Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
bennie222
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 januari 2021

veel bezoekers geen kopers

07 januari 2021

Hallo allemaal,

Ik ben nu al een tijdje bezig met een online webshop die nu een weekje online staat ik ben begonnen met het online adverteren en kwam erachter dat ik in 1 week tijd al meer dan 1200 bezoekers heb gehad op de site maar geen enkele bestelling binnen heb. Ik zie niet waar het misgaat alles werkt op de site betalen is gemakkelijk met de vele verschillende soorten betaalmethodes. Heeft iemand oplossingen? Of kunnen jullie je mening delen erover en misschien fouten ontdekken? Feedback of oplossingen zouden mij aardig vooruit helpen bedankt alvast.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

Een week is nog niks! Een half jaar is realistischer, afhankelijk van de branche.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

Met 1200 bezoekers zou je wel een bestelling kunnen hebben. Maar adverteer je wel goed? 
Als je met rode schoenen adverteert en ze komen op een pagina met blauwe schoenen ben je de bezoeker weer kwijt.
Hoe lang blijven ze op je site? Kunnen ze niet vinden wat ze zoeken?
 
bennie222
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 januari 2021

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

Bedankt voor jullie reacties ik zie dat ik mijn website link ben vergeten www.fitlessgym.com ik adverteer met mijn eigen producten de link die ik doe bij advertenties is altijd een link naar de collectie pagina namelijk www.https://www.fitlessgym.com/collections/fitness

Zouden jullie dan even mijn site kunnen bekijken of eventueel reviewen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Anonieme vraag
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 november 2013

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

Ik kom op een engelse webshop uit zonder contact informatie. Dan ben ik direct weer weg. Bestel liever bij een Nederlands bedrijf. Zo zullen het merendeel van de klanten denken.
 
bennie222
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 januari 2021

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

Ik verkoop wereldwijd links in het menubalk zie je een aparte pagina met contact staan waar je het bedrijf kan contacteren
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

ik adverteer met mijn eigen producten de link die ik doe bij advertenties is altijd een link naar de collectie pagina namelijk www.https://www.fitlessgym.com/collections/fitness
Dan hoop ik niet dat je de link uit je advertentie kopieerde want die werkt niet.

En met contact informatie wordt bedoelt wie je bent als bedrijf met alle gegevens zoals adres en telefoon etc. (is ook verplicht)

En je hebt ook niet erg veel om te verkopen en je levertijd is wat lang voor de meeste mensen.
 
bennie222
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 januari 2021

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

 
bennie222
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 januari 2021

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

Is 10-17 dagen een lange levertijd voor wereldwijd? Ik dacht juist dat het best snel was
 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

Gelieve onderstaande link eens goed te lezen want je webshop is wettelijk niet in orde.
https://www.ictrecht.nl/juridisch-advies/e-commerce
En waar is je cookie bar?
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

En ik zou het Engels eens laten nalezen en corrigeren door een native speaker want het is van een hoog steenkoolgehalte. Ik vermoed dat het gaat om een dropship-webshop, gezien de levertijden. Vermeld dat er gewoon bij, want anders knapt iedereen er snel op af. Ik hoop dat de ACM je nog niet in het vizier heeft, want je bent kandidaat voor een sanctie. Succes!
 
bennie222
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 januari 2021

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

Hoe maak ik mijn webshop dan juridisch in orde
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: veel bezoekers geen kopers

08 januari 2021

Hoe maak ik mijn webshop dan juridisch in orde
Klik eens op de link van stekske of Google eens op "regelgeving webwinkel"
Heb je geen informatie gekregen bij inschrijving bij de KvK? Of bezoek van de belastingdienst gehad?

Persoonlijk zou ik me eerst focussen op de verkoop in 1 land, voordat je wereldwijd gaat verkopen. Maar vooral zorgen dat je website en bedrijf juridisch in orde zijn!

Gr. Mick
 
bennie222
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 januari 2021

Re: veel bezoekers geen kopers

09 januari 2021

Dankjewel daar kan ik wat mee👍
 
Jaap
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 februari 2010

Re: veel bezoekers geen kopers

12 januari 2021

Als ik als klant op deze site zou belanden dan zou ik ook meteen weg klikken
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht