Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Undertaker91
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 november 2018

Herintroductie

01 december 2018

Dag ondernemers :) 

Een aantal jaren geleden kwam ik voor het eerst hier op het forum toen ik mijn eerste webwinkel had opgezet: Arabian Scent. Dit was allemaal leuk en aardig, maar het was niet de branche waar ik mezelf nog lang in zag zitten. De webwinkel heb ik besloten te verkopen en het is leuk om te zien dat hij na 3 jaar nog steeds in de lucht is. Zelf heb ik besloten weer terug te gaan in de e-commerce na 2 jaar in de interieurbouw te hebben gezet door een carriere switch. Het ondernemerschap blijft kietelen en de ambities blijven de boventoon voeren. Over een paar dagen lanceer ik mijn nieuwe webwinkel Ikfixem, gericht op smartphone reparaties, onderdelen, schermen, batterijen en accessoires. Een jarenlange hobby van mij die ik besluit te combineren met mijn passie voor e-commerce. 
De link naar de webwinkel voor de nieuwsgierigen: https://www.ikfixem.nl 

Wat informatie over de webwinkel: hij loopt op lightspeed, voorheen altijd opencart gebruikt om kosten te drukken, maar uiteraard bracht dat voordeel een nadeel met zich mee. Heel tevreden over lightspeed tot nu toe, de kosten zijn niet de laagste, maar heb het eens goed vergeleken met andere partijen en ze bieden toch wel het meest complete pakket aan.

Ik kijk er naar uit om weer te beginnen en ben reuze benieuwd naar de omzet het eerste jaar. 

Houdou! Veel succes gewenst!
https://www.ikfixem.nl - iPhone onderdelen, schermen, batterijen en accessoires
 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: Herintroductie

04 december 2018

Hmmm de afbeelding die bij jouw klantenservice staat .... wordt ook gebruikt op een website voor haartransplantaties ....
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Herintroductie

04 januari 2019

Misschien is de website nog een beetje op te vullen met content.
Hij oogt wat leeg, met veel witte vlakken. Misschien is dit wel te verhelpen met een achtergrondkleur.


Het thema opzich is dan wel weer leuk. Niks mis mee.

Succes met de verkopen ! 
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.