Re: To Sisow or not to Sisow

61
Ik heb de laatste tijd een opvallend hoog percentage van foutmeldingen bij Belgische klanten die via MrCash proberen te betalen (sisow.) Sommige geven aan dat het een eigen fout is, andere geven aan dat ze een foutmelding krijgt. Een enkele keer gaat het goed, maar gemiddeld 80% mislukt ondanks meerdere pogingen achter elkaar. Dit probleem speelt zich de laatste weken pas af. Daarvoor nergens last van gehad.

Is dit nu toeval of ervaren meerdere mensen dit?
http://www.stickyshop.nl
De leukste en goedkoopste stickers in 1 webshop. Van babystickers tot autobelettering.

Re: To Sisow or not to Sisow

62
Omdat ik al een tijdje met Sisow samenwerk en het (in mijn ogen) helaas moet heb ik achteraf betalen ingeschakeld en omdat ik de rest toch iets te prijzig vond meteen Sisow ecare gekozen. Ook omdat ik met iDeal bij Sisow zit had ik zoiets van alles onder 1 kap.

Nu heb ik echt de meest stomste beslissing ooit genomen! Klanten komen er niet doorheen en een klant dat er doorheen is gekomen en waarvan ik dacht dat het goed ging bestelde meteen een tweede bestelling na de 1e levering en die vond ik erg vreemd. Toch heb ik geleverd en blijkt Sisow niet eens deze 2 bestellingen te kennen in het systeem. Maar de persoon heeft nog eens besteld en die werd denied, maar ik weet niet wat er gebeurd is en blijkbaar heeft de klant dit allemaal bewust gedaan.
Als ik een test doe, zegt Sisow dat mijn geboortedatum niet klopte ik zou 3889 ingevoerd hebben. Nou dit is dus niet waar, waarom zou ik een verkeerd jaartal invoeren? Ook moet je voorletters invoeren, dit vind ik echt zo raar, want waarom voorletters?

Blijkbaar is het systeem makkelijk te omzeilen. Als ik in mijn systeem kijk en ga zoeken naar upgrades krijg ik niets te zien. Sisow zegt je zal wel een verouderde versie hebben, dus update het maar. Fijn als Sisow de updates vermeld en een e-mail stuurt of gewoon via het systeem laat weten. Andere betalingen verlopen wel oké.

Uiteraard ecare per direct stop gezet en omdat het niet in het systeem staat van Sisow heb ik de klant een e-mail gestuurd voor betaling van de twee bestellingen die geleverd zijn.

Ik gebruik overigens Magento.