Aanleverdienst Bol.com

1
Zijn er meer mensen die hun producten naar Bol.com opsturen via de samenwerking die ze hebben met Postnl?
Ik heb 16 dozen opgestuurd, zijn hier thuis opgehaald en hebben als scan dat ze alle 16 zijn bezorgd bij Bol.com
Twee dozen zijn weg, en bol.com zegt dat zei het niet hebben ontvangen en leggen het neer bij postnl

Via die samenwerking kan je niet ervoor kiezen om je zending te verzekeren, dus er is nu circa 1000 euro aan inkoop weg.
Ik vroeg me af of anderen dit ook wel eens hebben gehad?

Re: Aanleverdienst Bol.com

3
Nee ik bedoel echt de aanlever dienst, dit is voor mensen die hun producten verkopen via LVB, en via deze dienst goedkoper hun producten naar Bol.com kunnen opsturen.
Je bent wat goedkoper uit en het word bij je opgehaald.

Bol.com zegt dat ze die twee dozen niet hebben ontvangen en de track en trace van Postnl zegt van wel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Aanleverdienst Bol.com

5
Ben er nu wat mee bezig, maar wat schets mijn verbazing een van de twee dozen is nu opeens verwerkt en dus boven water.
krijg je eerst te horen dat na onderzoek de dozen niet bij Bol zijn aangekomen. je maak je boos, hele dag naar de klote omdat je er de hele dag mee bezig bent en dan zo opeens is in ieder geval een doos weer terug.

De andere doos zal nu waarschijnlijk ook wel boven water komen bij Bol.
Ben wel wat boos geworden aan de telefoon, maar dat moeten ze me maar niet kwalijk nemen als ze je laten weten dat er voor 1000 euro aan inkoop weg is.

Re: Aanleverdienst Bol.com

7
Ik heb dit zelfde probleem ook twee maanden geleden gehad. Dit ging ook om circa 1000 euro aan inkoop. Het is vervelend dat bol.com de bal bij postnl legt en postnl vervolgens weer verwijst naar Bol.com. Daarnaast geef ik je trouwens het advies om al je LVB goed te bekijken. Ik heb nu al elke zending dat ik bijvoorbeeld 30 producten van een artikel voormeld en bol.com vervolgens maar 29 stuks op voorraad legt. Ik kan niet bewijzen dat ik het daadwerkelijk heb opgestuurd dus zegt bol dat ze het niet hebben ontvangen. Volgensmij wordt er aardig wat gestolen/verkeerd geteld door de medewerkers daar, aangezien het bij mij al om meer dan 100 euro per maand gaat. Heeft iemand hier dezelfde ervaringen als dat ik heb gehad?