Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Stientje
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 september 2022

order gaat niet naar pagina winkelmand

16 september 2022

Heb alle plugins al verwijderd gehad. Als ik klik op "toevoegen aan winkelwagen" wordt het artikel wel toegevoegd, maar het systeem blijft op dezelfde pagina staan (na te zijn ververst). Dus in plaats van naar de winkelwagen te gaan blijft de artikelpagina in beeld. Verder werkt de winkel goed.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: order gaat niet naar pagina winkelmand

16 september 2022

Krijg je wel de melding te zien dat het item is toegevoegd?

Dan is het waarschijnlijk een configuratie-instelling. Van woocommerce weet ik het niet zeker maar in de meeste software kan je instellen wat er moet gebeuren na een add to cart; 
- Op dezelfde pagina blijven
- Naar de winkelwagen toe gaan
- ..?

Mogelijk heb jij ook zo'n instelling ergens staan?
 
Stientje
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 september 2022

Re: order gaat niet naar pagina winkelmand

16 september 2022

Nee, die melding krijg ik niet. Als ik naar de winkelwagen ga staat het daar wel.

Rest is anders in woocommerce. Je moet wel de betreffende pagina's opgeven wat ook is gedaan, maar je kunt niet aangeven dat er een bepaalde actie moet plaatsvinden.
 
Stientje
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 september 2022

Re: order gaat niet naar pagina winkelmand

16 september 2022

Probleem opgelost, moest een vinkje plaatsen op een plek die wel heel erg verstopt zat. Woocommerce > producten > 
Voeg toe aan winkelwagen gedrag
Voeg toe aan winkelwagen gedrag Na succesvolle toevoeging gelijk doorsturen naar de winkelwagen pagina
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht