Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
TiaID
Berichten: 402
Lid geworden op: 13 juli 2011
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

12 december 2013

Misschien bedoeld Frafra het certificaat zelf ?
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Keurmerken voor webwinkels

12 december 2013

Het betrof de bouwers. Alle 3 gaven aan dat ze niet op de hoogte waren m.b.t. nodig hebben van SSL en bij andere klanten de vraag ook nog niet eerder hadden gehad.

SSL heeft de uiteindelijke bouwer wel geregeld.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

12 december 2013

SSL hoeft een bouwer ook niet te regelen, is hij niet verantwoordelijk voor. Dat is de webwinkelier uiteindelijk zelf.

Siert hem/haar wel dit op te merken misschien.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

12 december 2013

Het betrof de bouwers. Alle 3 gaven aan dat ze niet op de hoogte waren m.b.t. nodig hebben van SSL en bij andere klanten de vraag ook nog niet eerder hadden gehad.

SSL heeft de uiteindelijke bouwer wel geregeld.
Dat geeft direct weer aan hoe de staat (kvk enzo) zijn werk doet, dat was een mooi klusje geweest van HBD, informeren over de verplichtingen bij webwinkels :)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

12 december 2013

Het betrof de bouwers. Alle 3 gaven aan dat ze niet op de hoogte waren m.b.t. nodig hebben van SSL en bij andere klanten de vraag ook nog niet eerder hadden gehad.
Dan ga je je toch afvragen wat voor webwinkels ze tot nog toe hebben opgeleverd...

Voor het inbouwen van bepaalde betaalsystemen is SSL ook nog contractueel of via algemene voorwaarden verplicht. Maar... nooit van gehoord.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

12 december 2013

SSL hoeft een bouwer ook niet te regelen, is hij niet verantwoordelijk voor. Dat is de webwinkelier uiteindelijk zelf.

Siert hem/haar wel dit op te merken misschien.
Ja en dat kan soms via de hosting, maar er zijn hostings die zeggen hier heb je IP en zoek het maar uit en kan je weer op zoek.

Dan ben ik dus één van de weinige die menig webshopwinkelier erop wijst dat SSL verplicht is. Kost wel extra tijd, maar wil het dan voor hun regelen (op dit moment bouw ik ook een paar webshops voor een opdrachtgever). Ben je met Magento bezig om te bouwen, zou je je ook wel wat meer mogen verdiepen erin, slecht als sommige dat niet weten en meer ervaring met Magento hebben dan ik.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

12 december 2013

Ik ga mijn Thawte® Trusted Site Seal maar eens afstoffen...
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

12 december 2013

SSL hoeft een bouwer ook niet te regelen, is hij niet verantwoordelijk voor. Dat is de webwinkelier uiteindelijk zelf.

Siert hem/haar wel dit op te merken misschien.
Ja en dat kan soms via de hosting, maar er zijn hostings die zeggen hier heb je IP en zoek het maar uit en kan je weer op zoek.

Dan ben ik dus één van de weinige die menig webshopwinkelier erop wijst dat SSL verplicht is. Kost wel extra tijd, maar wil het dan voor hun regelen (op dit moment bouw ik ook een paar webshops voor een opdrachtgever). Ben je met Magento bezig om te bouwen, zou je je ook wel wat meer mogen verdiepen erin, slecht als sommige dat niet weten en meer ervaring met Magento hebben dan ik.
Dat hosters er niet op wijzen, is ook kwalijke zaak.
Ze bieden aaaalleemaaaal webshop hosting aan, degene die het default leveren (en klanten erop wijzen dat normale hosting niet afdoende is) zijn er op 1 hand te tellen waarvan wij de eerste waren.

al die andere hostings verkopen dus lucht in de zak als ze "webshop hosting" roepen, immers als je dat aanbied moet je ook zorgen dat de webwinkel conform wet en regelgeving online staat,
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

12 december 2013


Dat hosters er niet op wijzen, is ook kwalijke zaak.
Ze bieden aaaalleemaaaal webshop hosting aan, degene die het default leveren (en klanten erop wijzen dat normale hosting niet afdoende is) zijn er op 1 hand te tellen waarvan wij de eerste waren.

al die andere hostings verkopen dus lucht in de zak als ze "webshop hosting" roepen, immers als je dat aanbied moet je ook zorgen dat de webwinkel conform wet en regelgeving online staat,
Die zijn er wel, maar wel op 1 hand te tellen. En vele hosting bedrijven houden zich er niet mee bezig en bouwen niet zelf. Ik vind des te meer de "bouwer" de hosting een hint moet geven en ook zijn klant moet inlichten dat een SSL naast de hosting komt en dus apart voor betaald.
 
Thuiswinkel.org
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 december 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

16 december 2013

Andere keurmerken hebben een andere insteek. Dat hoeft niet slecht te zijn, zo vind ik het Thuiswinkel Waarborg qua juridische controle uitstekend. Ik denk echter dat deze grotere keurmerken meer kunnen innoveren en extra meerwaarde kunnen (en moeten) bieden bovenop alleen een juridische check.
Kleine correctie: het Thuiswinkel Waarborg is niet alleen een juridische check. We kijken ook naar financiële stabiliteit én veiligheid.

Zonder SSL-verbinding krijg je het Thuiswinkel Waarborg niet. Maar ik geef je gelijk dat je nooit kunt garanderen dat alle aangesloten webwinkels veilig zijn. We kunnen bepaalde eisen stellen aan de structurele beveiliging, maar veiligheid van een webwinkel blijft altijd een momentopname.

Als keurmerken kunnen we de webwinkels wel actief wijzen op het belang van een goede beveiliging en periodiek controleren op de belangrijkste punten. Daarin ligt onze rol.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

16 december 2013

@Thuiswinkel
Fijn dat jullie ook reageren. En ben het helemaal met jullie eens. Wat ik echter bedoelde is dat wij ons meer op de klantervaring richten en jullie meer op de Bedrijfsvoering. Het 1 is niet beter dan het ander, maar de insteek is anders.

Ik ga graag in dialoog met serieuze concollega's (van niet serieuze keurmerken zijn er ook genoeg). Denk dat de meerwaarde van een keurmerk uitleggen en vertalen richting webwinkels daarin een belangrijke gezamenlijke (en individuele) doelstelling kan zijn. Verder natuurlijk een pluim voor de SSL controle, daarin moet ik op het moment toegeven dat jullie (naar mijn mening en onderzoek) de enige partij zijn die dit goed uitvoeren.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

17 december 2013

Ja en dat kan soms via de hosting, maar er zijn hostings die zeggen hier heb je IP en zoek het maar uit en kan je weer op zoek.

Dan ben ik dus één van de weinige die menig webshopwinkelier erop wijst dat SSL verplicht is. Kost wel extra tijd, maar wil het dan voor hun regelen (op dit moment bouw ik ook een paar webshops voor een opdrachtgever). Ben je met Magento bezig om te bouwen, zou je je ook wel wat meer mogen verdiepen erin, slecht als sommige dat niet weten en meer ervaring met Magento hebben dan ik.
Dat hosters er niet op wijzen, is ook kwalijke zaak.
Ze bieden aaaalleemaaaal webshop hosting aan, degene die het default leveren (en klanten erop wijzen dat normale hosting niet afdoende is) zijn er op 1 hand te tellen waarvan wij de eerste waren.

al die andere hostings verkopen dus lucht in de zak als ze "webshop hosting" roepen, immers als je dat aanbied moet je ook zorgen dat de webwinkel conform wet en regelgeving online staat,
Ik host slechts beperkt, eigenlijk alleen voor mijn eigen klanten, maar die krijgen geen hosting zonder eigen IP adres en standaard minimaal Comodo Instant SSL, of ze het gebruiken is natuurlijk vraag twee. Mijn klanten waarvoor ik webshops onderhoud of bouw wijs ik er natuurlijk op maar ook daar, of ze er iets mee doen is vraag twee.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

17 december 2013

Je hebt de mogelijkheid en informatie verstrekt, ik zeg "goed bezig" !
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

19 december 2013

Maar als je hosting bent en je bent ook gericht op webwinkels dan vind ik ook dat je dit aan de klant moet doorgeven.

Genoeg hosts waarbij je wel een webshop kan draaien, maar waarbij ze echt het verstand niet hebben van webshops bouwen en wat daar allemaal bij komt kijken en of er wel of niet SSL bij komt kijken (ik ken er genoeg die kunnen mij alles vertellen over het hosten en de servers, maar niets van al het andere weten wat ik dan weer weet (websites bouwen, programmeren en wat daarnaast komt)).

Je kunt het zo stellen dat er dus 2 verschillende (misschien wel meerdere) hostings zijn.

Maar ik zou het prettig vinden dat als ik bij iemand kom, ik gewoon een Magento hosting pakket afneem waar dan ook gewoon een eigen IP-adres bij zit. Dat gehannes met 3 facturen. Oké gehannes is overdreven, maar je zou toch zeggen dat als ik een Magento-hosting neem dat ik er dan ook een SSL bij wil hebben. En alleen IP-adres is genoeg :P de rest regel ik zelf wel.
En gelukkig is er wel één die hier aan denkt ;) maar nog lang niet alle hostingbedrijven denken er zo over en nemen het direct in hun pakket mee.
 
EwoutG
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 oktober 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

19 december 2013

Mijn hosting loopt ook via het bedrijf waar ik mijn SSL certificaat afneem.
De hosting (voor Magento) bedraagt per maand € 40 ex en het SSL certificaat kost €189.

Veelal zijn hosting bedrijven echte hostboeren die slechts klanten willen en een vast bedrag per mand incasseren. Niets mis mee op zic... de klant (ondernemer) heeft ook een soort plicht om zaken na te zoeken m.b.t. wetgeving etc.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Keurmerken voor webwinkels

19 december 2013

als je hosting bent en je bent ook gericht op webwinkels
Ieder hosting bedrijf is ook gericht op webwinkels want hosting is het aanbieden van ruimte voor je website. Wat er ook op die website staat. Maar het is onzin dat ze dan ook nog eens moeten vertellen waar je website aan moet voldoen. Dan zou een website over leningen opeens tips moeten krijgen over het verplicht dragen van opmerkingen als "lenen kost geld enz"
Wie de website runt moet zelf zorgen voor de juiste dingen niet het hosting bedrijf.

Het is anders als je een webwinkel neemt bij een bedrijf. Dan neem je hosting en webwinkel af. Maar dan huur je een webwinkel en mag je verwachten dat dat goed is.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

19 december 2013

als je hosting bent en je bent ook gericht op webwinkels
Ieder hosting bedrijf is ook gericht op webwinkels want hosting is het aanbieden van ruimte voor je website. Wat er ook op die website staat. Maar het is onzin dat ze dan ook nog eens moeten vertellen waar je website aan moet voldoen. Dan zou een website over leningen opeens tips moeten krijgen over het verplicht dragen van opmerkingen als "lenen kost geld enz"
Wie de website runt moet zelf zorgen voor de juiste dingen niet het hosting bedrijf.

Het is anders als je een webwinkel neemt bij een bedrijf. Dan neem je hosting en webwinkel af. Maar dan huur je een webwinkel en mag je verwachten dat dat goed is.
Dat heb je verkeerd, een ISP / Hoster heeft een informatie plicht.
Niet enkel bijvoorbeeld dat je opzegtermijnen hebt maar ook aan de hand van de type hosting dat je aanbied.

Bied je iets dus expliciet aan als webshop hosting, dan zul je dus moeten informeren wat er wel en niet bij zit. Aangezien veel mensen enkel de naam webshop hosting leest gaan ze er ook direct vanuit (aangezien de indruk ook zodanig wordt gewekt) dat dit DE hosting is voor hun webwinkel.

Veelal komt achteraf de aap uit de mouw, veel partijen noemen het bijvoorbeeld webshop hosting maar hebben geen IP adressen voldoende om deze in te schakelen op moment dat er om ssl wordt gevraagd. Kortom op dat moment suggereer je iets om te leveren wat je niet waar kan maken -> contract kan dan zo worden beëindigd. Immers verkoop je dan hosting die niet technisch geschikt is om webwinkels te hosten. Het hosten van websites gaat echt wel verder dan wat digitale webruimte aanbieden waar je php files op kan plaatsen.

Je voorbeeld met "lenen kost geld" is geen technische aangelegenheid mbt het hosting platform waarop de website wordt gehost. Dat is de dienst verlening van de website. Beveiliging op een webwinkel is echter in de wet en regelgeving geregeld en dus wel een technische aangelegenheid. Kan de hoster niet aan deze voorwaarden voldoen moet hij het geen webshop hosting als label/naam geven.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

19 december 2013

Inderdaad zoals Maurice het zegt. 8)
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

20 december 2013

Ik denk dat ik toch voor thuiswinkel keurmerk gaat. Hij kost iets meer maar daar krijg je ook wat voor terug. Vertrouwen = key voor je webshop. En daarnaast heb je ook direct de algemene voorwaarden klaar, wat ook niet onhandig is.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

20 december 2013

Dat krijg je bij een paar andere keurmerken ook. Dus voor de algemene voorwaarden zou ik het niet doen. Het geeft een stuk vertrouwen.
 
Boordevolstijl.nl
Berichten: 130
Lid geworden op: 01 oktober 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

01 januari 2014

Er is mijn verzocht de discussie over keurmerken hier verder te voeren:

Er zijn inmiddels zo enorm veel verschillende keurmerken in de handel dat ik me afvraag of de consument er echt naar kijkt en of de consument ook gaat kijken of dat logootje waar vaak de tekst "vertrouwd en veilig" onder staat wel echt de garantie is voor veiligheid en betrouwbaarheid.

Daarnaast denk ik dat steeds meer online consumenten die zo nu en dan ook in het buitenland bestellen helemaal niet meer kijken naar keurmerken. Want als we hier in Nederland al heel veel keurmerkjes hebben. Hoeveel hebben ze er dan bijvoorbeeld in de USA of in China.

Ik denk dus dat een klein zelfgemaakt bannertje met wat frisse kleurtjes en een "thumbs up" logootje erbij zeker zo goed kan voldoen als een echt keurmerk. Een tekst die er in kan staan kan bijvoorbeeld zijn: "Prima webshop". En dan daaronder: "Koop veilig en vertrouwd". En met een paar kleine gele sterretjes erbij ben je helemaal klaar. En het duimpje niet vergeten natuurlijk! :wink:
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

01 januari 2014

De conversie is een voordeel. Echter zeker niet de enige. Zo is de bemiddeling bij geschillen ook een erg belangrijke. Zo heb je zowel als consument, maar ook als winkelier de mogelijkheid om het keurmerk in te schakelen. Een welles nietes discussie? Laat het keurmerk dan adviseren. Als onafhankelijk derde is dat een mooie meerwaarde.

Tevens krijgen wij dagelijks vragen van consumenten over de echtheid van keurmerken. Consumenten (lang niet allemaal natuurlijk) kijken wel degelijk naar de waarde van een keurmerk en of deze "echt" is.

Ik zou dus niet gaan knutselen met eigen logo's, dan beter geen keurmerk (het is geen vereiste).

Wel is het denk ik aan keurmerken zelf is om meerwaarde te bieden. Keurmerken moeten daarom zelf innoveren om nieuwe meerwaarde blijven te bieden. Een keurmerk logo alleen is niet voldoende.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

01 juli 2015

Ik overweeg sterk om na dit jaar mijn keurmerk bij Webwinkelkeur niet door te zetten. Ik heb nog geen bijzonder positief effect bemerkt en het kost toch 120 euro per jaar. Het review systeem dat erbij komt kijken kan ik ook intern oplossen via de mooie modules van magmodules (van Nederlandse makelij)

Dan heb ik en mijn eigen reviews in huis, en controle op hoe de uitnodiging tot een vraag naar een review eruit ziet, en de kosten zijn maar 1 malig. De artikelen die ik verkoop zijn dermate van het lichtgewicht dat ik bij een geschil met een klant die hoog op zou lopen, makkelijk kan dragen door het te vergoeden. tientjeswerk, en dan moet de kans zijn dat dit gebeurd. Ik kijk eigenlijk nooit naar een keurmerk bij andere winkels. Ik zoek vooral naar reviews op internet. En let dan ook op de datum.

Het is overigens niet dat ik ontevreden ben over het keurmerk. Maar de meerwaarde vind ik tot nu toe een hype. (in mijn geval). Wellicht als je 100.000 sales per jaar hebt, en je nu 110.000 haal, dat het een meetbaar effect heeft gehad. Maar met 10 sales per maand, is het te verwaarlozen en niet te meten.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

01 juli 2015

Webwinkelkeur kost EUR 7,= per maand, dus het is EUR 84,= per jaar. Wil je extra mogelijkheden dan ben je EUR 5,= per maand kwijt.

Een webwinkel keurmerk heb je niet alleen voor jezelf, maar ook voor je klanten. Het boezemt namelijk vertrouwen in. Bij een conflict kunnen ze altijd terugvallen op het keurmerk. Niet alleen de klant, maar ook de verkoper.

Ik koop niet meer bij webwinkels, die geen keurmerk hebben.
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

01 juli 2015

Webwinkelkeur kost EUR 7,= per maand, dus het is EUR 84,= per jaar. Wil je extra mogelijkheden dan ben je EUR 5,= per maand kwijt.

Een webwinkel keurmerk heb je niet alleen voor jezelf, maar ook voor je klanten. Het boezemt namelijk vertrouwen in. Bij een conflict kunnen ze altijd terugvallen op het keurmerk. Niet alleen de klant, maar ook de verkoper.

Ik koop niet meer bij webwinkels, die geen keurmerk hebben.
Dat vertrouwen inboezemen heb ik zeer sterk mijn argwaan bij. Ik heb een boel steekproeven gedaan om mij heen, door dit gewoon op de man af te vragen (moeders en vaders op het schoolplein, vrienden, familie op een verjaardag, etc) en dit antwoord wat jij geef, zie ik niet terug in mijn mini onderzoekje. Ook al is het 'maar' een paar euro per maand, wellicht kan ik die beter besteden aan een actie samen met een blogger bijvoorbeeld.

Ik ben er in ieder geval verdeeld over.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

01 juli 2015

Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar in de tijd dat ik nog geen keurmerk had werd ik hierover vaak gebeld door potentiële kopers.

Zelf heb ik helaas ook een slechte ervaring met een webwinkel zonder keurmerk en ik denk wel meer mensen op dit forum.

Vraag het aan je klanten en je hebt een neutraal onderzoek.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

01 juli 2015

Wij hebben ook Webwinkelkeur, en ik twijfel om over te stappen. Niet dat het slecht bevalt (wat moet er slecht zijn aan een plaatje op je website, meer is het niet), maar meer om de bekendheid en het keurmerk.

Webwinkelkeur heeft de website vol staan met de lage prijs van het keurmerk, ik kan me voorstellen dat dat een USP is, maar het komt bij consumenten toch wat vreemd over. Daarnaast denk ik dat Webshopkeurmerk en Thuiswinkel waarborg net iets meer naamsbekendheid en grotere webshops als klant hebben waardoor dat wellicht wat meer vertrouwen wekt.
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

02 juli 2015

Wij hebben ook Webwinkelkeur, en ik twijfel om over te stappen. Niet dat het slecht bevalt (wat moet er slecht zijn aan een plaatje op je website, meer is het niet), maar meer om de bekendheid en het keurmerk.

Webwinkelkeur heeft de website vol staan met de lage prijs van het keurmerk, ik kan me voorstellen dat dat een USP is, maar het komt bij consumenten toch wat vreemd over. Daarnaast denk ik dat Webshopkeurmerk en Thuiswinkel waarborg net iets meer naamsbekendheid en grotere webshops als klant hebben waardoor dat wellicht wat meer vertrouwen wekt.
Dat kan ik me voorstellen. Even een extra "dingetje" wat ik heb met webwinkelkeur is hun logo. Die lange uitstekende stok aan de bovenkant helpt niet. Probeer je het logo ergens een beetje tussen te proppen heb je een groot stuk wit boven. Daar zouden ze wat mij betreft echt wat aan mogen doen.

De bekendere webwinkel keurmerken vragen daar ook hun prijzen naar. Je moet geloof ik wat van je omzet afstaan als ik me niet vergis. Daar heb ik wel een beetje een "mehh" gevoel bij. Ik heb dit verder niet uitgezocht dus waarschijnlijk klets ik nu flink uit mijn nek. En dat mag. Met 35 graden op zolder. Dan ga je ijlen. :P
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Keurmerken voor webwinkels

02 juli 2015

Alleen thuiswinkel vraagt een contributie afhankelijk van je omzet, geen percentage trouwens.

Ik zit buiten, in de schaduw en in de wind helemaal niks te doen :). Om 12 uur is de airco er, die heb ik net met spoed besteld. In het kantoor was het net al 26 graden, in de loods al bijna 28.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Keurmerken voor webwinkels

02 juli 2015

Slechts 3 knopjes kunnen het leven zoveel aangenamer maken :P

Afbeelding
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht