Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
JerryJuweel
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 oktober 2021

Producten filteren op eigenschap, hoe verschillende filters per categorie aan of uit zetten?

13 oktober 2021

Hallo, mijn naam is Jeremy. Na heel wat speurwerk op Google ben ik er helaas niet achter gekomen hoe ik dit ga oplossen. Ik ben sinds vandaag lid geworden van dit (super handige en leuke)forum en hoop dat iemand mij kan helpen.

Mijn vraag:
Voor onze sieraden webshop wil ik per categorie verschillende filters gebruiken. Bijvoorbeeld de categorie ringen dat klanten een ringmaat kunnen kiezen en bij kettingen een lengte kan selecteren. Helaas lukt het mij niet om dit per categorie in te stellen. Als ik de filter ringmaat aan zet dan wordt het gebruikt bij alle categorieën, dit is erg onlogisch als je bij armbanden kijkt, dan kan je namelijk niet filteren op ringmaat. 

Wie kan mij helpen om dit goed in te stellen (liefst zonder een plugin te gebruiken)

Alvast bedankt voor jullie reacties en tips, |
Jeremy
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Producten filteren op eigenschap, hoe verschillende filters per categorie aan of uit zetten?

29 oktober 2021

Ik ben bang dat je toch een plugin nodig hebt hiervoor. Volgens mij kun je in WooCommerce niet standaard losse filters per categorie activeren? Misschien dat een slimme WordPress-programmeur het wel voor je kan maken.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht