Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
DeGedichtenkamer
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2020

Even voorstellen

09 mei 2020

Dag mede-webshophouders, 

Gisteren heb ik mijn eerste webshop online gezet en vandaag al een order mogen verwerken. Wat een tof gevoel, dit smaakt zeker naar meer. Ik zal mij even voorstellen: Mijn naam is Merel en ik ben 23 jaar. Ik ben ambitieus, perfectionistisch, sociaal en creatief. Dit is terug te zien in mijn dagelijkse leven, want naast het werken in de webshop heb ik een eigen onderneming als kindercoach, werk ik op een buitenschoolse opvang (een paar uurtjes) en is er een uitgeverij geweest die inmiddels twee boeken van mijn hand heeft uitgegeven voor mij. Heel tof allemaal. Stil zitten kan ik dus iets minder goed haha. 
Als klein meisje was ik altijd al aan het ondernemen en na een zwaar verleden afgesloten te hebben begon het uiteindelijk bij mij te kriebelen en wist ik dat mijn toekomst in het ondernemen ligt.  Als datzelfde kleine meisje in een onveilige situatie was ik altijd aan het schrijven, nu krijg ik steeds vaker de vraag om gedichten voor mensen in mijn omgeving (en vrienden van vrienden) te schrijven en zo is het idee van mijn zojuist opgestarte webshop, De Gedichtenkamer ontstaan. Als groentje ben ik van alles zelf gaan uitzoeken, ben ik naïef webinars gaan volgen en er gauw achter gekomen dat mensen niet zomaar kennis delen, heb ik veel geleerd wat ik nog niet wist en leer ik nog altijd veel bij.

Nu zijn jullie heel kort door de bocht wat over mij te weten gekomen, zin om jullie voorstel verhalen te lezen. 
Trotse webshophouder: www.degedichtenkamer.nl
 
Rhen
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 november 2019
Contacteer:

Re: Even voorstellen

11 mei 2020

Leuk verhaal Merel! Tof dat je van je passie nu een manier vindt om inkomsten mee te genereren. In welke software heb je je webshop gemaakt? 
Je hebt het op je shop veel over 'we' terwijl het alleen van jou is toch? Je maakt het denk ik persoonlijker om dat we te veranderen in 'ik'.

Succes met je shop in ieder geval!
Trotse eigenaar van online marketing bureau www.internetimpact.nl
 
DeGedichtenkamer
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2020

Re: Even voorstellen

11 mei 2020

Leuk verhaal Merel! Tof dat je van je passie nu een manier vindt om inkomsten mee te genereren. In welke software heb je je webshop gemaakt? 
Je hebt het op je shop veel over 'we' terwijl het alleen van jou is toch? Je maakt het denk ik persoonlijker om dat we te veranderen in 'ik'.

Succes met je shop in ieder geval!
Dankjewel voor je leuke reactie. Ik heb de webshop gebouwd via MijnDomein, met hun websitebuilder. (wel alles veranderd aan het ontwerp, maar het werkt erg prettig). 
Dankje voor de tip! Ik ga daar nog eens over nadenken. Jij ook veel succes met je onderneming!
Trotse webshophouder: www.degedichtenkamer.nl
 
Luchtkussengigant
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 januari 2017
Contacteer:

Re: Even voorstellen

14 mei 2020

Hoi Merel,

Welkom op het forum en leuk om te lezen dat je, je passie hebt gevonden in het ondernemen. 
Hier hetzelfde en het gevoel van de eerste order is inderdaad erg uniek. Dit is bij ons dan al een aantal jaren geleden, maar toch een mooi memorabel moment. 
Er gaan er zeker nog een aantal volgen zoals de 100ste order, eerste €1000,- euro omzet en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Advies is eigenlijk best toegankelijk heb ik altijd gemerkt, mits het niet in dezelfde sector zit. Wat iemand heel goed doet in een andere sector is vaak toepasbaar op die van jezelf. ;-)

Groet,
Erik 
Voor al uw verpakkingsmaterialen - https://Verpakgigant.nl - Vandaag voor 22:00 uur besteld morgen geleverd - Geen verzendkosten en orderkosten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.