Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kidsclothes
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 juli 2021

Leverancier/groothandel

12 juli 2021

Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik de stap genomen om m’n droom achterna te gaan om kinderkleding te gaan verkopen. Ik heb al het een en ander ervoor geregeld maar loop tegen het belangrijkste aan, een leverancier of groothandel. Het is lastig om er 1.

Ben opzoek naar 1 die basic kinderkleding verkoopt (tshirts, joggers, truien etc.) die ik met mijn eigen logo kan laten bedrukken.

Wie o wie kan mij een beetje de weg wijs maken?
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Leverancier/groothandel

20 juli 2021

Je vraag is te algemeen en daardoor niet te beantwoorden. Als je bijvoorbeeld al vijf jaar een winkel hebt gehad en enkele tienduizenden euro's startkapitaal hebt begin je anders dan wanneer je voor het eerst een eigen bedrijf gaat oprichten en nog nooit een kledingstuk hebt verkocht. In het laatste geval zou ik eerst eens de markt verkennen met bijvoorbeeld een Shopify webshop gekoppeld aan Printify, Printful of Spreadshirt. 

Dat is vrij kansloos, maar daar kom je dan ook zelf vrij snel achter en op die manier hoeft het geen dure leerschool te worden. Een succesvolle webshop in kinderkleding is vaak lastiger dan wat mensen zelf vooraf verwachten. Als het je wel lukt om op deze manier een klein inkomen te realiseren heb je waarschijnlijk zoveel kennis opgedaan dat je ook een groothandel of leverancier kunt overtuigen en over kunt gaan naar stap 2: serieus inkopen en er een echte business van maken.
 
Amel
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 februari 2021
Contacteer:

Re: Leverancier/groothandel

21 augustus 2021

Succes ermee. Een goede partner of het leverancier of groothandel is zolang ze gemakkelijk zijn omm mee samen te werken is al goed. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht