Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
william.verscheuren
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 november 2012
Contacteer:

Kosten paypal voor webwinkel

14 november 2012

Beste forumleden,

Ik vroeg me af of paypal enige kosten in rekening brengt als je een webwinkel hebt. Ik zou graag paypal betalingen willen aanvaarden maar gaan er dan kosten af van het bedrag dat mijn klanten betalen?
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Kosten paypal voor webwinkel

14 november 2012

3.4% + 0.3 cent als ik het zo goed heb uit mijn hoofd. Staat alles over uitgelegd op de site van PayPal, zo zijn er bepaalde uitzonderingen bij meer omzet etc.
 
OverOnlineBetalen
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 juli 2012
Contacteer:

Re: Kosten paypal voor webwinkel

15 november 2012

Beste William,

Je kan eenvoudig Paypal toevoegen aan je webwinkel en daarmee accepteer je dan betalingen per bank en creditcard. Je moet daarvoor een zakelijke account aanmaken bij Paypal en de instructies volgen op hun site voor implementatie. Kosten zijn bij kleine volumes relatief fors met 3,45% + € 0,35 maar er zijn verder geen startup of doorlopende kosten. Bij hogere volumes daalt dit snel. Paypal zegt zelf je conversie te verhogen doordat klanten laagdrempelig betalen met een username en password.

Als consument ben ik fan van Paypal want het werkt heel snel ook op je mobiel en je bepaalt zelf of je de betaling van je bankrekening of creditcard laat afschrijven. Paypal heeft ook een kopersbescherming.

Kijk maar op onze site bij Paypal voor meer informatie en de exacte prijzen.
 
william.verscheuren
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 november 2012
Contacteer:

Re: Kosten paypal voor webwinkel

21 november 2012

Bedankt voor je antwoord. Ik zal het zeker en vast checken. Weet je ook een payment provider in belgie die zoals Ideal werkt? waar mensen gewoon met hun bankkaart en aparaatje kunnen betalen? Want heb gehoord dat ogone wel heel duur is voor een beginende webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Kosten paypal voor webwinkel

21 november 2012

Onder andere Sisow en CardGate accepteren ook Belgische klanten.
Beide bieden iDEAL aan maar ook Mr. Cash / Carte Blue voor Belgische klanten.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
OverOnlineBetalen
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 juli 2012
Contacteer:

Re: Kosten paypal voor webwinkel

22 november 2012

Beste William,

Je kan inderdaad het beste in zee gaan met een Nederlandse PSP die ook bankcontact / mr cash faciliteert. Meeste PSP's bedienen ook de Belgische klanten. Je kan je goed orienteren op onze site bij het overzicht van payment service providers. Sisow, Pay.nl, MultiSafePay, Cardgate zijn allemaal partijen die zowel mr cash als Paypal aanbieden. Mocht je wat uitgebreider advies willen hebben, dan moet je even contact zoeken via de site.

groet,
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht