Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
StevenShop
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 januari 2021
Contacteer:

Voorstellen: Steven

30 januari 2021

Hoi!

Mijn naam is Steven en ik ben 21 jaar. 

Al meerdere jaren bruist de ambitie in mij om een webshop te starten. Uiteindelijk na veel nadenken en uitpluizen wil ik graag een webshop openen in de woondecoratie of speelgoed voor kinderen. Zelf ben ik nog aan het oriënteren over welke producten en leveranciers hier het beste bij passen.

Zodoende weet ik veel af van verschillende manieren om een webshop te realiseren en een prachtige opmaak te maken (heb zelfs een webshop gemaakt voor een ander die wel producten had).

Op deze site heb ik nuttige informatie gevonden tot dusver, alleen nog geen concrete oplossing voor het knelpunt waar ik tegen aan loop, namelijk: welke producten en welke leveranciers zijn het beste voor mijn webshop?

Wellicht dat we elkaar kunnen helpen.

Maar dat knelpunt ligt ik ergens anders wel toe.. 

Groetjes!
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Voorstellen: Steven

30 januari 2021

Ik verbaas me er soms over dat bij mensen eerst het idee opkomt om een webwinkel te beginnen en in tweede instantie tot een keuze voor een artikel of branche komen, terwijl het voor mij zelf veel logischer lijkt om vanuit een branche, artikel of ambacht op het idee te komen e.e.a. breder te gaan vermarkten, b.v. via een webwinkel.
Allebei legitiem natuurlijk, maar het viel mij op.
 
Gebruikersavatar
StevenShop
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 januari 2021
Contacteer:

Re: Voorstellen: Steven

07 maart 2022

Inmiddels een compleet andere hoek ingegaan, met een webshop in veganistische kaarsen.

https://www.v-candles.nl/