Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
PrimusCasa
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 maart 2021
Contacteer:

Voorstellen: Niels

30 maart 2021

Hallo,

Mijn naam is Niels en ik ben een kleine maand geleden de website PrimusCasa opgestart waar een ieder terecht kan voor producten op gebied van Domotica (slimme apparten in en om het huis).

Ik heb veelal een technische achtergrond en zelf de website en Wordpress installatie gedaan. Daarnaast genoeg marketing ervaring om Google Ads en Facebook Ads op te zetten.

De uitdaging nu is om verkopen te generen op mijn site zelf. Via Bol.com verkoop ik wel wat maar het liefst heb je de bezoekers op je site zelf. 

Op- of aanmerkingen zijn altijd welkom: https://primuscasa.nl
PrimusCasa.nl - de website voor verkoop en installatie van Domotica
 
Gebruikersavatar
Rubenb
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 september 2015
Contacteer:

Re: Voorstellen: Niels

01 april 2021

Hoi Niels,

Mooie site! Ziet er professioneel uit. 

Hoe is de eerst maand gegaan? Heb je al wat bestellingen gehad?

Klopt het dat je nog geen keurmerk hebt voor je webshop, zoals bijvoorbeeld Webwinkelkeur of Thuiswinkel waarborg? Wanneer je lid wordt van één van die keurmerken dan kun je ook reviews sparen en die tonen op je site. Was je dat al van plan?

Klopt het dat je alleen binnen Nederland verkoopt? Heeft dat een speciale rede?

Ik zie dat je op je homepagina wat uitgelichte producten toont. Ik ben er zelf een voorstander van om ook meteen een bestelknop onder de producten te plaatsen, maar dat is misschien meer iets persoonlijks.
 
Gebruikersavatar
PrimusCasa
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 maart 2021
Contacteer:

Re: Voorstellen: Niels

01 april 2021

Hoi Niels,

Mooie site! Ziet er professioneel uit. 

Hoe is de eerst maand gegaan? Heb je al wat bestellingen gehad?

Klopt het dat je nog geen keurmerk hebt voor je webshop, zoals bijvoorbeeld Webwinkelkeur of Thuiswinkel waarborg? Wanneer je lid wordt van één van die keurmerken dan kun je ook reviews sparen en die tonen op je site. Was je dat al van plan?

Klopt het dat je alleen binnen Nederland verkoopt? Heeft dat een speciale rede?

Ik zie dat je op je homepagina wat uitgelichte producten toont. Ik ben er zelf een voorstander van om ook meteen een bestelknop onder de producten te plaatsen, maar dat is misschien meer iets persoonlijks.
Hi Ruben,

Dank je wel voor je reactie en je goede opmerkingen. De eerste maand is nu voorbij en ik heb een aantal bestellingen gehad via mijn site direct. Het grote aantal komt echter van Bol.com. De komende weken ga ik mij storten op marketing activiteiten en wat Shopping Ads en Social Media Ads uitproberen. 

Een keurmerk wil ik misschien later in het jaar gaan aanschaffen. Het moet wel passen in het budget aangezien het meeste nu opgaat in de aanschaf van voorraad. 

Voor nu lijkt het mij makkelijk om mij alleen te richten op Nederland. Dat is een markt die ik ken en wil eerst hier sterk worden. Ik ben al in het bezet van internationale domeinnamen dus mogelijk kan uitbreiding plaatsvinden buiten de landsgrenzen. 
PrimusCasa.nl - de website voor verkoop en installatie van Domotica
 
Gebruikersavatar
Rubenb
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 september 2015
Contacteer:

Re: Voorstellen: Niels

02 april 2021

Een keurmerk wil ik misschien later in het jaar gaan aanschaffen. Het moet wel passen in het budget aangezien het meeste nu opgaat in de aanschaf van voorraad.  
Er wordt veel gewaarschuwd voor bedriegers waar je iets koopt op de website en vervolgens niets krijgt. Een keurmerk geeft bezoekers vertrouwen dat je ‘echt’ bent. Ik zou persoonlijk niets bestellen bij een site zonder keurmerk of telefoonnummer. Webwinkelkeur.nl kost overigens niet veel.

Als je niet gebeld wilt worden kun je ook een whatsapp business account aanmaken. In dat geval toon je wel een telefoonnummer op de site, maar dan voor Whatsapp. Voor €5 per maand kun je een 085-nummer krijgen die je daarvoor zou kunnen gebruiken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Voorstellen: Niels

02 april 2021

@Ruben
En geen KVK nummer op de website betekend voor mij ook geen contact opnemen.... er zijn veel bedriegers op de markt.
 
Gebruikersavatar
PrimusCasa
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 maart 2021
Contacteer:

Re: Voorstellen: Niels

02 april 2021

@Ruben
En geen KVK nummer op de website betekend voor mij ook geen contact opnemen.... er zijn veel bedriegers op de markt.
Helemaal mee eens. Deze informatie is op https://primuscasa.nl/ in de footer te vinden en ook in de Privacy Policy en Algemene Voorwaarden staat deze info uitgebreid beschreven. 
PrimusCasa.nl - de website voor verkoop en installatie van Domotica