Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Marnes
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 januari 2017

Webshop met verplicht inlog

29 december 2020

Beste webwinkel-eigenaar,

Ondanks Covid-19 gaan de zaken nog steeds geheel naar wens.

Zo goed zelfs dat ik van B2C naar B2B wil gaan.
Uiteraard weet ik niet of dat gaat werken maar als ik het niet probeer kom ik er nooit achter natuurlijk.

Wat ik zoek is een goedkope of gratis webshop waar klanten uitsluitend bedragen zien nadat ze zijn ingelogd.
Inloggen kan alleen als ze zich hebben aangemeld én ik dat heb goedgekeurd; de concurrent mag van mij wel wegblijven.

Idealiter zoek ik; een gratis/goedkope webshop met optie tot het upgraden van de shop.
Eerst 10 of 25 producten en gebleken effect upscalen naar 100, 1000 of nog meer.
Deze webshop moet overigens wel geheel PnP zijn want na zoveel jaren online snap ik nog steeds he-le-maal niks van php / html en andere enge computertalen.
Een afrekenplatform is niet nodig, mocht het er toevallig opzitten dan is dat mooi meegenomen


TL;DR
> Gratis/goedkope webshop
> Mogelijkheid tot upscalen
> Bedragen uitsluitend na inloggen
> Basis van minstens 10 producten
> Checkout niet noodzakelijk

Alvast bedankt, een fijne jaarwisseling en een succesvol 2021!
 
AdriaanBoot
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 juni 2013
Contacteer:

Re: Webshop met verplicht inlog

30 december 2020

de Lightspeed B2B module doet wat je vraagt! Het is alleen niet gratis / heel goedkoop, verwacht ik.
Met Impactful.nl ben ik beschikbaar voor freelance online marketing opdrachten. Lees mijn blog over Enhanced Ecommerce.
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: Webshop met verplicht inlog

30 december 2020

Dit kan je ook in Woocommerce maken. Ik heb enige tijd geleden dit ook voor een klant gemaakt (zie hier ). Ik gebruik van de gratis plugins (Woocommerce en WooCommerce Show Price After Login). Mocht je vragen heben dan hoor ik dat wel
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
 
Marnes
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 januari 2017

Re: Webshop met verplicht inlog

02 januari 2021

Precies wat ik zoek Q!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht