Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

De SEO boeven zijn weer actief!

22 februari 2020

Vandaag (Zaterdag 22 februari) werd in KASSA van VARA/BNN (Nota Bene een consumentenprogramma) aandacht gevraagd voor de "activiteiten" van vandaagonline.nl. Ze werden daar opgevoerd als de "heren in pak" die (met name kleine) ondernemers gouden bergen beloven voor hun website, onder druk een discutabel contract afsluiten waar men 4 jaar aan vast zit, vervolgens weinig tot geen prestatie leveren en nakoming van het contract (betaling van vele duizenden) afdwingen. De zelfde praktijken als MKB-hoe-ook-weer van enige tijd geleden. Ook dezelfde eigenaren? Wouter Hol heeft er destijds hier uitvoerig aan besteed.
Wees gewaarschuwd en teken niet zomaar iets. Lees eerst de ervaringen die hier op het forum ongetwijfeld nog zijn terug te vinden!
 
Frank020
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 maart 2020

Re: De SEO boeven zijn weer actief!

19 maart 2020

Hoi Bert,

Beetje late reactie, maar ben net nieuw. Ik heb het ook gezien en het is schandalig hoe dit soort partijen de markt verzieken.

Hopelijk trapt niemand er meer in!

Gr Frank
 
Hatseflatsh
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 april 2020

Re: De SEO boeven zijn weer actief!

02 april 2020

Ik werkte zelf enige tijd bij een bedrijf in Pijnacker. Er was daar de volgende structuur bedacht.

1) Mensen opbellen en hen vertellen dat zij verkozen waren als één van de drie bedrijven in de regio die jij mocht helpen. Waar je in werkelijkheid voor die dag al 8 afspraken had staan in je agenda. Als het even kon dan schreef je ook gewoon alle 8 die bedrijven.
2) Je kwam op locatie met een vragenlijst.
3) De vragenlijst zet je vervolgens in om de bedrijven pijn te doen 
voorbeeld: Dus u bestaat al 8 jaar? antwoord: Ja - Dan doet uw concurrent het om de hoek beter die staat al op plek één en bestaat pas x aantal jaar. Nou gunt u uw medemens ook een cent of twee, maar u moet nu zien dat de kruiwagens daar naar binnen worden gereden. U bent toch wel verzekerd van wat u doet en dat u de betere of misschien wel beste partij bent in de regio? 
4) Vervolgens herhaal je wat je aan de telefoon hebt gezegd. Zoals u weet mag ik maar 3 bedrijven in de regio helpen. Ik heb wel het vertrouwen dat ik hier de juiste investering doe voor ons bedrijf. Vervolgens streepten we bedragen van een paar duizend euro weg om nog een maandbedrag van €150 euro voor 2 jaar open te laten.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: De SEO boeven zijn weer actief!

02 april 2020

inmiddels is de site van vandaagonline.nl al weer van het net verdwenen. Ongetwijfeld duiken de boeven het vandaag op morgen weer ergens anders op. Wees alert!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
mondmaskertje
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 april 2020
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: De SEO boeven zijn weer actief!

05 mei 2020

Tja. Nou ze zijn (weer) online zie ik.

Blijkbaar is er niet veel liefde en tijd gaan zitten in het maken van hij eigen site.
Het is echt een standaard WP thema. Erg goedkoop en lelijk.
€60 voor een premium theme kon er niet vanaf zo te zien.

Bij partners:
- "Wij werken samen met Elementor" | Je werkt met Elementor. Niet samen. ( hun al helemaal niet)
- Het logo van Mollie is niet het logo van Mollie..

De basis lijkt al niet te kloppen..
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Mondmaskertje | Mondmasker kopen | Beschermoplossingen voor professionals
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht