Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
hygienekoningnl
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 juli 2022

Feedback Hygienekoning.nl

25 juli 2022

Hoi!

Aangezien wij voor meer feedback zoeken om ons nog meer te verbeteren, was ik benieuwd of jullie feedback kunnen geven over Hygienekoning.nl

Het platform is nu al enkele jaren online, en wij proberen altijd te streven om de goedkoopste te zijn in hygieneproducten, met de hoogste kwaliteit

Alvast dank!
 
Gebruikersavatar
onoweb
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 januari 2022
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Feedback Hygienekoning.nl

27 juli 2022

Beste,

De site laad traag bij mij, terwijl ik een goede bekabelde internetverbinding heb.
Een snelle analyse via pagespeeds bevestigd ook hoe ik het ervaar bij mezelf. Als de servers cache wordt aangeroepen gaat het vlot, maar als ik een pagina neem die effectief de hosting/server nodig heeft, reageert deze echt traag. bv met de pagina https://hygienekoning.nl/my-account/ kan ik het goed simuleren, ik vermoed dat deze mss ook niet gecached wordt.

Ik weet niet waar deze nu op draait, maar een woocommerce website met een goed aantal producten en rond de 500 -1000 bezoekers per dag kan toch al snel een VPS van 4gb en 2vCPU gebruiken.
Woocommerce is niet zo intensief voor de resources als Magento, maar je merkt het verschil wel goed wanneer deze meer resources ter beschikking heeft.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht