonden aan de website Koophits (www.koophits.nl). Beheer: onduidelijk.

L@belsite
Frans keurmerk voor websites waar producten en diensten worden aangeboden, opgezet door het betrokken bedrijfsleven. De criteria betreffen: identiteit aanbieder, voldoen aan regels voor handel op afstand, bescherming persoonsgegevens (www.labelsite.org). Beheer: Keuringen en controles worden uitgevoerd door onafhankelijke experts.

mkbOK
Keurmerk voor veilige en betrouwbare (on-line) winkels in het midden- en kleinbedrijf , zie www.mkbOK.nl. Eigendom van en uitgegeven door de Stichting MKB en Internet (www.stichtingmkbeninternet.nl). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door Certificatiebureau CGD (www.cgd.nu).

Qshops
Keurmerk voor veilig en betrouwbaar winkelen op internet, zie www.qshops.org. Beheer: onduidelijk.

Qweb
Keurmerk voor de betrouwbaarheid van websites, zie www.qwebmark.net. Eigendom van het internationale samenwerkingsverband van certificerende instellingen IQNet (www.iqnet-certification.com) en uitgegeven door de aangesloten leden. Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

SP-keur
Keurmerk voor websites die de (particuliere)-internetgebruiker iets unieks bieden dat buiten deze site en internet om niet te krijgen is. Eigendom van en uitgegeven door Linkotheek (startpunt.cc/spkeur). Beheer: onduidelijk.

Square Trade
Keurmerk voor websites die klantgericht zijn, en bereid zijn mee te werken aan on-line bemiddeling bij geschillen. Eigendom van en uitgegeven door Square Trade (www.squaretrade.com). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

Thuiswinkel Keurmerk
Keurmerk voor veilig en betrouwbaar kopen via een webshop, catalogus, verkoop via telefoon, bestelbonnen of fax, zie www.thuiswinkelkeurmerk.info. Eigendom en uitgegeven door Quality Mark Euro B.V. (www.qualitymark.nl). Beheer: onduidelijk.

Thuiswinkel Waarborg
Keurmerk voor consumenten die producten en/of diensten kopen via catalogus, internet, post, televisie, etc. Eigendom en uitgegeven door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (www.thuiswinkel.org). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

TNO QMIC
Keurmerk voor de veiligheid en betrouwbaarheid van informatie, communicatie en transacties op internet (QMIC = Quality for Medical Information, Communication and Transaction). Eigendom van en uitgegeven door TNO Preventie en Gezondheid (www.health.tno.nl). Beheer: criteria worden opgesteld door branche-organisaties i.s.m. TNO; keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

Trusted Shops
Duits keurmerk voor webwinkels die duidelijk zijn, zorgvuldig omgaan met de gegevens van hun bezoekers, en een "niet goed - geld terug" garantie geven. Eigendom van en uitgegeven door Trusted Shops (www.trustedshops.de). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling i.s.m. TüV.

Trustmark
Keurmerk voor websites die zorgvuldig omgaan met de gegevens van hun bezoekers; er is een speciale variant voor de privacy van kinderen. De belangrijkste eis is dat het privacybeleid op de website is in te zien, en dat men zich eraan houdt. Eigendom van en uitgegeven door TRUSTe (www.truste.org). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

TrustUK
Engels keurmerk voor websites waar producten en diensten worden aangeboden die werken met een reglement (code of practice) dat voldoet aan zekere eisen van veiligheid van betalingen, privacy, klachtenbehandeling e.d. Eigendom van en uitgegeven door TrustUK (www.trustuk.org.uk). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

VeriSign Secure Site
Keurmerk voor de authenticiteit van websites en de beveiliging van gegevensverkeer. Eigendom van en uitgegeven door VeriSign (www.verisign.com). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

WebAssured
Keurmerk voor de betrouwbaarheid van leveranciers die op het Internet producten en diensten aanbieden. Eigendom van en uitgegeven door (www.webassured.com). Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling.

Web Shop keurmerk
Keurmerk voor websites waarop producten en diensten worden aangeboden. De eisen betreffen o.a. de leveringsvoorwaarden, de betalingsmethode, en de privacy. Beheer: keuringen en controles worden uitgevoerd door de uitgevende instelling, zie www.keurmerk.info.

WebTrust
Keurmerk voor websites die betrouwbaar zijn (juiste informatie geven, beloftes nakomen), zorgvuldig omgaan met de gegevens van hun bezoekers, en werken met veilige betalingsmethoden (www.webtrust.org). Beheer: American Institute of Certified Public Accountants (www.aicpa.org); keuringen en controles worden uitgevoerd door een daartoe aangewezen accountant.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

03 september 2010

dit vond ik op het net.
weet wel niet of het uptodate is
Zo. Dat is nogal een overzicht! Waar vond je het? Want ik zie geen bronvermelding. Webteksten kopieren op het forum wordt niet door iedereen op prijs gesteld, en is daarnaast wettelijk strafbaar (auteursrecht).
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

03 september 2010

Voor een keurmerk zou ik het volgende adviseren;

Qshops voor beginnende shops (goede ondersteuning, lage kosten)
Thuiswinkel.org voor als je het serieus wilt aanpakken. Kost iets meer en ze vereisen ook inzage in je cijfers, maar dit is wel dé branchevereniging voor webwinkels.

De andere keurmerken doen er mijns inziens niet echt toe.
 
A. Loomans
Berichten: 190
Lid geworden op: 21 maart 2010
Contacteer:

04 september 2010

Waarom Qshops en niet keurmerk.info?
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

04 september 2010

Waarom Qshops en niet keurmerk.info?
Ik heb toevallig met beide ervaring. Qshops heb ik zelf op mijn shop. Ik had ooit een geschil met een klant en Qshops heeft mij hier uitstekend in begeleid. Bovendien checken ze je -naar mijn idee- vrij goed voordat je hun keurmerk mag hanteren.

Met keurmerk.info heb ik ervaring als consument. Een shop die hun keurmerk voerde die maakte er een zootje van. Hij leverde nooit uit, leverde defecte artikelen uit, kortom: slechte zaak. Meerder klanten waren hierdoor benadeeld. Ik heb daarop contact opgenomen met keurmerk.info en verteld dat ik namens meerdere mensen een klacht wilde indienen tegen deze shop en dat wij van plan waren stappen te ondernemen tegen deze shop. Zij vertelden mij toen dat hij geen lid meer zou zijn. Verder hebben ze geen enkele moeite gedaan om mij bij te staan.
Daarom heb ik uit principe nooit wat met deze partij gedaan.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

04 september 2010

Zij vertelden mij toen dat hij geen lid meer zou zijn.
Qshops doet precies hetzelfde. Ik weet dat je het niet wilt horen, maar lees dit weblog bericht maar eens. Wat deed Qshops toen een webwinkel failliet bleek? Inderdaad... ze trokken het keurmerk terug.....

Geen ondersteuning voor de winkel... geen enkele voor de consument... alleen... het plaatje moest van de website af. Alsof iemand die bij een failliette webwinkel werkt zich serieus gaat druk maken om een logo op de website.

Aan de andere kant weet ik dus ook niet of een keurmerk wel meer moet kunnen dan dat. In hetzelfde weblog bericht beschrijf ik de Thuiswinkel organisatie die het voor elkaar kreeg een webhosting provider te overtuigen een webwinkel uit de lucht te halen puur op geruchten. Wil jij, dat jouw webwinkel, bij geruchten en tegenslag, door een keurmerk waarbij jij je aansluit, uit de lucht gehaald kan worden? Dan heb ik liever geen keurmerk!
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

05 september 2010

Zij vertelden mij toen dat hij geen lid meer zou zijn.
Qshops doet precies hetzelfde. Ik weet dat je het niet wilt horen, maar lees dit weblog bericht maar eens. Wat deed Qshops toen een webwinkel failliet bleek? Inderdaad... ze trokken het keurmerk terug.....
Een keurmerk is geen garantiefonds. Er is geen keurmerk voor failliete bedrijven of bedrijven die surseance van betaling hebben aangevraagd.


Verder wil ik net beweren dat Qshops beter is dan Keurmerk.info. In mijn optiek zou alleen een Qshops keurmerk voldoende zijn voor een kleine shop; het heeft geen zin om je bij alle keurmerken aan te melden.

Aan de andere kant weet ik dus ook niet of een keurmerk wel meer moet kunnen dan dat. In hetzelfde weblog bericht beschrijf ik de Thuiswinkel organisatie die het voor elkaar kreeg een webhosting provider te overtuigen een webwinkel uit de lucht te halen puur op geruchten. Wil jij, dat jouw webwinkel, bij geruchten en tegenslag, door een keurmerk waarbij jij je aansluit, uit de lucht gehaald kan worden? Dan heb ik liever geen keurmerk!
Ik heb jouw blog even gelezen en daar staat keurig vermeld hoe dit specifieke geval in elkaar zou steken: De betreffende winkel voerde onterecht het keurmerk. Er waren veel klachten van gedupeerden van deze webshop, waarop het hostingbedrijf waar de site gehost werd besloot de webwinkel uit de lucht te halen.
 
Daantje
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 oktober 2010
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

29 oktober 2010

Ik heb een webshop keurmerk, en je moet wel gescreend worden.
Je moet aan een aantal voorwaarden voldoen en tja je betaald er wel voor, maar goed je wilt toch dat klanten je als een betrouwbare partij zien.
Dus makkelijker kopen ,juist omdat je dat keurmerk hebt.

Voor elke shop die je beheerd een eigen screening overigens.
Heb er niet 1 maar 4 ;)
 
webflow
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 oktober 2010
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

01 november 2010

Op de site van ConsuWijzer worden Thuiswinkel waarborg en Webshop keurmerk genoemd als voorbeeld. Voor allebei moet je betalen.

Thuiswinkel waarborg rekent 150,= lidmaatschap per jaar en 390,= voor de certificering per jaar. Je gaat wel extra betalen als je heel veel omzet draait via de webwinkel. (Persoonlijk vind ik dat een beetje een rare regeling.)

Webshop keurmerk is goedkoper: die rekenen 195,= per jaar in totaal. En dan mag je tot 5 webwinkels laten certificeren.

Bij beide sites krijg je een eigen pagina met details over je webwinkel en een directe link. Dat is altijd goed voor je positie in zoekmachines zoals Google. Je mag dan ook het logo van het keurmerk in je webwinkel gebruiken, met een link naar je eigen pagina. Er zijn veel advertentie sites die hogere bedragen rekenen voor een link naar je site.
Webflow - Dat gaat veel verder dan een webwinkel.
http://www.webflow.nl/webwinkel-software.html
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

06 maart 2011

Ik vind het allemaal een hoop geld voor een logootje.
Wat krijg je er nu werkelijk voor terug? Heeft iemand hier ooit gemeten of zijn conversie verhoogd is door het keurmerk? En zo ja, met hoeveel procent?
Ik ben benieuwd of iemand hier antwoord op heeft.
 
Ferry
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 juni 2010
Locatie: Brielle
Contacteer:

Ervaring met webwinkel keurmerken?

21 maart 2011

Hoi iedereen

Wij hebben sinds ca 3 maanden een webshop verwerkt op onze site (maxummegastore.nl), deze met meubelen, bedden en verlichtings artikelen. De verkoop is best goed, kan natuurlijk altijd beter. (maar zit zeker een stijgende lijn in)

Mijn vraag aan u is eigenlijk, heeft een van u ervaring met het voeren van een webwinkel keurmerk? (deze hebben wij nu nog niet.)

1. Welk keurmerk is het beste en het meest bekend onder de cosumenten?

2. Had het plaatsen van een keurmerk op uw site duidelijk een positieve werking op de omzet en was dit gelijk/snel merk baar. (ik bedoel dan voor en na de plaatsing/lidmaatschap)

3. Is het voeren van een keurmerk, een goede investering? Of weg gegooid geld?

Graag hoor ik van jullie, BVD.

groeten, Ferry
 
webflow
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 oktober 2010
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

21 maart 2011

Hallo Ferry en Mieke,

Dat soort dingen zijn altijd moeilijk aan te tonen. Er is wel onderzoek naar gedaan en het blijkt dat consumenten wel degelijk waarde hechten aan een keurmerk. En daardoor ook sneller tot een aankoop overgaan. Het bizarre is echter wel dat ook "zelf bedachte" keurmerken dat effect hebben.

Wij bieden software en hosting aan voor webwinkels en onze klanten merken wel degelijk verschil. En je hebt nu een goede mogelijkheid om het uit te proberen. Er is een nieuw Europees keurmerk dat momenteel snel aan populariteit groeit: Eurosafe shop

Die is dit jaar nog gratis. Vanaf volgend jaar moet je betalen.

Gr. Emile
Webflow - Dat gaat veel verder dan een webwinkel.
http://www.webflow.nl/webwinkel-software.html
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Keurmerken voor webwinkels

21 maart 2011

goed dat eurosafeshop gratis is, maar is dat niet gewoon een truck om vanaf volgend jaar te betalen.
Want als webwinkelier verander je liefst niet van keurmerk.
Er staat nergens op de site wat het volgend jaar zal kosten.
Dat vind ik een groot minpunt.
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

24 maart 2011

 
webflow
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 oktober 2010
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

11 april 2011

Mooi voorbeeld van zo'n "zelfbedacht keurmerk".
Geen onafhankelijke stichting.
Geen klachtencommissie.
Geen Kvk inschrijving.

Gewoon een bedrijfje in Enschede. Logo bedacht. Beetje QShops, beetje Webshop keurmerk. Website erbij. Klaar.
Webflow - Dat gaat veel verder dan een webwinkel.
http://www.webflow.nl/webwinkel-software.html
 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Re: Keurmerken voor webwinkels

11 april 2011

Mooi voorbeeld van zo'n "zelfbedacht keurmerk".
Geen onafhankelijke stichting.
Geen klachtencommissie.
Geen Kvk inschrijving.

Gewoon een bedrijfje in Enschede. Logo bedacht. Beetje QShops, beetje Webshop keurmerk. Website erbij. Klaar.
Je hebt inderdaad een goed punt. Veel keurmerken denken alleen maar 'snel cashen' in plaats van daadwerkelijk een positieve bijdrage te leveren aan consumenten/bedrijven die gebruik maken van het keurmerk. Daarom blijf ik zeggen dat Thuiswinkel.org/QShops.org en Webshop Keurmerk de betere keurmerken zijn, daarnaast Kiyoh.nl voor klantervaringen (Geen Ekomi? Nee betalen voor klantervaringen vind ik nogal vreemd, ook snel cashen).
 
mystikmen
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 april 2011

Re:

13 april 2011

Het Genootschap Van Web Winkeliers heeft ook een "keurmerk".

Dit keurmerk is gratis, maar dan moet je wel lid zijn van deze community.

Voor info: http://www.gvww.nl
beetje jammer alleen dat de site niet bereikbaar is

groet

patrick
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

13 april 2011

Gratis was dus niet zo lang vol te houden :lol:
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

13 april 2011

Het was ook geen keurmerk... was meer bedoeld als een platform van webwinkeliers...

gvww = genootschap van webwinkel(ier)s
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht