Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

14 januari 2012

Zag bij een opruimende Bart Smit ooit vijf mysterieuze LEGO-doosjes voor samen € 50. Ik sukkel moest zo nodig eerst thuis opzoeken hoe of wat. Bleken inmiddels $ 1.000 per stuk waard, maar toen ik terug kwam, waren ze al verkocht...
En jij hebt geen smartphone dan waar je even in de bart smit de informatie kan opzoeken? :)
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

14 januari 2012

En jij hebt geen smartphone dan waar je even in de bart smit de informatie kan opzoeken? :)
Was enkele jaren geleden. Wil niet weten wat die 5 doosje nu waard zijn :(
 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

14 januari 2012

@Max

Bedankt voor je feedback. Wat betreft de foto's heb je gelijk. Die kunnen professioneler, maar dat zal wel een lange termijn project gaan worden. Ik zou ook foto's van de originele Nintendo site kunnen gebruiken. Wat zouden jullie daarvan denken? Straalt dat professionaliteit of juist wantrouwen uit?

NedGame, GameMania en CastleGames hebben over het algemeen maar een vrij beperkt Retro assortiment en zijn bovendien doorgaans belachelijk duur, dus ik denk dat ik in vergelijking daarmee juist heel veel te bieden heb.
Ik moet hier even op inhaken. GameMania en Nedgame leven voornamelijk van retro :) Vooral Nedgame heeft een mega assortiment aan oude meuk om het zo maar te noemen, je vergist je hier sterk in of hebt geen goed marktonderzoek gedaan.
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

14 januari 2012

En jij hebt geen smartphone dan waar je even in de bart smit de informatie kan opzoeken? :)
Was enkele jaren geleden. Wil niet weten wat die 5 doosje nu waard zijn :(
Denk ook niet dat er ooit nog van die collectors items worden gemaakt voor lego e.d.
Laatst een keer een artikel gelezen dat LEGO voor ieder steentje en figuurtje een nieuwe machine moet hebben, wat een vermogen voor hun kost. Volgens mij waren ze een tijd geleden (5jaar?) zelfs op het rand van faillissement doordat die kosten zo hoog waren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
paulschout
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 december 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

15 januari 2012

Tof idee man! pure nostalgie idd

het is qwa design / uitstraling geen hoogstandje en dat kan wel een stukje vertrouwen inleveren van de bezoekers

Verder wel overzichtelijk en gericht op conversie. Succes!
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

16 januari 2012

GameMania en Nedgame leven voornamelijk van retro :)
Is dit echt zo? Ik kan me dat moeilijk voorstellen. Er worden ook geregeld klanten van hun naar mij doorverwezen, omdat zij iets niet voorradig hebben. Maar als dat echt zo is, heb ik me daar flink in vergist inderdaad. Waar haal je die informatie vandaan?
 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

16 januari 2012

GameMania en Nedgame leven voornamelijk van retro :)
Is dit echt zo? Ik kan me dat moeilijk voorstellen. Er worden ook geregeld klanten van hun naar mij doorverwezen, omdat zij iets niet voorradig hebben. Maar als dat echt zo is, heb ik me daar flink in vergist inderdaad. Waar haal je die informatie vandaan?
Ik heb jaren als tussenhandelaar in de gameindustrie gewerkt vandaar.
 
dylan
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 juli 2012
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

10 juli 2012

Wel een erg leuk product wat je verkoopt aangezien ik hier vroeger erg mee bezig was. :lol:

Heb een paar puntjes van kritiek op je site:

je verschillende lettertypes op je site zorgen voor een rommelig aanzicht. ik zou echt 1 lettertype nemen zodat je site rust uitstraalt en dan komt je linker menu ook wat overzichtelijker uit.
Zou hem ook een retro uitstraling geven door meer kleur te gebruiken. is nu beetje saai nog.

Suc-6 !!
http://www.diink.nl - Ontwerp bureau Hoofddorp
 
Stijnkint
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 augustus 2020

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

21 augustus 2020

*gaat snel naar bart smit een wii console kopen en leg hem 25 jaar op zolder zonder de doos te openen* :lol:
Koop dan aub de eerste Xbox... met alle bungie games, halo enzo
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht