Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RV1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 december 2020

Opstarten webwinkel, opstartkosten en maandlasten

10 december 2020

Beste lezers,

Ik wil graag een webwinkel gaan opstarten voor mijn ZZP bedrijf, een vriend van mij heeft kennis van wordpress en wilt voor mij de opbouw gaan doen.
In deze webwinkel wil ik maximaal 50 producten gaan verkopen en een betaaldienst via ideal koppelen.

Heeft er iemand enig inzicht over de kosten waarbij ik hier maandelijks rekening moet houden?

Met vriendelijke groet,

Robbert Verhoef
 
AdriaanBoot
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 juni 2013
Contacteer:

Re: Opstarten webwinkel, opstartkosten en maandlasten

11 december 2020

20 tot 200 euro. afhankelijk van je hosting, design, plugins die je aanschaft etc.
Met Impactful.nl ben ik beschikbaar voor freelance online marketing opdrachten. Lees mijn blog over Enhanced Ecommerce.
 
ErickPina
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 januari 2021

Re: Opstarten webwinkel, opstartkosten en maandlasten

27 januari 2021

Ik wil graag een webwinkel gaan opstarten voor mijn ZZP bedrijf, een vriend van mij heeft kennis van wordpress en wilt voor mij de opbouw gaan doen.
In deze webwinkel wil ik maximaal 50 producten gaan verkopen en een betaaldienst via ideal koppelen.
Er zijn duizenden gratis sjablonen en honderden plug-ins. In sjablonen kunt u een ontwerp kiezen dat bij uw taken past, en met behulp van plug-ins kunt u de nodige functies toevoegen. Bijvoorbeeld een productkaart of een betaalmodule.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 28 januari 2021, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Spamlink weggehaald
 
RookhoutOnline
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 januari 2021
Contacteer:

Re: Opstarten webwinkel, opstartkosten en maandlasten

28 januari 2021

Hoi Robbert.

Hopelijk heb je wat aan deze (beperkte) opsomming:

Verzekeringen AVB en/of bedrijfsauto - 200 tot 600 euro per jaar
Eventueel een keurmerk (bv webwinkelkeur) - 150 euro per jaar
KvK inschrijving - 50 euro eenmalig
Hosting - 120 euro per jaar
Een goed & snel (e-commerce) thema voor wordpress - eenmalig 50 euro of bedrag per jaar
Advertisment - helemaal afhankelijk van je budget, maar je bent al snel 5 tot 10 euro per dag kwijt (= 150-300 per maand)
Mollie iDeal - 0,29 per transactie
Zakelijke bankrekening - vanaf 50 euro per jaar
Printer/inkt/papier/kantoorbenodigdheden - eenmalig 150 euro voor een goede printer en dan ~ 100 euro per jaar
EAN Barcodes (GS1 - 100 codes) eenmalig 75 euro en dan 75 euro per jaar
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht